niedziela, 1 listopada 2020

Zamknięte cmentarze, otwarte kościoły


 Czuję w tym jakieś okrucieństwo, że dzisiaj nie można wejść na cmentarz. Szczerze wątpię, żeby ta decyzja powstrzymała ludzi przed podróżami do rodziny. Ale może się mylę. 

Sytuacja pandemiologiczna jest straszna. To jest fakt.  Nawet foliarze już chorują. 

My możemy pójść na cmentarz i pójdziemy, tradycyjnie, na wojskowy, amerykański i niemiecki. 


A zauważyliście, że w tym roku dynię zastąpiły kobiety? Szatan już nie mieszka w pomarańczowych warzywach, teraz chodzi na protesty przebrany za kobietę. 

Dobrego dnia. Niespodziewanie innego niż miał być.  


A TO ŻEBY JEDNAK TROCHĘ ROZŁADOWAĆ STRES KLIK


A na koniec zdjęcie dyni z domu dzieci mojej przyjaciółki. Umarłam z zazdrości


Że też na to nie wpadłam!!



56 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czy owak
    Anuszka wylała olej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. „W „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa ciąg zdarzeń odwracających porządek natury zaczyna się od tego, że Annuszka kupuje olej słonecznikowy. Dalej wszystko musiało się potoczyć wedle fatalnego scenariusza: rozlała olej...

      Usuń
    2. Dzięki!
      W ogóle trwał nie pamiętam

      Usuń
    3. Protestujący też niesli to hasło
      Annuszka rozlała olej

      Usuń
    4. Mamy cudnie kreatywną młodzież. Mnie to hasło mocno uśmiechnęło w duszy....

      Usuń
    5. Bezpośrednim skutkiem rozlania oleju przez Annuszkę był wypadek w ktorym pewien artysta stracił głowę pod kołami tramwaju...czyli, że co?
      Bardzo daleko idąca przenośnia. A może chodzi o "mleko się wylalo" lub "oliwa sprawiedliwa"?

      Usuń
    6. I zrobiła się dyskusja o literaturze;))

      Usuń
    7. A w muzyce ten konkretny motyw wykorzystał ostatnio Krzysztof Zalewski. Wcześniej grupa Lao Che nabrała kawałek pt. ,,Życie jest jak tramwaj"

      Usuń
    8. Moim zdaniem chodzi tylko o stwierdzenie, że zaczęło się coś, co jest nieodwracalne.
      Nic więcej! Żadnej krwi, śmierci, przemocy!

      Usuń
    9. Olga, tak!
      Zresztą to widać, wystarczy posłuchać co młodzież mówi i jak się w tych protestach zachowuje.

      Usuń
  3. Rozbawiło mnie, rzeczywiście. Ale po zastanowieniu, to jest baaardzo nieśmieszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacy foliarze??? Nie rozumim.

      Usuń
    2. Był taki film Znaki, z Mwlem Gibsonem. I tam, żeby uchronić się przed złem z kosmosu trzeba było założyć folię aluminiową na głowę.
      Film jest dobry.

      Teraz foliarzami nazwa się kretynów , co wiesza, że szczepienia powodują autyzm, witamina C leczy raka a pandemii nie ma

      Usuń
    3. A nie lepiej idiotów nazywać po imieniu? Nie mówiąc o zwalczaniu tych groźnych jak znachorzy jacyś itp.

      Usuń
  4. U mojego chrześniaka ( syn przyjaciółki) tez taka dynia w napięciu😀
    A ja całkiem zapomniałam, ale Najmłodsi nie zawiedli i przyszli wieczorem z hasłem „cukierek albo psikus”😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Z jednej strony jak powiedzieli o zamknięciu cmentarzy to ludzie rzucili się jak nienormalni podobno. Jakby tak samo miało być dziś i jutro to decyzja słuszna. Tylko jak zawsze czas podania informacji beznadziejny.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. W społeczeństwie jest duże zrozumienie dla powodów zamknięcia. Ale, kiedy przez cały czas mówi się, że „ nie chcemy zamykać cmentarzy” a potem ogłasza się to za „pięć dwunasta”, to człowiekowi ciśnie się tylko jedno słowo: wypierd...

      Usuń
    2. Lać Wypierda dziś mnie ubawiło. (tak zła, zła jestem kobieta) nadesłane spoza kraju

      Usuń
    3. Cudne. Zapamiętam.
      A mnie dziś rano się nasunęło takie zdrobnienie: chujarek. Trochę za słodkie, ale co tam. Podzielę się z Wami.

      Usuń
    4. Gdzieś z głębin internetu się nasunęło...

      Usuń
  6. Założę się ze Jarosław dziś będzie na Powązkach... sam tylko z ochroną. I tak u nas wyglada prawo.... i sprawiedliwość. 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórka z... Twój ból jest lepszy niż mój?
      Aż się boję myśleć, że tak.

      Usuń
    2. Lepiej, aby nie byl na Wawelu..

      Usuń
    3. O kurczę, o tym nie pomyślałam.

      Usuń
  7. Аннушка уже разлила масло...w tej wersji językowej tez widziałam:))Super cytat,jaką kreatywna mamy młodzież,Bułhakow uśmiecha się z góry:)) Niektórzy mowia,ze niejaka Pawlowicz już zaliczyla zderzenie z tramwajem,tyle,ze siedziała w limuzynie SOP:))
    Nie tracmy nadziei,dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak
      Poprosiła o ochronę, po tym jak pod jej blokiem był protest

      Usuń
    2. Ale nie idźmy w tę stronę!

      Usuń
    3. Olgo,nie idziemy,za daleko:)))

      Usuń
    4. Wiem!! 😀😀

      Było też świetne hasło
      "Podmiot nie zgadza się z orzeczeniem"

      Usuń
  8. Tak żebyście nie miały złudzeń czym taka nagła decyzja co do cmentarzy była motywowana https://twitter.com/V_Porowska/status/1322251544998350855
    Myśle, że emerytowany zbawca narodu nie pokaże się na Powązkach ale na Wawelu jak najbardziej, Wawel jest otwarty... jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. To wszystko pęknie z hukiem, ten cały rząd i to co teraz reprezentują swoimi decyzjami, bo innej możliwości nie widzę. A "Mistrza i Małgorzatę" wprost uwielbiam, analogia do wylanego oleju przez Annuszkę jest w samo sedno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "z powodu klęsk i nieszczęść życiowych stałam się wiedźmą" :))

      Usuń
    2. No muszę na nowo przeczytać

      Usuń
    3. Koniecznie:) W zeszłym roku byłam na przedstawieniu "Mistrza i Malgorzaty" w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu. Byłam ciekawa przeniesienia tej książki na deski teatru i to muzycznego. Niesamowite wrażenia, które przerosły całkowicie moje oczekiwania :))

      Usuń
    4. Klarko, ja też, tylko maść wolałabym inną, a nie o zapachu bagiennego szlamu 😉

      Usuń
  10. A mi się bardzo spodobała ta nowa interpretacja : wypierda lac 🤣
    I każdy już wie o kogo chodzi a grzecznie i kulturalnie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 listopad siedząc w domu to jednak zawsze "Znachor", Mam mie powiadomiła, że Tato znuf ryczał😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja niedawno też oglądałam?
      Piękny to film jest.
      A tata wrażliwy:)

      Usuń
    2. Może uzdrowi TVP 😜😝

      Usuń
  12. A ja oglądam „Co mi zrobisz jak mnie złapiesz” i mój ulubiony tekst: ojciec jest tak samo ważny jak matka. A jak matka wyjedzie to nawet ważniejszy....🤣🤣🤣 Kowalewski wymiata. Znachora tez uwielbiam ...i kocham Annę Dymną 😍

    OdpowiedzUsuń