sobota, 30 maja 2020

Wzięłam udział w fajnej rzeczy

Niemłoda już  piosenkarka Judy Collins zorganizowała coś takiego jak śpiewanie wirtualnego chóru.

Utwór Amazing Grace  to piękna piosenka

A ponieważ jakimś cudem trafiła do mnie ta informacja to wraz ze znajomymi wzięliśmy w tym udział

Efekt można zobaczyć tutaj

KLIK.

A tutaj można usłyszeć całość

KLIK

Mojej facjaty na zdjęciach chyba nie ma. Choć ktoś podobny jest😄

Ale i tak

Jaka frajda!!

Oczywiście to wszystko na cele charytatywne:))


Poświętowałam


57 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie!
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatkało kakało ;-)
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Miłego dnia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! 😁
    Pieknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny projekt! Wzrusza mnie - tyle ludzi, każdy inny, wszyscy tacy sami. Tyle wspólnoty, dobrej energii, miłości.
    Niech cudowna łaska otoczy ziemię...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ella
      Pięknie to ujęłaś!
      Ja musiałam wyjechać z Polski żeby to odkryć !

      Usuń
    2. No, Ella, jakbym umiała tak pięknie ubrać w śliwa to też bym tak napisała 😁

      Usuń
    3. Ella,
      Tak! Ta wspólnota najbardziej wzrusza i raduje, przy każdym takim projekcie. Ludzie to jednak dobrzy są! 😍

      Usuń
    4. I wielu widzi świat jako wspólnotę
      Oby coraz więcej

      Usuń
  7. jakaś nienormalna jestem, kiedy słyszę taki podniosły śpiew to płaczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa wrażliwość!
      Może to i nienormalne;))

      To jest przepiękna pieśń. Czasem ja śpiewamy w czasie mszy w moim kościele.

      Usuń
    2. Całkiem normalne!
      I wbrew pozorom jest nas tak reagujących sporo! Muzyka, obrazy, słowa, czyny, dobroć, życzliwość, miłość- wzrusza. A wzruszenie to często i łzy...

      Usuń
  8. No normalnie ciary miałam jak słuchałam. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!!! Wspaniała inicjatywa, podziwiam. Też sie wzruszyłam, słuchając.

    OdpowiedzUsuń
  10. dostauam mleko kokosowe, co siem z nim robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo
      Wiele
      Wiele
      Ja na ten pszykuat dodaję zamiast śmietany do zupy

      Można też zrobić szybki i smaczny sos. Mleko kokosowe plus trochę sosu pomidorowego plus trochę curry. Świeża kolendra. I pyszne do ryżu i kurcoka!!

      Usuń
    2. znaczy siem, f poniedziauek pomidorufka:p

      Usuń
    3. Naprawdę dobry ten sos?Zamierzam na serio wypróbować?

      Usuń
    4. To znaczy na serio bez znaku zapytania🤣

      Usuń
    5. Pycha!!
      Jeśli sie lubi takie smaki!
      U mnie nawet wybredny nastolatek lubi

      Usuń