środa, 14 października 2020

I co ja paczę

Wchodzę ja Ci na lotnisku warszawskim do toalety i co ja paczę!



To było na koszu na podpaski. 

Zaczęłam się zastanawiać, co jeszcze powinno być zakazane. 

Macie pomysły?

 Poza tym

Minister Szumowski miał we wrześniu COVID , wyzdrowiał, podszedł nawet na zakupy, teraz jest w szpitalu, żona i dziecko chore, czego nie rozumiecie?

Do wczoraj wieczorem 6 biskupów miało potwierdzone pozytywne testy na koronę. Pamiętacie zdjęcie bez masek? Czego nie rozumiecie?

Liviia

Czekamy na wieści!

Tak samo Roksana

I inne!

77 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Liivia, Roksana, MOCE! Trzymajcie się dziewczyny!

    I wszystkim pedagogom z okazji dzisiejszego święta życzę wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się dołączam!
      W tych trudnych czasach szczególnie!

      Usuń
    2. Dziękuję i dołączam się równiez z zyczeniami dla calej szkolnej spolecznosci

      Usuń
    3. Dla wszystkich uczycielek i uczycielów moc życzeń samych dobroci!

      Usuń
    4. Dziewczyny!
      Myślimy o Was.
      Mietek

      Usuń
    5. Mietku,
      dopiero doczytałam wczorajszy post.
      Serdecznie dziękuję🥰

      Usuń
  3. Pozwolę sobie rybenko tutaj, u Ciebie: jakby ktoś że świętokrzyskiego potrzebował zrobić test na koronawirusa, to w centrum nauki da Vinci robią za darmo. Warunkiem jest być mieszkańcem województwa i trzeba wcześniej zadzwonić się umówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moce dla naszych dziewczyn : roksanki i Livii ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Moce i ode mnie🍀🍀

    Serdecznosci z okazji Dnia Nauczyciela🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia wszystkim, a dziś nauczycielom w szczególności. I uczniom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się to 6526/116....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nadal chcą wysyłać dzieci do szkoły 😥

      Usuń
    2. Dziś wpadł mi w oczy komentarz ojca z naszej wsi na kwarantannie, który stwierdził pod komunikatem ile jest zakażeń i zgonów w naszym województwie, ze tylko staraniu schorowani umierają... to pokazuje podejście wielu rodziców, buntujących się, że dziecko może nie chodzić do szkoły przez covid.

      Usuń
    3. Niestety...
      Piękna nazwa dla nich
      Covidioci...

      Usuń
    4. a ja się dowiedziałam, że młoda kuzynka - dwójka małych dzieci i trzecie w drodze jest zagorzałą covidosceptyczką🤔
      inna sprawa, że gdybym nie była w grupie ryzyka to nie wiem co bym sama sądziła- z ptasiej się troszkę nabijałam🤨

      Usuń
    5. A znasz kogoś kto chorował na ptasią?
      Za to na COVID ...

      Usuń
    6. Wśród młodych dużo luzu ...
      Za dużo...

      Usuń
    7. Mnie wystarczyły w marcu obrazy z Włoch i Hiszpanii... W lutym jeszcze sama mówiłam, że do nas nie dojdzie (z Chin) i ze bardziej dla nas tu w Europie jest niebezpieczny wirus grypy. Dlatego nawet nie będąc w grupie ryzyka mówiłabym to samo, może jedynie częściej chodziła np. do sklepu 😉

      Usuń
    8. A nie słyszałaś covidiotki w tvpis, znanej zresztą dziennikarki, że tymi ciężarówkami we Włoszech to nie ciała wozili tylko pijanych muzułmanów?;)

      Usuń
    9. prawdę mówiąc nie widziałam szczęśliwie też nikogo chorego na covid...

      Usuń
    10. byłam na długim zwolnieniu i oglądałam se netflixa itp, w wiadomościach słyszałam o jakimś egzotycznym wirusie w Chinach, gdzieś do mnie do dotrło, że jest pierwsza osoba w Polsce, ale co tam... po półrocznym zwolnieniu wróciłam do pracy w połowie marca naprawdę z entuzjazmem, bo ludzi chciałam widzieć i ZONK!
      'proszę wziąć sprzęt i proszę pracować w domu" hyhy

      Usuń
    11. Ja znam już dużo osób.
      Nie wszystkich osobiście. Ty tak samo

      Usuń
    12. Znaczy nieosonbiście znasz chorych

      Usuń
    13. Nie mam zdrowia na pisowców, na to co mówią i robią. Normalnie mordercze instynkty się we mnie odzywają. Tłuklabym ich, bo żadne argumenty do tych ................................ nie docierają! Ślepi, głusi, cyniczni, perfidni, i bez kompetencji. A ci co ich popierają nie są wcale od nich lepsi. Nie mogę tego pojąć od dawna, a jest coraz gorzej

      Usuń
    14. Niestety, niestety....
      Też już nie mam zdrowia do tego

      Usuń
  8. Żeby choć jedną osoba o tych narkotykach...:ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale narkotyki w podpaskach? nie trzyma się kupy, jak już mowa o kiblach! 😁

      Usuń
    2. No ja też tak do poniedziałku myślałam😜

      Usuń
  9. No to mamy godzinę policyjną od soboty.
    Na 6 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy godziny obierauam maślaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jeszcze w temacie zdjęcia dzisiejszego.. że kobiety nie mogą się szprycować?? Czy tylko te w "tych dniach"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę , że chodzi o segregację śmieci :p tylko nie wiem, czy to metale i tworzywa sztuczne, czy odpady medyczne? :p

      Usuń
    2. A może po prostu igła przebija worek i się śmieci później sypią...😉

      Usuń
    3. W końcu ktoś na temat!!!

      Ale jeżeli segregacja śmieci to gdzie kosze na szczykafki??!!

      Usuń
    4. Pytanie, czy tam jest worek ?

      Usuń
    5. Kurde. No właśnie.
      Ale czy można się szprycować czy nie? I ewentualnie kiedy. Mam wyliczać wg kalendarzyka kiedy omijać dane lotnisko wraz z tym kabelkiem...?

      Usuń
    6. Rybeńko! a gdzie prezerwatywy? o zużytych piszę:p

      Usuń
    7. A flaszki gdzie? Puste oczywiście 😉

      Usuń
    8. Lucha
      Chyba do zmieszanych:ppp

      Usuń
    9. Juna
      Nie kompromituj się. Flaszki mają swoje miejsce od dawna!

      Usuń
    10. A nie znam się. Ja że ze wsi jestem...

      Usuń
    11. A bo to taka wiocha jest. Wojewódzka ale wiocha...😁
      Ale bardzo lubię tę wiochę. Ma swój styl 😉

      Usuń
    12. Dobrze jest mieszkać tam, gdzie sier lubieje;)

      Usuń
  12. Oglądam mecza. Lubię sędziów w różu 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż ogląda
      Ja zajmuję się życiem towarzyskim

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia. Ja od poprzedniej soboty w czerwonym jestem...

      Usuń
    2. Gaga!!!
      W formie!!!
      😂😂😂😂

      Usuń
    3. tak se, ja zdążyłam przeczytać🤣

      Usuń
    4. Ja nawet zdążyłam odpowiedzieć 😂

      Usuń
    5. Z odpowiedzi domyślam się pytania😆

      Usuń
    6. Ale nikt nie odbierze mi radości z usunięcia się gagi🥰

      Usuń
    7. to fcale nie byuo pytanie!:p

      Usuń
    8. A ja mogłam pisać np. o czerwonej sukience...
      Tylko dlaczego ja w niej łażę od soboty..?
      Pora do psychiatry...

      Usuń
    9. Jak się jest w Fariatkowie Juna to psychiatra jest zbendny:pp

      Usuń
    10. Gaga
      To ja nie wię co to było:pp

      Usuń
    11. Kocham jak siem usuwasz😃😃😃

      Usuń
  14. Naklejka z przekreśloną strzykawką na koszu na podpaski znajdującym się w toalecie na lotnisku jest prośbą, aby nie wrzucać do tego kosza opakowań po lekach stosowanych w profilaktyce przeciwzakrzepowej (w przypadku długiego lotu). W tym celu stosowane są preparaty zawierające tzw. heparyny drobnocząsteczkowe w ampułkostrzykawkach, do własnoręcznej iniekcji (np. w brzuch) przez pacjenta. Te same preparaty podawane są osobom unieruchomionym np. po urazach czy złamaniach kończyn.

    OdpowiedzUsuń