wtorek, 4 maja 2021

Miłego poniedziałku, zwłaszcza Monikom:)

 Dla mnie to zwyczajny wtorek, muszę coś załatwić z autem, i fryzjer dla syny, i jak zwykle szampan i leżenie na kanapie ( kto jeszcze nie zna ten anegdoty??)

Tydzień leżenia przymusowego wzbudził we mnie wielgom chęć chodzenia i przez dwa zeszłam coś z 15km, może dupy nie urywa, ale dla mnie po tym wszystkim to wyczyn i moje mięśnie cielne to potwierdzają.

Bardzo późniona ta wiosna, maj a gołe drzewa, buki ledwo ledwo rodzą listki.Za to kolor tej zieleni zabija smutki!!



A i jeszcze zobaczcie, jaki słodki opas! By się chciało być weganinem!!


Wesołych imienin Moniki!!


31 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. I trzymamy kciuki za maturzystów. Dziś język polski 👊👊👊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie jestem w temacie
      Chociaż moje dziecko ma pierwszy egzamin we czwartek. Brytyjska matura jest dwuletnia. I to ten pierwszy rok

      Usuń
    2. Ja tez z kciukami dla maturzystow

      Usuń
    3. Marzycielko, Twoj syn zdaje?

      Usuń
    4. Matura za rok. W tym roku kwalifikacje zawodowe.

      Usuń
  3. Dzien dobry, ale jestescie cicho 😉
    W sumie moze dobrze, bo w szkole głośnoooo 😱🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę martwi ta cisza😱

      Usuń
    2. Sza, cicho sza czas na ciszę,
      Już oddech jej coraz bliżej,
      Tego naprawdę Ci brak, Ona jedna prawdziwy ma smak....

      Usuń
  4. Czasem mi się śni matura, że się spóźniłam i wiem że napiszę ale nie na piątkę, siadam i nagle się okazuje, że to nie z polskiego mam pisać tylko z chemii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KRYSTE!

      Z chemii bym nie zdała za nic!!

      Usuń
    2. Ja dziś z niczego bym nie zdała😆

      Usuń
    3. Ja z angielskiego;))

      Usuń
    4. Pewnie jeszcze na tzw. rozszerzonym poziomie😊super

      Usuń
    5. No na maturze z łaski 4😄
      Wtedy było po jednym poziomie

      Usuń
  5. straszliwie, okropnie przeżywam śmierć męża ulubionej kuzynki, covid, jeżeli ja nie umiem sie poskładać, to co dopiero ona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie śmierci, że człowiek nie może się poskładać
      Dalekiej znajomej umarło 2 dzieci, dwie ciąże, dwie śmierci,
      Tydzień nie spałam...

      Bardzo mi przykro Lucha. Widać dobry człowiek był. Aż się chce powiedzieć, dlaczego nie Edzia albo Viola🙈

      Usuń
    2. no wiolą mnie usmiechnęuaś

      Usuń
    3. Cieszę się
      Jutro będzie o tym, co mnie uśmiecha;)

      Usuń
    4. Lucha, bardzo mi przykro. Przeraża mnie ta choroba coraz, bardziej.

      Usuń
  6. Zdawałam matur 30 lat temu.... 🙈

    OdpowiedzUsuń