wtorek, 27 kwietnia 2021

Aż tu nagle...

 W niedzielę po południu na spacerze rozbolała mnie ręka. Lewa. Ta bez węzłów. W ciągu 2 godzin pojawiła się b wysoka gorączka. Zupełnie nie wiedziałam co się dzieje! 

Niedziela nie jest najlepszym dniem na  chorowanie...

Dotrwałam do rana. Rano ręka już źle wyglądała. 



Udało mi się umówić do onkologa. Tyle że był problem. Miałam gorączkę.🙈 Jak wejść do szpitala z temperaturą 😱



Ale oczywiście są na to procedury. Trafiłam do czerwonej strefy. Założyli wenflon. Pobrali krew, machnęli Ekg i test na covid. Było miło i pusto. 

Potem niestety okazało się że jestem covid negative i trafiłam na zwykły sor. Kto kiedyś był ten wie😱🙈🥶🤯

No ale nie ma co narzekać. Koniec końców zobaczyła mnie onkolożka. Zareagowała jakoś tak uuuuuuuuuu. I przepisała antybiotyk. Dożylne podawanie w szpitalu przez 4 dni😅



Tak że tego


Zdrowia wszystkim🌈🌼🌹

74 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedobrze, ale jestes pod dobra opieka, wiec szybko postawia Cie na nogi z ta reka ;) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, Ryżenko, aż sprawdzalam, czy to Twój blog, dobrze, że jesteś pod opieka lekarzy, trzymaj się, kochana❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż się śmieje, że ja na byle choroby nigdy nie choruję 🙈

      Usuń
  4. O matko! Rybko zdrowiej ❤️
    A wlasciwie co sie stalo z tą ręką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapalenie naczyń limfatycznych. Moja ręka jest trochę bezbronna z powodu braku węzłów. Bakteria może sobie pohulać.

      Usuń
  5. Zdrowia Rybeńko! Niech szybko wszystko wróci do normy a Ty do domu. Trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jestem w domu
      Do szpitala mam dojeżdżać tylko

      Usuń
  6. Rybeńko, życzę Ci pełnego i trwałego powrotu do zdrowia.
    Pamiętaj też o probiotykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet przypadkowo mam coś w domu
      I kupię sobie sok z kapusty;)

      Usuń
  7. Rybko, i ja jestem myślami z Tobą! Wysyłam ciepłe mysli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może Cię coś ugryzło na tym spacerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo ciepło ubrana
      Tylko w dłoń byłaby mała szansa bo i tak ręce w głębokich kieszeniavh

      Usuń
  9. Ojej, ojej. Oby zaraz było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziś rano już ciut mniejsza gorączka niż wczoraj 🤯

      Usuń
  10. Rany, a to się narobiło! :( Zdrowiej, Rybeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam zapalenie naczyń limfatycznych. Z obrzękniętą ręką walczyłam ok. 7 miesięcy.
    Trzymaj się dzielnie i zdrowiej❤️💚

    OdpowiedzUsuń
  12. Rybko,bedzie dobrze-zdrowia zycze

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuje serdecznie....niech szybko ręka wróci do normy 👍🍀😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niech
      No mąż się zarobi na dwóch etatach

      Usuń
    2. Jakoś mi go nie szkoda 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. A mi tak
      Jemu się akurat inne sprawy rodzinne zwaliły na głowę bardzo niemiłe..

      A teraz żona
      Żona to w ogóle często mu tego🙈

      Usuń
  14. Oj to niedobrze !Moce wielkie lecą !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo wpisów wczoraj przegapiłam
    Ale chyba już wiadomo dlaczego🤕

    OdpowiedzUsuń
  16. Na posterunku!
    Z całych sił!
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  17. I żona ofkors!
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuje. Nawet nie wiedziałam, że jest taka choroba. Zdrowiej! 🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po??

      Jak się ma wszystkie węzły to można nie znać

      Usuń
    2. Właściwe pytanie powinno brzmieć
      Już zaczipowana?

      Usuń
    3. Nie, po południu. Jestem podekscytowana. Mój mąż wystraszony.

      Usuń
    4. O!
      Prawdziwy mężczyzna😄😄

      Usuń
    5. Hehe, bogusiu dawaj znać czy bolauo 😂🤪🥰

      Usuń
    6. A nie, on się boi powikłań poszczepiennych, a nie bólu.

      Usuń
    7. No ciekawe, czy będziecie coś mieli

      Usuń
    8. Melduje, że już po. Na razie wszystko ok. 🤗

      Usuń
    9. To melduj co jakiś czas!

      Usuń
    10. Przynajmniej w jednym dużo lepiej. Prawie nie mam gorączki.
      Ręce chyba jeszcze zajmie powrót do jakotskirj normy

      Usuń
  19. Rybko trzymaj się miłości kochana.Dużo siły do wyzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Antybiotyk na pewno szybko sobie poradzi z wredną bakterią. Dużo zdrowia Rybeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga dawka za kilka godzić i już będzie ho ho ho ho

      Usuń
  21. O kurczę:( Moja babcia mawiała, że żeby o wszystko tak było łatwo, jak o biedę.....Ale cieszę się, ze już masz diagnozę i leczenie. Moce posyłam:)

    A z dobrych wiesci: moja siostra dziś zaszczepiona pierwszą dawką, Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego ale: po pierwsze rok temu miała okropny wstrząs anafilaktyczny, po drugie ma problemy z krzepliwością krwi. Na wszelki wypadek przed szczepieniem wkłuto jej wenflon. Dzieki Bogu wszystko poszło sprawnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wiadomosci Agnieszko! ❤️

      Usuń
    2. Moj starszy brat też miał wstrząs anafilaktyczny parę lat temu,w szpitalu podczas pewnego nieskomplikowanego zabiegu.Nie do końca wiadomo,na co dokładnie jest uczulony - prawdopodobnie na jakiś środek znieczulający.Cała historia dobrze się skonczyła,ale strach pozostał.Też bardzo się obawiał szczepienia - po konsultacjach z lekarzem,zaszczepili go w punkcie przyszpitalnymI.Odsiedzieli z żoną jakąś godzinę po szczepieniu,jak zalecił lekarz.Absolutnie żadnych objawow poszczepienych nie miał,szczepił się jakies 2 tyg.temu.
      Agnieszko,dobrze,że dobrze:)

      Usuń
    3. Aż mi się zimno zrobiło czytając o tych wstrząsach!!

      Agnieszka
      To świetne powiedzenie!!

      Usuń
  22. Rybeńko! Przeganiamy niemoc! Moc jest w nas!

    OdpowiedzUsuń