środa, 28 października 2020

Obawa

 Obawiam się, że całkowity lockdown w Polsce to kwestia godzin a nie dni...

I nie z powodu korony, tylko z powodu protestów. 

Przerażona jestem głębokością p podziałów w Polsce. Polaryzacją i agresją. Wyjdziemy z tego bardzo  poranieni.  Bardzo. Ci, którzy przeżyją. 

Prezes nawołuje wprost do przelewu krwi. Nie czekaliśmy długo na drugiego Jaruzela...

A martwię się lockdownem, bo wtedy nici z przyjazdu moich dzieci. 

Chce mi się ryczeć.


Ale nie. Nie będę. 

Dowcipem głupim polecę


I żartem sytuacyjnym 



38 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przerażona
    I wściekła
    i bardzo smutna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej wściekła chyba

      Usuń
    2. Ja już nie jestem wściekła. Przygnębiona i też chce mi się ryczeć.

      Usuń
    3. Ja jestem dobita, nic już mi się nie chce, nie wierzę w to co widzę

      Usuń
  3. Jak wczoraj zobaczyłam tego podłego konusa jak nawołuje do walki Polaka przeciw Polakowi to myślałam że śnie jakiś koszmar. Dziś już zwołują się na protestujących bojówki narodowe. Boję się, że przeszliśmy krytyczna granice i nie będzie już powrotu. Z jednej strony covid a z drugiej bratercza walka. Za chwilę ktoś zginie i zacznie się krwawa wojna w ktorej nie wszyscy będziemy przegranymi. Tylko konus siedzi i zaciera łapki. Ja nie wiem jak można być takim podłym czymś, po prostu nie rozumiem. Bo jego świtę dorobkiewiczów łatwa zrozumieć, niedouczone matoły z kompleksami mają swoje 5 minut i werek srebrników. Przykro to pisać, bo staram się nikomu źle nie życzyć, ale konus powinien za to zapłacić tu na ziemi bo na piekło trudno liczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba jednak bardziej wkurza ta jego świta właśnie, która za wszelka cenę chce zalegalizować jego opętańczą wizję Polski. Ludzie bez własnego zdania powtarzający jak mantrę okropności, nie potrafiący odpowiadać na pytania inaczej jak przekazem dnia. I szlag mnie trafi jak wycierają sobie gęby dziećmi zespołem dawna.

      Usuń
    2. W takiej wojnie wygrywają tylko cyniczni psychopaci i szaleńcy...

      Usuń
  4. A mnie wczoraj dobiła informacja, że koleżanka po covidzie leży ponownie w szpitalu w ciężkim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się....28 października 2020 09:35

    Zastanawiam się, który z tych poglądów jest słuszny:

    "Powinniśmy dążyć do demokracji, która jest egalitarna i pluralistyczna, w której te wszystkie postawy i poglądy mogą współistnieć, ale żaden z nich nie jest dominujący. Tu jest
    sedno. "
    Czy może ten:
    "Powinniśmy dążyć do budowania Królestwa Bożego, w którym panowała by tylko wola Boga, bo tylko człowiek żyjący według niej jest naprawdę wolny".
    A co Wy na to? Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Królestwo mogę nie jest z tego świata. "

      Jeżeli ktoś żyje bogiem na codzień to nie ma dylematu w jaki sposób przeżyć kolejny dzień.
      Miłego dnia Beata. Ja jadę na protest

      Usuń
    2. ja akurat zupełnie się nad tym nie zastanawiam, bo w żadnego z bogów nie wierzę. wolny natomiast nikt nie jest - każdy jest pochodną zespołu zakodowanych przez geny i środowisko czynników i wyobrażeń. wszystkie te wyobrażenia jakoś muszą współistnieć - choć kiedyś wcale tak nie myślano: były stosy do palenia i koła do łamania tych, którzy odważali się inaczej widzieć "królestwo boże".

      Usuń
    3. Ale ktoś rządzi nie tylko tym światem ale i wszechświatem.Zobacz:
      https://www.facebook.com/niezaleznatelewizja/videos/716776435861599

      Usuń
    4. Beata - może nikt nie rządzi, a może jakiś Matrix. To równie prawdopodobne jak idea bóstwa, tyle że ta druga wydaje się bezpieczniejsza :-)

      Usuń
    5. Zjawisko denialsu ma się dobrze. Jedni nie wierzą w Boga, inni w wirusa, bo obu gołym okiem nie widać. Można tylko odczuć skutki ich działania.

      Usuń
    6. Chciałabym poznać skutki działania Boga. Bo powiedzenie „Bóg tak chciał”, jakoś mnie nie przekonuje.

      Usuń
    7. Skutki działania Boga można odczuć natychmiast po szczerej modlitwie wypływającej z czystego serca. Spróbuj. Ale najpierw sprawdź, czy serce jest naprawdę czyste.

      Usuń
    8. Znacie tego pana Chico Xaviera? Jeśli człowiek potrafi być takim medium, to to już jest pośredni dowód na istnienie wyższej inteligencji;
      https://www.youtube.com/watch?v=ORL82wGKJm4

      Usuń
    9. Podejrzewam, że mojemu sercu wystarczyłby spacer pośród drzew, endorfiny by się uwolniły i poczułbym błogość🙃
      Ja się pytam, jak osoba niewierząca ma odczuć te skutki, bo skutki wirusa, którego nie widać, a bezsprzecznie jest, może odczuć nie wierząc w niego.
      Pytam się, bo zrównywanie w kwestii wiary Boga i covid jest dla mnie.... hmm delikatnie mówiąc niepoważne.

      Usuń
    10. https://www.youtube.com/watch?v=MJt6ixPwdsE
      Niewierzący też korzystają z natury, która jest darem Boga.
      Niestety, wielu niewierzących dopiero po takich tragediach nabiera pokory.

      Usuń
    11. Ten pilot który nie dążył do więzi z Bogiem podczas tej katastrofy odczuł tragiczne skutki braku tej więzi, braku Boga, bezdenną ciemność otchłani. Człowiek bez Boga jest niczym, no może biorobotem.

      Usuń
    12. A jak się sprawdza, czy serce jest naprawdę czyste?

      Usuń
  6. Jestem tym wszystkim bardzo poruszona. Mąż cieszy się, że dostał pracę na kilka dni, bo tudno mu sobie znaleźć miejsce, chcąc niechcąc wzajemnie się nakręcamy. Moja mama na rozróbę nie pójdzie, ale i tak czuję niepokój, bo przy koronie dodatkowe niepokoje blokują ludziom dostęp do cywilizacji w razie choroby. A pisowska szujnia jeszcze nie poszła po rozum do głowy. Może nie ma gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w dołku. Nawet komentowac nie mam sił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaja Godek prosi o ochronę policji 🤣 Ja sobie nie życzę, żeby taka..... ochraniała policja opłacana z moich podatków. Jak się tak teraz boi to niech wynajmie ochroniarzy na własny koszt albo stawi czoła kobietom, przecież "prawda się sama obroni". Albo niech szczy po gaciach ze strachu, naprawdę, wcale mi jej nie żal, bo ja zła kobieta jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to może niezdrowo podniecać. To chora kobieta jest

      Usuń
  9. Lucha, najlepsze życzenia!
    Przede wszystkim zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  10. PiS-owi spadło na 26% według Kantar , to jeszcze nic nie znaczy, ale chyba pierwszy raz od 5 lat taki mocny spadek!💪✌️

    OdpowiedzUsuń