niedziela, 16 maja 2021

Ważne pytania

 Mój syn młodszy zaskoczył  mnie pytaniem.

Mamo, a dlaczego zależy Ci, żebym był wierzący?

Przyznam, że zbił mnie z pantałyku. Musiałam się zastanowić.  Chyba każdy na to pytanie ma swoją odrębną odpowiedź. Zakończyłam moją argumentację tym, że jeżeli by miał być wierzącym, który nienawidzi, judzi, w nosie ma drugiego człowieka albo ateistą, który staje po stronie słabszych, nie hejtuje, umie słuchać myślących inaczej, to wolę, żeby był niewierzący. 


Dziś mój syn ma bierzmowanie. Podjął decyzję sam, wiedząc, że każdą zaakceptujemy.

Moherki poproszę o westchnienie.

Resztę o ciepłe myśli. 

A moce to wiadomo dla kogo❤❤❤❤

39 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Olga ♥️
      Idę trochę westchnąć na spacerze brzegiem morza.

      Usuń
    2. Olga, witaj! Już dobrze?

      Usuń
    3. KAAWAAAAA❤❤❤❤❤❤

      Usuń
    4. Dobrego dnia, Olgo. Dużo zdrowia!

      Usuń
    5. Olga,jesteś tu potrzebna!Jak rodzynki w serniku,jak Kajko do Kosza jak limonka do tekili 😘😘
      Biorę morwę białą 🤣

      Usuń
    6. Olga siadam z herbatką😘

      Usuń
    7. Kajko do Kokosza miał być🤣
      Wkurza mnie ta komórka czasem,jak diabli

      Usuń
    8. A ja sobie myślę, kto wrzuca jajka do kosza🤣

      Usuń
    9. Jeszcze nie całkiem dobrze, ale wracam do żywych

      Usuń
    10. Olgo, wszyscy tu trzymamy kciuki, wracaj!
      Serdecznosci:)

      Usuń
    11. Olga!!!! Melduję się dla Ciebie korzystając z uprzejmości Rybki.

      Usuń
  2. Rybko, mądre podejście.
    Olgo, dobrze, ze jestes:) Trzymaj sie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO to ważny dla Was dzień.
    Pamiętam jak syn Przyjaciółki zrezygnował, a głównym tego źródłem był prowadzący ksiądz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski ksiądz tutaj to czystej wody homofob. Co nie przeszkadza mu zapraszać słynnych homoseksualnych biskupów z chłopcami do ekhm pomocy

      Usuń
  4. Będziemy z Grzesiem pamiętać,my dziś Msza online bo do jutra kwarantanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybeńko ciepłe myśli 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. U was jest trochę inaczej bo rodzice wierzący i praktykujący, a mnie ciekawi odpowiedź rodziców, którzy do kościoła nie chodzą ale dziecko na religię wysyłają. Kiedyś pytałam taką mamę i odpowiedziała, że boi się stygmatyzacji.
    Nasza Hanka poganka ma religię w przedszkolu i zadaje nam bardzo kłopotliwe pytania - na przykład - to w końcu duchy istnieją czy nie istnieją? ;)) Radzimy sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poganka że nie okszczona?

      Każda odpowiedź jest inna. Każdy wierzący inaczej to uzasadni. Wiem, że moja odpowiedź nie wszystkim się by spodobała.

      Ale ciekawe by było posłuchać tych co nie chodzą do kościoła. Moja macocha to skomentowała, o dobrze, to jakby chciał się żenić to będzie mi łatwiej...

      Usuń
    2. no, a przecież do ślubu to w ogóle niepotrzebne;D

      Usuń
    3. może inaczej, potrzebne, z pozycji osoby wierzącej, ale nie niezbędne.

      Usuń
  7. Dziewczyny, nadrabiam zaległosci i pozdrawiam z Hiszpanii- Andaluzji. Zdowia dla Olgi, radosci dla młodego chrzescijanina:)

    Jestem tu z grupą uczniów na praktykach w ramach Eresmusa. Byłoby cudownie gdyby nie kontakt z osobą zarażoną, w trzcim dniu po przyjeździe. Do jutra siedzimy na autkwrantannie, i oby w dalszym ciagu nic sie nie działo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko!!
      Zamiast korzystać to siedzicie we więźniu!!

      Zdrowia💙❤💚🧡

      Usuń
  8. Dziewczyny, czy Wam też tak ciężko i trudno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym bardzo.
      Martwisz mnie kochana💙❤💚🧡
      Masz kogo o pomoc poprosić??

      Usuń
    2. Kochana czy można Ci jakoś pomóc? Chociaż moce wyślę ♥️

      Usuń
    3. Dziękuję Dziewczyny.

      Usuń
  9. Pamiętam, jak mi sie wydawalo, motywację mojej Julki- nareszcie sama wybiorę sobie imię😊( Klara), ale na szczescie- okazala się glebsza i umocnila! I tego zyczę Teojemu synowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi spodobały życzenia koleżanki dla syna

      Wytrwałości i mądrości w wierze

      Usuń