piątek, 23 kwietnia 2021

Gaszenie pożaru benzynom

 Mamy pewien nielekki problem w rodzinie. Stresu nie brakuje. Szukając sposobu na relax weszłam na na Netflix i postanowiłam sobie włączyć jakiś serial. Poniekąd przypadkowo zapuściuam sobie Verssce.....

Ja riepdole😱😱😱🙈🙈🙈🙈

Jeżeli to miała być metoda typu jak boli cię noga to obetnij sobie rękę to muszę przyznać, że to nawet działa!

Przerażający serial 

I tak. Bardzo ciekawy. Bardzo wciąga. I co też ważne, ma tylko 9 odcinków. 

To jakby ktoś miał się nudzić w weekend;)))

65 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukam sposobów na wietrzenie głowy i słabo mi na razie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi ewidentnie też.
      Najbardziej pomaga rozmawianie z ludźmi

      Usuń
  3. Ten serial to o zabójstwie Versace?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja zgubiuam komentatoruufff😂😂😂

      Usuń
    2. Wlasnie miałam pytac czy jusz swientujom piontunio czy moze spszontajom albo co 🤷‍♂️

      Usuń
    3. Od kilku dni milczo 😁

      Ja dziś chiba się polenie

      Usuń
    4. Zońcię miałam, więc ten tego... dopiero łapię oddech 😀

      Usuń
    5. Wróciły spotkania z dzieciami 🤩🤩🤩

      Usuń
    6. Ja zgubiłam cały tydzień 😱

      Usuń
    7. Tesz mam wrażenie, że wczoraj dopiero był piątek i znów jest piątunio

      Usuń
    8. A dzie milczo?? 😄 zapracowane som 😊

      Usuń
    9. Jak dla mię to moglyby byc same piontunia dopoki pracuje zdalnie

      Usuń
    10. Chyba kiedy dni są już takie długie, to czas się mniej dłuży

      Usuń
    11. Fogule siem nie dluszy on zapiernicza wrencz!

      Meluś a Fraciszek od poniedziałku?

      Usuń
    12. 🤔 Chyba nie rozumiem roksanko 🤪

      Usuń
    13. Imiona chyba pomyliła .... aczkolwiek ja tu nowa....

      Usuń
    14. Albo tez daty....proszę o komentarz .... ja już mogę weekend zaczynać. Pomimo ze pracowity to i tak lepiej niż w korpo się zarzynać..... i takt nikt tego nie doceni 🙈

      Usuń
    15. Moim zdaniem za duzo fina fypiua bo ja nie znam zadnego frnaciszka 😂

      Usuń
    16. Chyba o twoim młodszym synu to było, ze wraca do szkoły..... ale on ci nie Franio

      Usuń
    17. fracasz! miało być 😀

      Usuń
    18. Kurde... jakie my gupie..... 🙈

      Usuń
    19. Nie wy tylko
      Mój srajfon!

      Usuń
    20. Mój srajfon czasem mądrzejszy niż ja 🤪

      Usuń
    21. Nie, roksanko nie wracam, ja wielkopolska jezdem

      Usuń
    22. Kristal, moj mlodszy dopiero do przedszkola chodzi 😂

      Usuń
    23. Franciszek to nasz papiesz wszak!!

      Usuń
    24. A starszy Melu maturzysta? Jak ma na imię?

      Usuń
    25. Mi ten starzy obniżył szczękę swoimi umiejętnościami w sprawie kostki Rubika😱😱😱

      Usuń
    26. Rybko jak to jest w Lux? Twój kiedy? Za dwa lata?

      Usuń
    27. Za rok

      On ma maturę brytyjską
      Czyli dwuletnią
      Teraz ma ten pierwszy rok
      W maju

      Usuń
    28. Dziefczyny, wszystkie srajfony sie zbiesily bo ja was nie rozumiem 🤷‍♂️

      Usuń
    29. Rybenka o mim starszym i kostce rubika mufisz?

      Usuń
    30. Kristal starszy za dwa lata dopiero bendzie maturzystom, on do drugiej klasy LO dopiero chodzi. I imię jego tesz na F 🤪😂

      Usuń
    31. Ok już wiem, raczej nie Filemon 🤪

      Usuń
    32. Blisko 😂
      Kristal, piszesz żeś nowa. Od kiefy tu jestes?

      Usuń
    33. Podczytywalam ale regularnie jakoś od 2020 październik....ale czuje się jakbym tu była zawsze

      Usuń
    34. Mela
      Jeśli
      Nie krzesło
      Kojarzsz
      Rubika
      I F
      To idź się napij wina od śfag r a

      Usuń
    35. Kristal
      Rozpuyneuam się🤩🤩🤩

      Usuń
  5. Tak o twoim , jak ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta matura brytyjska Rybko to jest coś....👍będę trzymać kciuki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poplątałam kolejność pisania ale już wszystko rozumiem 👍

      Usuń
    2. Może i dobrze 😘😘😘

      Usuń
    3. Kristal
      Siostro🤩🤩🤩

      Usuń
    4. My tu wszystkie siostry inaczej byśmy tu nie dotarły... 😘

      Usuń
    5. Kurde
      To siostra
      Tam wręcz przeciwnie 😁😁

      Usuń
    6. Kcialabym wiedziec czy to krzeslo to na zasadzie franciszka, czy moze zapomniuam o czyms czy nie rozumiem 🥴

      Usuń
    7. Zasada Franciszka przejdzie do historii 🤣🤣🤣

      Usuń
  7. koronka mnie chyba zmęczyła, po tygodniu pracy w piątunio ucięłam sobie 3godzinnom drzemkie😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem spać w dzień. Pierdoli mi się potem, i nie umiem dojść .... do siebie🤪

      Usuń
    2. Drzemka dobra rzecz! Uwazam ze powinna byc obowionskowa

      Usuń
    3. Mela siostro!!

      Kristal
      Ucz się od mondrzejszych!!

      Usuń
    4. A jak ktoś nie umi?🤣🤣😘

      Usuń
    5. dziś po prostu nie ma problemu, obejrze szkło i ide s powrotem spać :) pranie powiesze jutro!

      Usuń
    6. Kristal
      Niech siem naumie!!

      Lucha
      To też jest wyjście
      Choć ja nie lubieje rano ani zmywarki ani pralki rospakowywać

      Usuń