środa, 2 grudnia 2020

za miedzą

 

Trier, po polsku Trewir to najbliższe duże miasto niemieckie . Jest śliczne piękne rzymskich zabytków. Cudownie położone nad malowniczą Mozelą. Miejsce, to którego chce się zawsze pojechać. 

Nigdy nie przyszło mi do głowy , że może tam być niebezpiecznie. Zło przecież dzieje się daleko od nas..

Aż tu nagle...

Na teraz 5 ofiar, w tym 9 tygodniowe dziecko. I jego tata...Kilkadziesiąt rannych. Część przetransportowana do Lux...

Nie wygląda na to, że to był terroryzm. Facet zdaje się był nachlany...


Nie rozumiem tego...


Tu po polsku klik

34 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. U mnie w wiadomościach podali że to nie z przyczyn religijnych czy terrorystycznych, ale że facet jest psychicznie chory więc być może nie w pełni był świadomy co czyni.

      Usuń
    2. Bez względu na przyczynę to straszna rzecz się stała

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Teraz czytam, że to dziecko miało 9 tygodni i zbadał też jego tata:(((

      Usuń
  4. Takich rzeczy nawet nie umiem skomentować, bo dobrych myśli w takim momencie brak, a złych wolę nie uwalniać ... 😱😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, że muszę złe emocje trzymać na wodzy...

      Usuń
  5. Mąż dojechał szczęśliwie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak!
      Myślałam, że wczoraj napisałam.
      Biorąc pod uwagę trudne warunki, to nawet miał niezły czas.

      Wraca w sobotę

      Usuń
  6. Znów będę machac. Tylko w druga stronę 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może drugą ręką?;))

      Usuń
    2. Kristal ubierz strój policjantki i machaj, na pewno się zatrzyma 😁

      Usuń
    3. Do soboty jakoś go zorganizuje....👍😆 Dzięki za radę , na pewno zadziała

      Usuń
    4. Marzycielka!
      Mój mąż raz uciekł policji!
      Niechcący, ale jednak!

      Usuń
    5. Nie ma opcji żeby uciekł takiej policjantce jak ja 🤣🤣🤣

      Usuń
    6. Umiesz człowieka przestraszyć!!

      Usuń
  7. W tym roku w lutym podobny dramat rozegral sie w Volkmarsen, kiedy jakis czubek wjechal w pochod karnawalowy. Czy ludzie juz naprawde powariowali?
    Za to w Brukseli wesolo, geje organizuja sobie orgietki, a kiedy wkracza policja, okazuje sie, ze biora w nich udzial homofobiczni politycy wegierskiej partii Fidesz i ponoc trzech naszych. Bardzo chcialabym poznac ich nazwiska i porownac z tym, co wygadywali w zwiazku z przykladna rodzina zlozona z mamusi, tatusia i gromadki dzieci oraz jakim to ciezkim zboczeniem jest homoseksualizm. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne, nie wiedziałam wcześniej o tym. Nienawidzę alkoholizmu, wiem, co to znaczy żyć z alkoholikiem i nigdy tego nie powtórzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też zbyt blisko zetknęłamn się z tym tematem:((

      Usuń
  9. Zło dzieje się wszędzie: blisko, daleko, w malowniczych krainach i tych mniej, po prostu tam gdzie są źli ludzie lub nieodpowiedzialni, nieuważni...
    Dziś hamowała tak energicznie, że wszystko pospadało mi z siedzeń- ciężarówką z impetem wyjechał z podporządkowanej, chcąc wbić się w ruch, tyle że choć był po przeciwnej stronie i nie było na tym pasie blisko jadących aut, to zajął swoim gabarytem mój pas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże!!!!

      Ja niedawno też byłam o włos od wypadku. Bus wjeżdżając na autostradę postanowił od razu wjechać na skrajny prawy pas. Nie widział mnie!
      Jechałam z synem, z tamtestrony oczywiście siedział🙈

      Usuń
  10. Przed świętami ludzie, ktorzy są w kryzysie nie wytrzymują. W tym czasie jest wiecej niż zwykle samobójstw, przemocy domowej, aktów agresji. Ten facet ponoć żył w samochodzie, pił, nie miał kasy. W chwili wypadku był pijany.
    A Trier faktycznie jest pięknym miejscem na Ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znanym może. Ale wartym zobaczenia na pewno..

      Usuń
  11. a mi ciocia umiera :( ma jusz swoje lata i od dawna była schorowana ale... muj tata ryczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym ryczała.... musisz ho wspierać, niestety smierć zawsze przychodzi za wcześnie 😥😥😥

      Usuń
  12. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyszła zima
    posta ni ma ;)))))

    OdpowiedzUsuń