niedziela, 17 stycznia 2021

Zabójczy translator

 Wiem, wiem, każdy ma milion przykładów. Ale mnie wczoraj zabił tłumacz google . Robiłam zupę bouillabaisse, po naszemu rybną. Mój francuski wystarcza do komunikacji ale nieustannie się uczę nowych wyrażeń. Nie mam kompleksów,i tak na codzień używam kilku języków obcych, żaden nie jest idealny. 

Ale do brzegu, nie jest daleko Bogu dzięki. 

W przepisie było wyrażenie, którego nie byłam pewna, pomyślałam, że zweryfikuję. Wpadłam

Wpisałam 

Passer la soupe au chinois 

Translator dał mi wyjaśnienie

Podaj zupę Chińczykowi 😂😂😂😂


Skont wezne jak nie mam 😂😂😂





Ps.

Zdjęcia dla Ewy






38 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))))))))))
    A to się tłumacz wykazał!
    Musisz adoptować, nie ma rady! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na rogu jest knajpa chińska z chińczykami, takie mają śliczne dzieci, ukradnę jedno na dwa dni

      Usuń
  3. Uśmiałam się na dzień dobry 🤣. Dziękuję Rybeńko, niedziela zapowiada się wyśmienicie 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. 😁😂😁 Masza masz tylko pewnie o tym nie wiesz::)) chodzi o sitko :)
    A zupka wcale wcale ,wygląda zachęcająco 😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że o sitko, chciałam się upewnić, a słownik mnie zabił😂😂😂

      Jest bardzo dobra!
      Ale następnym razem wezmę inne ryby.

      Usuń
    2. Musisz do mnie na rynek przyjechać po te ryby :)

      Usuń
  5. Ładny ten Villeroy😆taka delikatna ta seria,jest też chyba podobna, ale odwrotna kolorystycznie😄
    Przyjemnego dnia! ⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciemno niebieska to seria limitowana stworzona jakby na uczczenie rocznicy tego wzoru, nazywa się stary Luxemburg i nie przestaną go produkować. Chciałabym mieć coś z tej odwrotnej serii ale baaardzooo droga jest

      Usuń
  6. Piękne naczynia.

    To się wujek Google wykazał. 🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fielkie kafałki ryby pływajom w ucha🤓

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybko, dzięki 😄ja najbardziej lubię białą porcelane, nie tylko klasyczna,lubię "kwadratowe" talerze oraz uwielbiam charakterystyczne filiżanki New Wave😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te filiżanki.
      Jutro sfoce jakąś;)

      Usuń
  9. Mniam, muszę zrobić rybną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie się zawsze rozgotowuje na drobno.

      Usuń
    2. Bo rybę wrzuca się dosłownie na moment. W zależności od gatunku. Alter jak masz fiolet to 2-4 minut Max

      Usuń
    3. Chyba tego fioletu nie miałaś, bo zupa jest czerwona.

      Usuń
  10. Uwielbiam Sopot i moja ulubioną restaurację i zupę rybną. Całe szczęście, że zawsze mają opcję na wynos ( przywozimy do domu dla dzieci). Nie ma nic smaczniejszego po spacerze nad morzem plus pieczywo czosnkowe... Ostatni raz jadłam ją w czwartek ( jednodniowy wypad na spacer )..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrzmiało bardzo smacznie!

      Usuń
    2. Najlepsze zupy rybne jadłam nad morzem właśnie.
      Ale kiedyś w DM byka świetna restauracja rybna- jeszcze za czasów mojego dzieciństwa. W niedzielę z rodzicami albo do Balatonu (tam rybki pływały) na zupę gulaszową zazwyczaj, albo do Chifa. Ech... pyszności.

      Usuń
  11. A jakich rybek uczyłaś Rybki? No jak powiedziałam moim znajomym , że będziesz gotować bouillabaisse to prawie wszyscy się za głowę złapali i padało tylko jedno pytanie " skąd ty weźmiesz odpowiednie gatunki ryb " 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaufałam sprzedawczyni w Auchan i przepisowi. I 2 ryby z przepisu były. Polskich nazw właściwie nie ma.
      Congre
      Rascasse

      Rouget barbet.
      W przepisie była lotta ale nie było, że tak się wyrażę

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta !!!

    OdpowiedzUsuń