czwartek, 22 kwietnia 2021

No i w Pl też będzie można się oszczyc;)

 Cieszę  się że wraca i do pl jakotaka normalność. 

Ja ciągle organizuję balkonik. Czego o mały włos nie przypłaciłam zdrowiem a kto wie, czy i życiem. 

Dwa razy się przewróciłam! Raz na balkonie potknęłam się niosąc kwiaty. Nie wiedziałam czym się ucieszyć bardziej, że ocaliłam surfinie czy że nie złamałam sobie czegoś. 

Ale kiedy następnego dnia wybejałam się w sklepie i zasłabłam to już wiem, że kwiaty to jednak można odkupić;)

Mam tylko stłuczone kolana, Bogu dzięki. 

Uważajcie na siebie ❤🧡💛💙💚



53 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No chyba muszę
      W nocy kolano mniej bolało za to inne części ciała się odezwały. Ale nie ma n na co narzekać

      Usuń
    2. Rybeńka uważaj na siebie!!!

      Usuń
    3. Jadę na zakupy
      Będę chodzić po sklepach wolno i szurając nogami;))

      Usuń
    4. A ja czytając post zastanawiałam się po co Ci balkonik ( taki do chodzenia ). Czy przez upadki ? Matko jaka ja guuuupia jestem. Albo za mało kofeiny we krwi 😁

      Usuń
    5. Haha dobre Marzycielki😁😁

      Usuń
  3. Chwalę się. W nocy wreszcie się udało zapisać! Będę zaszczepiona i to już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadło mi komentarz na własnym blogu!!

      Głupio się pisze drugi raz.

      Bogusia, myślałam o tobie . I bardzo bardzo się cieszę!

      Usuń
    2. Mela, Roksana, odpowiadam wam: próbowałam zapisać się na ikp, przez infolinię, przez rodzinna lekarkę i nic. Ale dziś w nocy wskoczyło skierowanie i się zapisaliśmy z mężem i to na pfizera.

      Usuń
    3. Ciekawe skąd ten problem. Przez infolinię super szybko i sprawnie tacie zalatwilam.

      Usuń
    4. Chyba chodzilo o czas po covidzie - 90 dni niby z lekkim poślizgiem.

      Usuń
  4. Nie rozbijaj się tak rybenko!
    Ja jeszcze nie kupilam kwiatow na taras. Nie mam czasu bo od pn otworzyli place zabaw u nas 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już e tym roku zapomnij o tarasie😂😂

      Usuń
    2. U nas za zimno na kwiaty na tarasie. Muszę poczekać. Na razie kupuję do ogrodu, to, co wypadło, zdechło, zmarzło. Migdałek, róże, hakuro. Patrzę na moje hortensje i czekam czy się puszczą. Dwie wzbudzają mój niepokój ...

      Usuń
  5. W moim wojewodztwie nadal wszystko zamknięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podobno

      A zarazem wszystko otwarte..

      Usuń
    2. To tak jak w moim. Gdyby tak utrzymali ten lockdown dłużej, a ludzie by go przestrzegali skrupulatnie, to by się po długości włosów poznawało, kto skąd jest. :-D
      I powstałaby nowa subkultura "hipis covidopochodny".

      Usuń
  6. To zasłabnięcie mnie niepokoi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko z bólu I szoku. Naprawdę mocno gruchnęłam

      Usuń
    2. Obserwuj się, Rybko, czy to na pewno tylko przypadek?

      Usuń
    3. Obawiam się, że to efekt nagłego stresu związanego z sytuacją w rodzinie...

      Usuń
    4. Oj to żeby ta sytuacja w rodzinie była ok

      Usuń
    5. Dobrze już nie będzie
      Ale oby było najlepiej jak to możliwe

      Usuń
    6. To oby było najlepiej jak to możliwe !

      Usuń
  7. Mnie dziś po wczorajszych harcach w ogrodzie plecy bolą, zaczęły już wieczorem. Niebezpieczny sport to ogrodnictwo😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bolą a mam tylko balkon😱

      Usuń
    2. Mnie bolą od siedzenia przy kompie. Jak wstaje na przerwe to zanim sie wyprostuje to czeba lekcje zaczynac 🤦‍♀️
      Nie wyobraxam sobie pracowac non stop przy biurku, przeca nie da sie bez przeciwbolowych chyba?

      Usuń
    3. Mela, mam tak samo. Nie tylko plecy, ale reka, i gdzieś tam przy szyi. Mój syn jest programistą, już się o niego boję

      Usuń
    4. Mój też komputerowiec, ale lubi ćwiczyć

      Usuń
  8. A u mnie zamknięte ( tak, tak na hasło bywa otwarte i pewnie dlatego wciąż tylu chorych), ale za to się zaszczepiliśmy! Zaraz mi się humor poprawił i nawet jakaś chęć do życia wróciła:). Chciałam dzisiaj ruszyć po kwiatki do skrzynek (na razie tylko pelargonie ubiegłoroczne i miniaturowe goździki pachną - nie miałam juz ochoty na nic więcej!), ale jak to takie niebezpieczne...to jeszcze odczekam!Przypomniała mi sie taka scenna z "Rancza"( Nie wiem znasz?) -gdy babka -zielarka komuś źle zyczyła- ten upadał...no pomyśl, czy ktos coś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli liczy się ktoś chory psychicznie to kto wie

      A tak serio, to ja nie wierzę w uroki i przekleństwa. Walczę z katotalibskimi oszołomami w tej kwestii nawet

      Usuń
    2. Ja pamiętam Basiu i chcialabym miec taką moc przewracania 🤪

      Usuń
    3. Ja kiedyś byłam bardzo zła na teściową i nagle piorun zanim 2 osoby
      Przypadek??

      Usuń
  9. Niech stres minie i dbaj o siebie!

    Wróciłam do blogowego życia 😁
    Doczytałam stare wieści i bardzo,bardzo dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe 😘😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No staram się

      Choć w pewnym momencie już myślałam o wódce, żeby się napić, tak nie zacisnęło. A nigdy jej nie piję 1😄

      Nie napiłam się jednak;)

      Usuń
  10. "Wybejałam" - rozwaliło mnie:) Kolana to sobie potłuc można niebezpiecznie. Ale najbardziej cieszę się z otwarcia salonów. Zaraz się umówię do fryzjerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dzisiaj umówiłam na pierwszy wolny termin- 17 maj🙈

      Usuń
    2. Przynajmniej nie szczyrzecie się na czarno!

      Usuń
    3. U mnie w mieście też można się oszczyc. Z testem negatywnym 😏

      Usuń
    4. A można go szybko i tanio zrobić?

      Usuń
    5. Tak, szybkie są darmowe, ważny przez 24h. Teraz to już właściwie wszystko z testem trzeba załatwiać.

      Usuń
    6. A do mnie moja fryzjerka sama dzwoniła, miałam mieć termin zaraz po świętach i tak co tydzień przekładany. I włala na poniedziałek jest ! Odrost dłuższy niż kolor, więc wyglądam tragicznie.

      Usuń
    7. Eve
      Ja też bym miała za darmo?

      Usuń
    8. Marzycielka
      To fajna fryzjerka

      Usuń
    9. Ja mojej ostatnio próbowałam wytłumaczyć specyfikę polskich imion. Jak to jest, że ktoś ma na imię np Antoni a można do niego mówić Antek,Anteczek,Antoś, Tolek nawet.
      Ona jest Francuzką

      Usuń
    10. Rybenko przed tym testem trzeba kartę ubezpieczeniową pokazać.

      Usuń