środa, 31 marca 2021

Czy u Was też jest lato?

Wczoraj rano trzeba było skrobać szyby w samochodzie, a po południu było 25 stopni, czy cuś. Fantastyczna pogoda!! Chce się żyć!

Czasem też chce się wyć, pewnie nie tylko mnie. Nawet mojej byłej koleżance płaskoziemce chce się wyć, że spisek światowy rozpętał pseudopandemię i zamierza zorganizować akcję w szkołach w lux uświadamiającą, że przecież bakterie i wirusy były zawsze więc o co cho z tymi obostrzeniami i maseczkami.

Ja należę do tych głupich co nie wierzą w spisek i o 8 jadę na szczepienie!

98 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!!!!!

    Głupich nie sieją...widziałam "śmiałków" bez maseczek, którzy łazili po szpitalu, chcąc udowodnić, że wirusa nie ma...swoją drogą jak tam weszli????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka to i w płaską ziemię wierzyła. I nie obcy jej antysemityzmin rasizm. Taka sytuacja

      Usuń
    2. Olga, brak słów. Choć, większy szok i opada wszystko jak widzisz, że ktoś z fejsbukowych twoich znajomych upublicznia to nagranie jako dowód swojej głupoty. A może debilizmu- wszak stawanie w obronie Zięby, który głosi prawdy o lekarzach akademickich i nie zasługuje na ciąganie z tego powodu do prokuratury, świadczy tylko o jednym!

      Usuń
    3. Oni byli na oddziale onkologicznym między innymi!
      Narażali pacjentów!
      Nazwali to kontrolą suwerena!

      Usuń
    4. Widziałam to nagranie udostępnione na profilu dziewczyny, która weszła na fb w spór z moją znajomą, dziewczę prezentowało poglądy typu: nikt mnie nie zniewoli noszeniem kagańca itd. Jak u niej zobaczyłam ten film, to tak mi się ciśnienie podniosło, ze przez pół nocy nie mogłam zasnąć! Przecież to ręce opadają (i cała reszta, typu cycki), bezczelność, bezmyślność granicząca z debilizmem, o przemarszu przez (fakt, pustawy) oddział onkologiczny to samo pomyślałam - narażają pacjentów! Pominę milczeniem ujawnienie wizerunku chorych, uwiecznionych na innych oddziałach, powinni za to zdrowo beknąć, żeby im się grzywny jeszcze w czwartym pokoleniu czkawką odbijały! Sorry, znów mi się cisnienie na samo wspomnienie podniosło.

      Usuń
    5. No też się ciśnienie podnosi , to da mordercy wręcz!!!
      Ta moja była znajoma wzbudza we mnie taką agresję, że dobrze, że nasze drogi się już nie krzyżują

      Usuń
    6. Wiem.
      Też zobaczyłam ten film zanim pokazano w telewizji czy innych mediach, bo ktoś z moich fejsbukowych znajomych to opublikował.
      Pomijam sam fakt, co sobą reprezentują osoby, które ten film nakręciły, ale rozpowszechnianie go jako dowód, że pandemii nie ma, a lekarze nie leczą to... mnie brak słów.

      Usuń
    7. To było w Toruniu ! Kto ich wpuścił ? Dla mnie to przestępstwo, narażenie życia chorych. Jak zobaczyłam ten uśmiechnięty ....pi pi pi

      Usuń
    8. Właśnie przeczytałam, że policja wszczęła postępowanie. Szpital zawiadomił prokuraturę . Mam nadzieję, że dobiorą mu się do dooopy i pustego łba !

      Usuń
    9. I niech mu COVID ciężkim będzie!

      Usuń
  3. Super, że to już. Niech wszystko pójdzie gładko! Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam spać w nocy!

      Usuń
    2. Witam, regularnie czytam, nigdy nie pisałam:) mam pytanie, czy u Was każą brać metotreksat cały czas czy przed szczepieniem czy przerwa?
      Pozdrawiam, Hanka

      Usuń
    3. Przerwa przed i po.
      Nie wzięłam ostatniej dawki i nie wezmę następnej.

      Hanka. Czyli też masz rzs?
      Bardzo Ci dokucza?

      Usuń
  4. Dobrego szczepienia!
    W związku z wczorajszym latem wczoraj zdjęłam czapkę i od razu dziś zatoki się odezwały. Więc teraz już czółko wysmarowane maścią eukaliptusową, i czapka na głowie w domu. Gupia ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję tej wrażliwości. Dbaj o siebie. To nie czasy na chorowanie

      Usuń
  5. Powodzenia!💪
    Wczoraj pierwszą dawkę przyjął OM, a ja za 2 tyg. drugą🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Jaka szczepionka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pisałaś, że Pfizera.

      Usuń
    2. Tak myślałam. Aż tu nagle.
      Jedyna wada tej Astry to że druga dawka w czerwcu

      Usuń
    3. No i o wiele niższa skuteczność. Mnie też grozi tylko Astra, no chyba, że się coś zmieni. Nie miała bym nic przeciw Modernie,ale też nie mam szans, zbyt młoda jestem😄😄😄

      Usuń
    4. Ewa, wszystko zależy od tego jaką szczepionką będzie dysponować punkt szczepień. OM rocznik 63 zaszczepiony Pfizerem.

      Usuń
    5. U nas nie, powiedziano mi, że wszystkie osoby zdrowe poniżej 69 roku życia są "przypisane" do Astry. innej opcji nie ma.

      Usuń
    6. Skąd wiedza, że niższa skuteczność?

      Usuń
    7. U nas, czyli w danym punkcie szczepień?

      Usuń
    8. Ja ewa, troche nizsza skutecznosc. Natomiast jesli chodzi o ochrone przed ciezkim przebiegiem covid to astra przewyzsza skutecznosc pfeizera.

      Usuń
    9. Roksano, na Śląsku😊 i z tego co wiem w innych regionach kraju też, bo takie są zalecenia ministerstwa. Potwierdzili to lekarze z mojej rodziny, choć sami szczepień nie prowadzą. Może się coś zmieni, ale w dostawach kwietniowych najwięcej ma być Astry, takie mam informacje😊

      Usuń
    10. Melodia Ulotka - nie wiem, czy ok. 20 proc. różnicy to troche czy dużo😊 nie znam się i nie wypowiadam autorytatywnie, jest jak jest😄

      Usuń
    11. Faktycznie ma mniej
      Ale i tak bardzo się cieszę
      76% to nieskończenie więcej niż zero

      Usuń
    12. Nie wiem skad wzielas 20% roznicy 🤷‍♂️
      Jesli druga dawke Astry przyjmiesz po minimum 12 tyg to jest 82 % skutecznosci. Jesli przyjmiesz przed uplywem 12 tyg to mniej wiecej tak jak pisze rybenka, 76

      Usuń
    13. Jeśli tak jest to super😄 bo różne źródła różnie podają😄

      Usuń
    14. Zalecenia, ale nie nakaz. To tak jak z terminem drugiej dawki. Ja nie mam po 6 tyg, tylko po 4. Obligatoryjnie u Rodzinnej było po 5 tyg. bo stwierdziła, że da wszystkim pacjentom zapas, gdyby z jakiegoś powodu nie mogli przyjąć w terminie tej drugiej.
      Jedyny problem to z dostawą odpowiedniej ilości Pfizera czy moderny. Podejrzewam, że będzie tej szczepionki po prostu dużo mniej niż pozostałych.

      Usuń
    15. Rybko, zdecydowanie, też się zaszczepie.
      Uwazam,ze w obecnej sytuacji,zabic by mnie mogła tylko głupota. Własna😄

      Usuń
    16. Oczywiście, że będą teraz wszystkich szczepić na gwałt Astra Zeneką jak jej termin ważności jest do maja,muszą się jej pozbyć.
      A już za parę dni, każdy bez względu na wiek będzie się mógł zaszczepić bo całe rzesze ludzi rezygnuje ze szczepień,kiedy czyta i widzi w rodzinach jakie są straszne powikłania poszczepienne. M.

      Usuń
    17. Cóż
      Nie widzę żadnych strasznych powikłań poszczepiennych. Za to owszem, widzę ostateczne powikłania pocowidowe. Śmiertelne. Nie znał nikogo kto by leżał w szpitalu po Astrze

      Usuń
    18. Bardzom ciekawa tych powikłań.
      Napisz coś więcej M

      Usuń
    19. Olga ja Ci mogę napisac. Pewnie chodzi o bol w miejscu wstrzyknięcia, gorączka i bol mięsni. Rzeczywiscie mozna z tego powodu rwac wlosy i,, cale rzesze rezygnują ze szczepień"!

      Usuń
    20. Mela! Toż to normalna reakcja na szczepionkę! Ja chcę usłyszeć o strasznych powikłaniach!

      Usuń
    21. Olgo, to własnie one!!! 😂

      Usuń
    22. Nie słyszałam o takich u znajomych, ale Niemcy Astrą chcą szczepić tylko ludzi powyżej 65+ ze względu na to, że po podaniu ok 2,7 mln dawek zakrzepica wystąpiła u 30 paru osób.

      Usuń
    23. A w Anglii na 30 milionów było 30, w tym 3 ciężko...

      Usuń
    24. I dalej nie ma dowodu ze bezpośrednia przyczyna jest szczepienie

      Usuń
    25. Oczywiście

      Mam wielu znajomych w uk, po Astrze, czasem trochę przeczołga, czasem nie.

      O COVIDzie nie muszę mówić. Mojej córki młoda koleżanka kilka tygodni po i ma przykre dolegliwości...

      Usuń
    26. Ja i mąż po szczepionce czujemy się jak świeżo po covidzie. Kilka osób idę mnie że szkoły też średnio. Może nasza partia była jakaś ... A młodsza koleżanka miała podejrzenie zatoru.

      Usuń
  7. To ja już po
    Dostałam Astrę Zenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, trochę zazdroszczę. 😉 Ale wg nowych harmonogramów będę mogła się zapisać jeszcze w kwietniu.

      Usuń
    2. Dobrze ze nie BMW Kurskiego 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. Rybko trzymaj się . Mnie Zenek przeczołgał i rozpalił 😁

      Usuń
    4. Mnie troszkę też, ale przynajmniej sobie pospałam ftedy :P
      Czekamy na wyniki menza 😳

      Usuń
    5. No, przy astrze trzeba wziąc pod uwagę kilka secnariuszy. Ale to i tak nic w porównianu z wiadomo czym

      Usuń
    6. Rybeńko, gdyby Cię zaczęło telepać i czułabyś że nadchodzi gorączka, weź paracetamol. Ważne żeby nie dopuścić do wysokiej gorączki.Ja czułam się dobrze za 2-3 dni.

      Usuń
    7. Bogusia
      Niech szybko Cię zaczipują!

      Usuń
    8. Kristal!
      Kaśka ulga😂😂

      Usuń
    9. Marzycielka nie strasz!

      Usuń
    10. Mela
      To ja okien nie pomyję 😂

      Usuń
    11. Agnieszka
      Święte słowa.

      Usuń
    12. Crocy 52
      Będę pamiętać 😘

      Usuń
    13. Oj ten Zenek ! I jeszcze zniewolił na dwa dni. Taki niegrzeczny Zenuś 🤣

      Usuń
    14. Mój teść tak miał na imię..

      Usuń
    15. Wedle nowych harmonogramów ja też w kwietniu będę się mogła zarejestrować. Ale czy to prawda? Bo najpierw wstąpiło we mnie nowe życie, gdy to przeczytałam, a potem sobie uświadomiłam, specjalista od jakich bajek to mówił... No nic, czekam przez najbliższe 2 tygodnie z utęsknieniem :)

      Usuń
  8. Super. Trzymam mocno kciuki, żeby nie było żadnych poszczepionkowych dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że pierwsze koty za płoty. My poczekamy jeszcze kilka miesięcy pewnie (rodziców mam zapisanych w Polsce na kwiecień).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, myślę że wszędzie mocno przyspieszy, bo coraz więcej szczepionek i większe dostawy.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Inne wirusy nie wyginęły

      Usuń
    2. A może za wcześnie test zrobiony?

      Usuń
    3. ani wirusy ani choroby...
      LP miała w jednym dniu zrobione trzy testy, dwa pierwsze ujemne,
      i dopiero pcr wykazał- miała typowe objawy covidowe. Test nie są w 100% wiarygodne. I trzeba je robić w odpowiednich ramach czasowych, wtedy ta wiarygodność jest większa.
      Jeśli objawy się nasilą albo dojdzie coś nowego tfu tfu to wrto zrobić kolejny test.
      Zdrowia dla męża!

      Usuń
    4. Meluś
      mój kasłał dwa, a teraz chrząka

      Usuń
    5. Byc moze alergia 🤷‍♂️

      Rybenko, nie wyginely... Tylko on dzwonil dwa razy do lekarza bo to nie jest poklasywanie tylko uporczywy kaszel. Mial sobie psikac gardlo tantum verde. Pozniej nawilzac powietrze. I bron boze nie przyjezdzac do przychodni.

      Usuń
    6. Juz nawet obstawiam chyba te alergie. Szwagierka jest farmaceutka, przywiozla jakies leki i syrop na alergie i jakby mniejszy dzis ten kaszel.

      Usuń
    7. Oo
      Kurczę
      Ja nigdy o alergii nie pomyślę
      Dobrze że coś działa
      Uff

      Usuń
    8. Meluś dobra wiadomość. Bardzo się cieszę!

      Usuń
    9. Siem wtrącąm..mialam uporczywe pokaslywanie przez bardzo dlugi czas az wykryto u mnie refluks..od kiedy biore leki na refluks..zreszta musze do konca zycia...nie kaszle. tylko zapomne tableteczke poranna przed jedzeniem ..zaczyna sie ..

      Usuń
    10. Dobrze, że są tableteczki...

      Usuń
    11. Jeżeli męczący, utrzymujący się rzez kila tygodni kaszel suchy, którego dawniej nie miał: Może zrobić badanie krwi w kier. p/ciał IgG przeciwko: Chlamydiophila pneumoniae, Mycoplasma pneumoniae i ew. Legionella pneumophila. Ja zrobiłam (b. drogo), wyszły mi p/chlamydiofili, czym się zmartwiłam, bo Mycoplasma lepszy ma charakter. Jeśli nie był leczony antybiotykiem, to azytromycyna i steryd wziewnie, jeśli był, to tylko steryd wziewnie (np. Alvesco). Można ew. zagadnąć lekarkę "a może to któraś bakteria atypowa?"

      Usuń
  11. wujek mimo typowych objawów nadal nie wierzy w koronę😒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko!!

      Żeby nie musiał jechać za późno do szpitala...

      Usuń
    2. chyba trochę uwierzył, dobre mu tak!

      Usuń
    3. Ach te niewierne Tomasze!!

      A Ty jak?

      Usuń
  12. Czuje się trochę zmęczona. Położyłam się na chwilę i spałam dwie godziny 😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spałam dwie godziny. Tylko co w nocy będę robiła ? 🤪😁

      Usuń
    2. Sex? Wreszcie jakiś sensowny temat 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. Ja spałam i teraz też już śpiąca

      Usuń