poniedziałek, 18 stycznia 2021

Zdjęcie dla Ewy

 Produkty firmy Villeroy i Boch są bardzo drogie, ale to cena za bardzo wysoką jakość. Ja mam to szczęście, że mieszkam blisko outletu i mogę kupować ich towary taniej, czasem za bezcen wręcz. Często to jest tzw drugi gatunek. Ale daj Boże innym firmom, żeby tak wyglądał ich pierwszy. 



Smacznej kawki/ herbatki poniedziałkowej. 

A w telewizji pojawił się nowy sezon Chirurgów. Opisujący rzeczywistość po marcu 2020. Niesamowite. Ludzie w maskach. 

Polecam.  

73 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego tygodnia! I cieplejszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej telewizji? Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, możesz też obejrzeć online tu : http://www.efilmy.tv/serial,107,Chirurdzy-Grey-s-Anatomy-2005-2011.html :)

      Usuń
    2. Dzięki, ale nie wyrabiam czasowo z serialami. Może na emeryturze, jak dożyje?

      Usuń
    3. To takie bezpieczny serial, obyczajowy.
      Ja kocham oglądać filmy

      Usuń
    4. Uwielbiam Chirurgów ☺

      Usuń
    5. Ja też

      Ale bardziej lubiłam Ostry dyżur i Hausa

      Usuń
  4. Aż się prosi zeby kolo herbatki ciasteczko jakies polozyc 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw i taki kontrastujący z widokiem i temperaturą u za oknem (minus 14) 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas dziś min 20 😊Boszzzz.. nie myślałam że kiedyś to powiem, ale strasznie mnie ucieszyła ta zima, mróz, śnieg, ognisko. A ja przecież nienawidzę zimna! Chyba pandemia rzuciła mi się nie na płuca tylko na głowę 😊 Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna filiżanka! Uwielbiam z takiej pić herbate😊

    U mnie -15 i słonce☀️
    Spacer w ciepłych butach bardzo lubie w taką pogodę😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz w końcu przyjechać!

      Usuń
    2. Jprdl....da się to odzobaczyć?.. ilość wazeliny wyciekajaca tego filmu przekracza słynną mowę do szafy trenera Jarząbka...ach...dla posady , niektórzy zrobią wszystko łącznie z wejściem w tyłek

      Usuń
  8. Kocham piękne filiżanki, zazdroszczę outletu

    Dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten outlet to skarb.
      Nawet mam dwa, jeden w Lux jeden w Germani. Ten niemiecki o wiele większy i lepszy

      Usuń
  9. Podobno dziś przypada Blue Monday - najbardziej deprymujący dzień roku . Trzymajcie się 😉😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakby człowiek o tym nie wiedział, to może by był dzień ów niezbyt deprymujący?

      Usuń
    2. Nie , no co wy , dziewczyny . nie dajcie sie glupim datom ::))

      Usuń
    3. Zrob sobie druga kawke w pieknej filizance i wista wio ::))

      Usuń
  10. Dziefczenta, a ja dzisiaj pierwszy raz w szkole, po ponad dwoch miesiacach przerwy 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się mordka cieszy😃

      Usuń
    2. To musi być dziwne uczucie : rozpoczynać rok w styczniu :)
      Mela , najlepszości ,,:)

      Usuń
    3. 😁 To zupelnie inne zycie niz na teamsach. Dzieci tez tak uwazają

      Usuń
    4. Meluś uczcie się zdrowo❣️
      Żeby już tak zostało do końca roku szkolnego.

      Usuń
    5. ❤️
      Mam nadzieję, że bedzie zdrowo. O dystansie nie ma mowy, ale myjemy rece, wietrzymy, na korytarzu nosimy maseczki. Tyle mozemy zrobic, reszta zeleceń niewykonalna

      Usuń
    6. U nas korzystamy z nieobecności klas 4-8. Mamy tylko 6 klas w edukacji, więc jest luz. Każda klasa ma swoją toaletę. W sobotę był popłoch bo zepsuł się piec. Ale naprawili i jest ok. Ja jedyna po covidzie ...

      Usuń
    7. To chyba daje poczucie bezpieczeństwa tobie i tym wokół?

      Usuń
    8. U nas nie ma takiego luksusu zeby kazda klasa miala swoją toaletę...

      Usuń
    9. U nas klasy 4-6 są w innym budynku, kilometr od nas. My wrocilismy do swoich klas.
      W EW mamy kilkanascie klas. W calej szkole kilkunastu nauczycieli po covidzie. Najwięcej w przedszkolu.

      Usuń
    10. Z tym, że toaleta jest koedukacyjna, więc wypuszczamy na lekcjach płciami 😁 ale rzeczywiście komfort psychiczny jest. Choć już dziś rodzice narzekali, że dzieci mają angielski, religię, wf, informatykę, etykę...

      Usuń
    11. Bo przecież miał być jeden nauczyciel ...

      Usuń
    12. No tak... Moi pytali wczezniej o to jak to bedzie wygladal. Powiedzialam ze nie ma takiej mozliwosvi by spelnic te wytyczne

      Usuń
    13. Dziś usłyszałam od mojego ucznia z ZA :no tak, wchodzą różni nauczyciele i nas pozarażają. Wytłumaczyłam, że jestem po chorobie, nie zarażam i nadal stosuję wszystkie zabezpieczenia i nie musi się obawiać. A on na to : oj to zmienia postać rzeczy...

      Usuń
    14. My dla nich a oni dla nas 🤷

      Usuń
  11. Mam filiżankę tej firmy, którą dostałam od Ciebie. Jest moją ulubioną. Piję z niej przeważnie zieloną herbatę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Wzruszyłaś mnie. Serio 🧡

      Usuń
    2. i ja, i ja!! kubek w kuuka!

      Usuń
    3. To ja się wpraszam na filiżankę aromatycznej herbatki .

      Usuń
    4. Ja nie dostałam ale mam nadzieje ze przy następnym terminie rozdawczym się załapie🤣🤣🤣

      Usuń
    5. Ja też się zgłaszam, nie muszą być Villeroye i Bochy, może być Bolesławiec ( kocham ich ceramikę )

      Usuń
    6. Bolesławiec kocham . Jak zrobimy zlot pocovidovy to mogę takie kupić dla was bo mam piękny salon koło swojej pracy. Jak otworzą ofkors 🙈

      Usuń
    7. Dostałam piękną cukiernicę i mlecznik, brak mi filiżanek ( na stronie firmy niedostępne buuuu). Muszę się rozejrzeć czy w Toruniu gdzieś nie ma ich wyrobów . Mają takie piękne wzory, że ja oczopląsu dostaję...

      Usuń
    8. Kristal
      Umarłam

      Sezon w sumie jest co roku.
      Choć teraz rok dziwny będzie...

      Usuń
    9. U mnie w puszczy możemy się schować . A i ty Rybko masz blisko więc damy radę. A filiżanki się zorganizuje. 😘

      Usuń
    10. Ja nawet boję się tydzień naprzód planować...

      Usuń
    11. Ja tez nie planuję, poczekamy aż będzie czas i pora

      Usuń
    12. Ty w sumie bezpieczna jesteś. Dla innych

      Usuń
  12. Widziałam już rano ten wpis i ten piękny zestaw:) Ale byłam zestresowana,czy zdolam wyjechac o 6 rano z krainy śniegu i lodu,w jaką zamieniła się moja ulica:))Nie było najgorzej - drogi czarne,temperatura rośnie:))
    Super te filizanki,z innych mi nie smakuje (mam na myśli kształt i wielkość),ciesze się,że jestem w tak znakomitym towrzystwie milosniczek ładnej porcelany:)) Mam z tej kolekcji nie tylko białe,ale tez z dekorkami miast świata - Sydney,New York,Amsterdam,Rio de Janeiro - choć oczywiscie nigdy w tych miastach nie byłam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, tak, tak!!! 😆😆😆 Ruszę w świat, niech tylko zaraza minie😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Filiżanki - moja słabość. Zaraz po torebusiach.

    OdpowiedzUsuń