czwartek, 21 maja 2020

Przy niedzieli

U nas dzisiaj święto
Wniebowstąpienie

Na początku tego wszystkiego jak zamykałam cały świat byłam za tym żeby zamknąć kościoły
To oczywiste

Teraz w Lux jest tak że wszystko praktycznie działa choć jakby na pół gwizdka
Otwarte galerie
Fryzjerzy
Korty tenisowe
Nawet szkoły

Zamknięte są place zabaw i kościoły

Mam wrażenie że nasz premier robi to celowo i złośliwie

I przyznam że moi przykro
Luksemburskie kościoły nie pękają w szwach ( U Eda owszem;))
W mojej wsi na mszy bywa po 10-15 osób
Nikt mi nie powie że to stanowi większe zagrożenie niż dzieci w szkole!!




39 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas tez dzisiaj swieto. Szczerze mowiac nawet nie wiem, czy koscioly juz tu funkcjonuja, czy jeszcze zamkniete, bo jakos mnie to nie interesuje. Place zabaw oddano juz dzieciom jakis czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam trochę podobny dylemat, ale to jest co roku - po co ludzie, którzy nie chodzą do kościoła, wyśmiewają się z katolików a przed wszystkim nie wierzą w Boga, wysyłają dziecko do pierwszej komunii. Mam nadzieję że jak wrócę z orki to tu będzie dyskusja że ojej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zgadzam się bardzo. A jeszcze jaki jest hejt jeśli latasz zasugeruje że coś tu nie halo. I to ciągłe narzekanie na przygotowania do komunii!!

      Usuń
    2. Klarko temat rzeka, dla mnie prawie codzienność. I z doświadczenia wiem, że ci " katolicy" robią z największą pompą czy to komunię czy chrzest czy ślub. Szum na cały kościół, a potem cisza.

      Usuń
    3. Świeta tak samo. Powinny być tylko dla prawdziwych Polaków czyli katolikow.

      Usuń
    4. A jak będziemy to sprawdzać??
      Czasem facetom. można zajrzeć w gacie
      Ale jak zweryfikować polskość kobiecie??

      Usuń
    5. anonimowy, wyjaśnij mi stwierdzenie, że prawdziwy Polak to katolik

      Usuń
    6. Gaguniu
      Roz to nie ma co z takim g gadać

      Usuń
  4. Bo może dziecko chce? Ja bardzo chciałam iść do komunii, a moi rodzice nie specjalnie. Ale na szczęście pozwolili mi iść i znieśli wszystkie niedogodności związane z tym. Byłabym strasznie nie szczęśliwa, gdybym nie poszła. Ale to było wieki temu. Pewno są też inne powody
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. film Latkowskiego o Zatoce Sztuki + dyskusja po emisji

      i byuam fkurwiona, że to obejrzałam

      Usuń
    2. Czytam jakieś opinie
      A Ty co myślisz?

      Usuń
    3. ewidentnie pod publiczkę wyborców PiS-u
      i zapewne z zamysłem kontry filmu Sekielskich

      Usuń
    4. Ja podobnie, ale już dyskusji nie oglądałam, za to dziś usłyszałam jak sprawnie działają organy ścigania za tego rzadu, szczególnie jeśli chodzi o pedofilię🙈

      Usuń
    5. roksanna, odsłuchaj dyskusję, bo to było clou tego programu

      Usuń
    6. Poszukam, ale ja przynajmniej miałam ciut spokojniejszy sen 😉
      A dziś tylko jakieś echo owej mnie dopadło.

      Usuń
    7. Nie wiem czy ją nerwowo bym taką dyskusję przeżyła

      Usuń
    8. Ech,
      i po co mi to było? Ale czego się spodziewać po pizdowskiej telewizji. W końcu każdego innego odbiorcę mają w poważaniu i obrażają jego inteligencję każdym wypowiedzianym zdaniem.

      Usuń
    9. Ostatnio się zdziwiłam że moja koleżanka z tych normalnie politycznych zakochała się w Szumowskim. Bardzo mnie zaskoczyło. Do tego stopnia że uważa że epidemia w Polsce wygasza..

      Co się okazało? Ogląda pizdelewizje😡😡😡😡

      Jaka to silna propaganda jest😡😡😡

      Usuń
    10. to że dziennikarz nie udokumentował tylko snuje swoje pomówienia to jedno, ale cała ta dyskusja postawiła kropkę nad i, że jest to akacja propagandowa TVP
      Dla mnie ten pan stracił na wiarygodności w momencie, kiedy nie zagłosował za testowaniem medyków. To się zemściło w pewnym stopniu na Śląsku i obnażyło tę niby całą kontrolę i przygotowanie, m.in rzecz jasna

      Usuń
    11. Nie trzeba być geniuszem żeby to zobaczyć

      A dla mnie sięgnął dna kiedy zagłosował PRZECIW ustawie która nakazuje natychmiastową eksmisję sprawcy przemocy domowej

      Usuń
    12. Było więcej takich kwiatków, ale mnie chodziło wyłącznie o kredyt zaufania w kwestii pandemii


      Jest odpowiedź Szyca, warto ją przeczytać...

      Usuń
    13. I Wojewódzkiego i Majdana...

      Usuń
    14. Rybka, wejdź na jego profil na FB

      Usuń
    15. to jeszcze warto przeczytać wywiad z dziennikarzem GW, który przed laty pisał na ten temat...

      Usuń
    16. Poczytam

      A słyszeliście kretynkę dyrektorkę co za spadek słuchalności trójki obwiniała właśnie tych dziennikarzy co odeszli??!!

      Usuń
    17. Tak.
      Ja mam dziś taki urw na tych pizdolcow jak nigdy- pożarłam pierdylion śliwek w czekoladzie. Bo do tego jeszcze doszło to co się zadziało w Janowie.

      Usuń
    18. Wyć mi się chce na ten Janów

      Usuń
  6. Ale to u Was tak na amen? Myślałam, że tak jak w PL z ograniczeniami co do uczestników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku jest na amen
      I na początku zwłaszcza biorąc pod uwagę liczbę zachorowań to było mądre

      Ale teraz??!!!

      Usuń
    2. ja prywatnie uważam, że za wcześnie na zdejmowanie obostrzeń
      ale też mam dość tej CHOREJ rzeczywistości

      wszystko jest pojebane

      Usuń
    3. Ja też jednocześnie jestem za znoszeniem obostrzeń i przeciw

      Usuń