wtorek, 30 marca 2021

A wydawałoby się że to będzie zwykła wymiana zmywarek

 

O 10  miał przyjechać facet ze zmywarką. Był oczywiścieo 11. Wjechał z nią do windy , razem z takim czymś do wożenia. Winda mała, naciskam guzik i miała sama jechać do góry. I gówno. Winda zablokowana. Nie można otworzyć drzwi ani nie jedzie😡. To coś do wożenia blokowało wewnętrzne drzwi... 


Dramat, wszyscy zdenerwowani. Facet zostawił w tej windzie narzędzia, co było dużym problemem, bo nie mógł porzucić mnie i pojechać do innych klientów. 

Dzwonimy do serwisu. Przyjadą za kilka godzin🙈🙈.

Facet nie zaakceptował tego a, że miał siłę przekonywania to obiecali, że ktoś od windy będzie za godzinę. I  pojechał, miał wrócić kiedy już uwolnimy sprzęt. 

Windziarz przyjechał za 20 minut. Szybko rozwiązał problem. Dzwonię do faceta. Wraca. Zaczyna w pośpiechu instalować. Dzwoni jego szef. Że ma natychmiast jechać do innych klientów. Na noc tłumaczenie, że jeszcze nie skończył. Rozkaz to rozkaz. 

Zostawia nas i jedzie do tych innych. 

Kuchnia rozbebeszona. Stara  zmywarka na korytarzu prawie w salonie. Czad. 

3 godziny później przyszedł  inny człowiek i skończył. 

Uffff.


Ps. Tylko nie piszcie, że nie powinnam wypuścić gościa przed zakończeniem robót, bo naprawdę nie mogłam. 



41 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wyjazd do innego klienta, gdy u wcześniejszego praca niedokończona to rzeczywiście kuriozum. Ile by mu zajęło dokończenie u Ciebie? Znam takich, którzy z pewnością nie wypuściliby fachowca. Siebie nie miałam na myśli 😊 Czyżby podium🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo u mnie stracił dużo czasu Przez windę. Jeszcze z pół godziny roboty było.
      Ja doceniałam że facet się stara


      Drugie miejsce jak noc!🥈

      Usuń
  3. No popatrz, to ten od zmywarki siłę przekonywania miał, a Ty nie. Ja też mam nie za dużą.
    Najważniejsze, że sprzęt zamontowany i działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to gotowy scenariusz na cały rozdział książki 😅 a te wczorasze stopeczki cudowne, do wycałowania 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia faktycznie dynamiczna i dobra do sfilmowania

      Usuń
  5. To wygląda na zemstę starej zmywarki. Sprzęty bywają złośliwe🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jej rodzona siostra przyszła w zastępstwie🧸

      Usuń
    2. No to dziewczyny chciały pobyć trochę razem pod jednym dachem😉

      Usuń
    3. I faktycznie, stara się zadiedziała;)

      Usuń
  6. Dlatego nie lubię żadnych napraw,remontów,wymian,bo zawsze coś się skomplikuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A boję się tez wind,od czasu jak w warszawskim Mercure Centrum utknęłam na godzinę, bo była niedziela a tylko jeden pan konserwator miał dyżur!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że dobrze podłączona i działa👍💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie żeby ją włączać po każdym posiłku😂

      Usuń
  9. Dziewczyny proszę o kciuki. Lekarz wyslal męża na test. Rychlo w czas bo kaszel ma od miesiąca i kazal mu psikac gardlo tantum verde i nawilzac powietrze do tej pory 🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki.
      A Ty jesteś zaszczepiona, prawda?

      Usuń
    2. Mela trzymam kciuki. Za to ja w sobotę miałam kontakt z chorym ( wczoraj okazało się, że pozytywny). Ja ozdrowieniec i po 1 dawce, liczę na dobry obrót sprawy. Niestety trochę panikuję i wszystko mnie boli z nerwów. Tak, wiem głupia jestem, ale ten typ tak ma !

      Usuń
    3. Ja też bym tak miała!

      Usuń
    4. Tak, ja zaszczepiona blisko 6 tyg temu.
      Dzięki

      Usuń
    5. Meluś
      Zaciskam mocno💚❤️

      Usuń
  10. Na Śląsku tragiczna sytuacja koronowa.Mijam po drodze olbrzymie namioty,ktorych jeszcze wczoraj nie było - w jednych robią testy,w innych szczepią( w znacznej odleglości - choć w specyfice regionu,to blisko):)
    To akurat dobre działania,martwi liczba chorych..
    Trzymajmy się poki co,przestrzegajmy DDM,dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rybenko, toż to jakis koszmar z tą wymianą 😳

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej... współczuję.
    Na szczęście historia z Happy endem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pokfalem siem, że syna jest negatywna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minusy som teraz bardzo mile widziane 😍🎊🎉🍸

      Usuń
    2. Przyjaciółka dodatnia. W dodatku zgubili jej próbkę i musiała robić jeszcze raz.

      Usuń