sobota, 31 października 2020

Straciłam kolejną koleżankę

 Na jej życzenie...

Od kilku dni przysyłała mi różne takie rzeczy niby religijne ale przeciw  protestom. Jak przeczytałam, że armia szatana idzie na Warszawę to zrobiłam kamingaut i powiedziałam, że sorry, ale ja z tych, co chodzą na protesty.

Usłyszałam, że jej mnie żal. Że moja wiara jest bardzo dziwna. Że jestem chamską hołotą i jestem zmanipulowana. 

Na żadne moje argumenty nie odpowiedziała, a użyłam min listu podpisanego przez wspaniałych księży. 

Jedna z najgorszych rzeczy to fakt, że nagle dziewczyna, która,  wydawało mi się, że mnie lubi, nagle okazuje mi taką wrogość i pogardę... Obwiniam o to PiS i Kościół polski. Te podziały są koszmarne. 

No nic. 

Dzisiaj dom się zapełni. Syn z żoną powiększoną przyjeżdża:)))❤💛💙💚

41 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pogarda jest najgorsza. I poczucie własnej wyższości, lepszości, ten protekcjonalny ton...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta niczym nie zmącona pewność. Bez szans na najmniejsze wątpliwości...

      Usuń
    2. To
      Żal mi ciebie
      To najwyższy wyraz pogardy

      Usuń
    3. Pogarda, poczucie wyższości,.. katoliczka? ktoś jej namotał w głowie że to chrześcijańskie... Rybko, pozostaje nam pomodlić się o zdrowy rozum dla takiej osoby ;-)

      Usuń
    4. To typowe dla rydzykowa niestety. To środowisko żywi się sianiem nienawiści i podjudzaniem. Cały czas się modlę o zwycięstwo Dobra..

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak zapewne będzie
      Choć kręgosłup mi wysiadł:((

      Usuń
  4. Och, będzie rodzinnie, super!

    A co do koleżanki, to przynajmniej wiesz. Czasem bywa, że ktoś cię olewa i nie wiesz nawet z jakiego powodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Ale się nie spodziewałam.

      Usuń
    2. Tak naprawdę to nie znamy ludzi, a oni nas.

      Usuń
    3. Tak
      Ale mamy pewne oczekiwania. Ja na przykład jeśli kogoś znam i wiem, że to nie jest zły człowiek, to staram się za wszelką cenę unikać konfliktu i nie stawiać spraw na ostrzu noża. Nie widzę potrzeby obrażania kogoś za inne poglądy

      Usuń
    4. Tak sobie myślę, że obecnie agresja słowna jest wzmożona strachem. Ludzie mają w sobie dużo lęku.Jedni popadają w apatię, drudzy wyżywają się na innych. Dużo frustracji wokół nas.

      Usuń
    5. Masz rację, to też biorę pod uwagę. Bym się ucieszyła, gdybym kiedyś z tą koleżanką mogła żniwo pójść na kawę i poplotkować jak wcześniej. Nie żywię urazy. Staram się mieć dystans

      Usuń
  5. Ale mi się to podoba "żona powiększona" 🙂😉
    Wspaniałych chwil w gronie najbliższych 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu koleżanka odcięła się, a tu żona powiększona. Jest jakaś równowaga w naturze.
    Niech Wam będzie miło i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w rodzinie jednego pisiora. Ma jednak inne zalety wiec nie wchodzę z nim w dyskusje polityczne. Niestety on co i rusz próbuje mnie przekonać do swoich poglądów i wysyła różne „mądre” artykuły. Meczy mnie to strasznie i nie wiem co zrobić. Na szczęście nie jest wulgarny ale i tak bardzo męczący. A twoja koleżanka to katoliczką nie jest na pewno skoro w ten sposób traktuje bliźniego swego....Miłego weekendu i dużo spokoju Wam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty. Ona jest tą prawdziwą katoliczką. To moja wiara jest dziwna.

      Ja też się nie wdaje w dyskusje z zakapiorami. Tu zostałam sprowokowana. I obrażona na to, że uczestniczę w protestach

      Usuń
  8. Na poprawę humoru
    https://www.facebook.com/Facecje/videos/1300354370320923/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, odpowiada za to PiS, kościół, ale też po prostu my, ludzie, bo nie potrafimy używać rozumu, wolnej woli i pozwalamy sobą manipulować na wszystkie sposoby. Smutne to bardzo ale mam nadzieje, ze dzięki takim sytuacjom jak z twoja koleżanka odśpiewamy ziarno od plew. Operacja bolesna ale konieczna. No i szacun za comming out, nie każdy się odważy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odśpiewamy!!

      Każdy ponosi odpowiedzialność za swoje czyny, to prawda.

      Usuń
  10. Od takich dwulicowych ludzi trzeba się odcinać dla zachowania zdrowia psychicznego. Jeśli owa "koleżanka" uważa się za osobę religijną, to gdzie jest jej miłość bliźniego?
    Róbmy swoje.
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak
      Nie mam nawet chęci jakoś się tym przejmować

      Usuń
  11. żona powiększona ;D:D
    Rybeńko, wiem, co czujesz..
    Róbmy swoje..

    a mąż zamówił mi 6 butelek ulubionego wina!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że późno, ale może zostanie przeczytane. Dziewczyny, okazuje się, że są szpitale, w których brakuje np wody do picia dla pacjentów, papieru toaletowego i innych rzeczy. Zwłaszcza jak pacjenci są z innych miast i rodzina nie ma jak przekazać paczki. Pomóżcie. Braki są ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ybka, kupiłam cały samochód wody i papieru toaletowego i zawiozłam do szpitala covidowego w Katowicach. Na tzw. bramę. Jakby co napisz do mnie.
    Lucha, wiem jaka jest specyfika obecnych czasów, ale mimo wszystko uważam, że zdecydowanie gorzej. Bardzo gorzej. Część ludzi w szpitalu nie ma nic, nie ma odwiedzien, są samotni. Umierają samotni.

    OdpowiedzUsuń