wtorek, 15 września 2020

O koleżance

Opowiedziała mi tę historię koleżanka, z włąściwym wg mnie dystansem do siebie

Otóż poszła ona była do pewnej drogerii w Polsce, zrobiła zakupy a przy kasie dowiedziała się, że jest pewna promocja i że dostanie jedno opakowanie podpasek w gratisie.
Koleżanka ucieszyła się nie tyle z podpasek, które nie były jej już potrzebne od 15 lat, ale z faktu, że pani przy kasie pomyślała, że ona może jeszcze jest w wieku, który usprawiedliwia przynoszenie do domu tych higienicznych atrybutów.

Cóż. Po powrocie do domu okazało się, że sa to podpaski dla kobiet z problemem nietrzymania moczu 😅😅😅😅.

Koleżanka uśmiała się ze swojej naiwności, na szczęście:))


39 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dystans do siebie to ważna cecha!
    Cudna historia! 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ona w sklepie by też pewnie się zawstydziła. Ale jak zauważyła to w domu to się uśmiała

      Usuń
  4. Usmiechnelas mnie od rana! Dzięki! 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie były to pieluchomajtki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opowieść. Jadę do szkółki 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. 😂😂
    Ja bym się ucieszyła.
    Czymajta kciuki, bo kicham seriami a muszę się przedrzeć przez kordon pilnujący wejścia do szpitala. Już nawet się pogodzę z czecim testem na koronę, byle tam wejść 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksana,trzymam kciuki, a Ty do przodu!

      Usuń
    2. Tkwię, bo po dwóch godzinach znów kuli i jeszcze siku kazali zrobić.
      Dzięki.

      Usuń
    3. Siku to dla mnie od dwóch dni trudny temat 🥴

      Usuń
    4. Trzymaj się w tkwieniu!

      Usuń
    5. Rybko masz problemy z prostatą 😁😁😁🤪🤪🤪

      Usuń
    6. Żeńskom
      Czyli że pęcherzem 😭

      Usuń
  8. Polecam książkę - wielopokoleniowa historia rodzinna z wątkiem tożsamości plciowej "Middlesex".

    OdpowiedzUsuń
  9. Niejednej młódce po porodzie mogłyby przydać się też. Tak, że tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczę, że to bardzo potrzebne środki. Bez względu na wiek.

      Usuń
  10. łączę się w bólu z koleżanką, miałam tak samo!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kilkanaście lat od niej młodsza:)

      Usuń
    2. no teraz to siem zauamauam;(((

      Usuń
    3. Cha cha cha
      Ale może Cię wzięła za młodą po 4tym porodzie?!!

      Usuń
    4. nawet ja nie jestem taką optymistką;D:D

      Usuń
  11. rok temu 2 razy uznano, że mój syn to muj monsz 🤣
    i nie wiem di dzuś, czy ja wyglondałam młodi, co raczej wontpliwe, czy on staro, czy ożenił się za mnom z litości, bo umieram🤣

    OdpowiedzUsuń