wtorek, 24 listopada 2020

Zbliża się wiekopomna chwila

 Od 7,5 roku biorę tamoxifen. To lek,  który przepisuje się osobom z hormonozależnym rakiem piersi.  Standardowo przyjmuje się go przez  5 lat.  Czasem się wydłuża czas brania, u mnie powodem był głównie czynnik HER, czyli taki wskaźnik komórek guza pogarszający rokowania. 

Szczerze mówiąc myślałam, że będę go brała jeszcze kilka lat, ale onkolożka, której bardzo ufam, powiedziała, że mogę przestać brać z początkiem nowego roku. 

Nie. Nie ucieszyła mnie ta wiadomość. Raczej przestraszyła. Bo tu nie ma proroków. Jest tylko statystyka. 

Ale po kilku miesiącach oswajania się z tym tematem doszłam do wniosku, że to jest po prostu FANTASTYCZNE!  W końcu może pożegnam się z uderzeniami gorąca, które od prawie 8lat mnie zabijają. Co 40 minut...

Mało tego. 

Myślę, że np. połowa grudnia jest lepsza niż początek stycznia. 

A może nawet zrobię sobie prezent na Mikołajki?;)))


20 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. I zaczniesz podkręcać kaloryfery!!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym zaskoczona!
      Bo ja bardziej odczuwam duszność w gorącu jajo coś negatywnego

      Usuń
  3. Ja nie mam czego odstawic, a uderzenia tez bardzo mi przeszkadzaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie że od 8 lat?

      Ja liczę na to, że moje znikną

      Usuń
  4. Doczytałam gdzieś, że to gorąco może uderzać i do 10 lat i nie jest to pokrzepiająca wiadomość, bo nie ma tu reguł. Ale może u Ciebie faktycznie po odstawieniu się uspokoi. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mię nic nie wiadomo. liczę na to, że skoro moja mama lekko przechodziła menopauzę to i mnie będzie już tylko łatwiej

      Usuń
  5. Zrób sobie ten prezent kiedy chcesz! A co!
    I niech Laila do zdrowia wraca niczym ja na ten blog;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anika!
      Nie wiem, jak to rozumieć. Czyli że tam mało?😝

      Usuń
  6. Dziękuj€ za wagony mocy!
    Macham do Was! 😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej miesiąc nie zrobi żadnej różnicy.
    Przez te 4 lata brania piguł robiłam sobie drobne prezenciki i mam zaoszczędzone dwie i pół buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. W temacie rakowym to ja się niestety nie wypowiem. Oby każda twoja decyzja była rybko jak najlepsza dla twojego zdrowia i samopoczucia. Mogę tylko trzymac kciuki i kibicować 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybko, czerp co dobre z tej możliwej opcji. Ciesz się życiem Bez raka sraka.

    OdpowiedzUsuń