poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Gafy nasze codzienne

 W Polsce byłam dość długo i nie miałam możliwości chodzenia na drenaż limfatyczny.  Sama trochę próbowałam, ale ręką była dość mocno opuchnięta 

Wróciłam i od razu ruszyłam do mojej fizjo

Po kilku zabiegach ona pokazuje na moją rękę i mówi, zobacz o ile lepiej wygląda

Ja jej na to, że fakt, zauważyłam. A bo teraz i upał zelżał . I ruszam się sporo. I tego. 

A ona tak patrzy na mnie i mówi

Myślałam  że to dlatego, że robię ci dobrze tym drenażem...

Kurtyna 

28 komentarzy:


  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie jedno i drugie podziałało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ręką mam kłopoty; poradnia obrzęku działająca na NFZ , jedna z dwu w Krakowie, zawiesiła działalność na czas pandemii, od dwóch tygodni już działają, ale są przyjmowane tylko najcieższe przypadki. Chodzę prywatnie, bo ręką ciągle spuchnięta.Zabiegi to cztery kolejne dni i potem przerwa 2 tygodnie i znowu. Efekty marne, a cena wysoka. Trochę ćwiczę sama i ubieram bluzki z długimi , szerokimi rękawami.
    Chciałabym się zaprzyjażnić z jakąś miłą panią fizjoterapeutką..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem zaprzyjaźniona:)

      Niestety. Obrzęk to bardzo poważna sprawa i bardzo trudna do usunięcia. Nie ma cudów
      Ja też już nie kupię każdej bluzki bo rękaw musi być luźny..
      Ale dramatu nie ma..

      Usuń
  4. U mnie jak wytężysz wzrok to widać różnicę. Choć ja oczywiście czuję i widzę. Ale miałam przygodę, bo raz mi mocno spuchła, zrobiła się twarda, czerwona, gorącą. Trafiłam w dobre ręce- prywatnie. Dwa tygodnie codziennie masaże i zawijanie ręki w 7 warstw: pierwsza to taka gąbka bąbelkowa z wyciętą dziurą na łokieć, potem bandaż taki watowany i 5 specjalistycznych. Techniki się nauczyłam, bo zawijałem tak przez kilka miesięcy. Od tego czasu nic nie robię, nie ćwiczę- nigdy nie ćwiczyłam. No, oprócz jeszcze rehabilitacji zaraz po operacji w szpitalu. Nie wiem, co było przyczyna takiego zapalenia, ale może być wszystko. Nawet ukąszenie komara. Od trzech lat stracham się , bo tę rękę daję regularnie do kłucia na pobór krwi- mam jedną dyżurną żyłę. Ale już podanie coś przez nią jest wykluczone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby tak się zastanowić, to tych gaf codziennych trochę by się zebrało, ale przecież wszystko w dobrej wierze :) Serdecznie pozdrawiam w poniedziałkowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwazniejsze, ze jest poprawa. A jesli z fizjoterapeutka zyjesz w przyjazni, to wybaczy:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj tesz byuam piersza, ale siem nie fpisauam:ppp

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebne moce mojej przyjaciółce
    Tata na coś na płucu...

    OdpowiedzUsuń