wtorek, 19 maja 2020

Ponieważ

Ponieważ  idziemy na rekord w niekomentarzach to nieważne o czym napiszę

Ale mimo to napiszę!

Uderzyło mnie że pandemia Covidu ma pewną nieoczywistą ciemną stronę
Otóż z całą pewnością odbiera urodę!!

Po pierwsze primo
Tyjemy
Po drugie primo maski nic nie maskują a niemożność pokrycia braków w urodzie  uśmiechem potęguje efekt niekorzystny
Po trzecie primo założenie zamiast maski przyłbicy robi z człowieka kosmitę i tego....

Jeszcze mogłabym poszukać
Ale mi się nie chce;))


70 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukaj plusów!
    Maseczki uwydatniają oczy, a oczy wszak zwierciadłem duszy :)))
    A przyłbice? Wczoraj założyłam pierwszy raz i...jaki komfort! Przepływ powietrza, pełny oddech, cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chcesz wiedzieć czy to służy twojej urodzie?;))

      Usuń
    2. Mam kłopoty z oddychaniem przez maseczkę, więc w pracy dostałam przyłbicę.
      I okazało się, że mając przyłbicę i okulary najlepiej widzę ..odbijające się wzorki z mojej bluzki;/

      Usuń
  3. Jak juz zachorujesz, to nie mozesz w ogole jesc, bo na ogol lezysz pod respiratorami czy cus, wiec chudniesz, czasem drastycznie, wiec tego... Sa tez dobre strony, co nie? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nikt nie może zobaczyć tego schudniecia bo nie ma odwiedzin buuuu!!

      Usuń
    2. Ale za to jak wyjdziesz w koncu z tego szpitala, to lepiej niz Adele, 50 kg w dol.

      Usuń
    3. Nie mam się gdzie zarazić😂

      Usuń
    4. A jak umarniesz, to dopiero schudniesz same kości z Ciebie zostanom

      Usuń
    5. Jest po co żyć widzę 😂😂😂

      Usuń
  4. A jak pracujesz zdalnie to nie musisz kupować nowych ciuchów, butów nie zdzierasz, szminki nie zużywasz, samochodu nie obijesz i jeszcze wiele plusów mogłabym wymienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybeńka, ty szukaj plusów, tak ja Ci radzą dziewczęta powyżej. Bez korony nigdy byś nam swoich czerwonych butków nie pokazała. Takie piękne. I te nogi też były całkiem w porządku.
    Tłuszcz to zapas na ciężkie czasy. Przyjdzie kryzys to będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre to chudnom i to spektakularnie, więc ten tego...
    A mnie jedna z doktórek wczoraj nie poznała, więc teraz mam zakfostkę czy ta maseczka dodaje czy odejmuje urody 🤪
    Ach i covid covidem, ale skorupiak się przydaje, bo nie cza stać w kolejce by wejść do szpitala, o!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie trzeba nigdzie łazić ani jechać. Z czystym sumieniem można siedzieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy w nieładzie! No chyba żeby zapuścić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już stresuje co to będzie jak pandemie odwołają. Trzeba będzie się malować, część, ubierać przyzwoicie żeby wyjść. Jaka strata mocy. A teraz to kucyk, czapeczka, maseczka, jeansy, trampki i tusz do rzęs 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę iść na basen i do knajpy w. ładnych butach i makijażu!!

      Usuń
    2. Buty Ci zamokną ( w basenie ). :-D

      Usuń
    3. Może gumofce założę?!!

      Usuń
  10. Nie tyjom! Maseczka zasłania mą mało urodziwą facjatę ( więc niewatpliwa korzyść dla spoleczeństwa). Nie cza sie duzo malowac i fryzować, wszak tylko do biedry ujdzie. Uszy odpoczywają od halasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale odstajom od gumki w masce!!!

      Usuń
    2. Nie odtstajom bo maseczka nie ma za ciasnych gumków. A dzis przyjedzie taka cudna w łowickie wzory. No normalnie zaszaleję dziś u lekarza i na wsi!

      Usuń
    3. Lubię wzory łowickie!

      Usuń
    4. Moje uszy odstają:) Maseczki szyłam sama i gumki mam mało rozciągliwe, to uszy odstają i potem bolą.
      Ostatnio spotkałam kolegę. Patrzy na mnie i mówi, że jakoś tak się zmieniłam. Ja na to, że pewnie przez tą maskę. On z kolei, że pewnie tak, bo uszy mi się zmieniły i jakoś tak odstają. Stwierdziłam, że pewnie jak u elfa, a on na to, że nie, że tak jakoś znajomo mi odstają. I dowiedziałam się w końcu, że mi odstają tak jak jego suni. Tu nastąpiła moja obraza, chociaż akurat jego sunię lubię. A on na to, że elfy też lubi, więc ostatecznie...mogę robić w tej masce za elfa. I tak zostałam elfem bez operacji plastycznej. Sie porobiło...

      Usuń
    5. Cudna opowieść 😂😂😂😂

      Usuń
  11. Ja dzięki koronie spędziłam z dzieckiem dwa miesiące w domu. A że czasem jeszcze gryzą mnie wyrzuty sumienia że wcześnie po jego urodzeniu wróciłam do pracy , to te dwa miesiące są takim bonusem od 👑
    Niestety malować się musiałam ponieważ miałam spotkania na teams z dziećmi oraz pięć razy w tygodniu radę pedagogiczną 👿Nie chciałam żeby ktoś kto mnie zobaczy bez makijażu, zszedł na zawau😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko o aspekcie urodowym!!

      Ja też się czasem maluje i to no się podoba ponieważ bo Lwówek wyglondam😜

      Usuń
    2. Zarazilas się od Meli pisaniem?

      Usuń
    3. Ten Lwówek zawsze mi zamiast lepiej wyskakuje
      O PiS zamiast od

      Cienszko jest😭

      Usuń
    4. ja mam pisanie głosowe i w zeszłym roku służbowo łaziłam po mieście, robiłam zdjęcia i głosowo opisywałam, za cholerę mój telefon nie przyjmował ulicy: Wełniarska😁

      Usuń
    5. Ja próbowałam pisania głosowego ale czuję się wtedy jak wariatka🙈

      Usuń
    6. po prostu trzeba mówić ortograficznie😁🤣

      Usuń
    7. Ja dziś była u fryzjera jeszcze lekki malunek i likorz...
      Mela ja nie miałam żadnej rady, tylko maile. W przedszkolu zamiast 24 zapisanych chodzi 8! Z czego połowa rodziców siedzących w domu!

      Usuń
    8. Ja już po radzie marzycielko dziś, i po kilku rozmowach z rodzicami. U nas zapisanych ponad 40 dzieci. Myślę że będą jeszcze dochodzić a nie się wypisywać

      Usuń
    9. Rybenko czyli że nie na temat napisauam?

      Usuń
    10. Nie ma temat czy na temat to zawsze na temat
      Że tak powiem

      Usuń
  12. ja się nie przejmowałam malowaniem, w pracy zdalnej nie musiałam, do sklepu na mojej wsi olewałam - w sumie w biurze w tym roku byłam 5 i 1/2 dnia😁😣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szału nie ma😂😂😂

      Usuń
    2. za to mam atak muchów, upodobały sobie mój laptok i bzykają
      siebie wzajemnie na klawiaturze😁 kupiłam coś do prądu i ufam w chemiczną sterylizację oraz eutanazję
      i biegają sobie po monitorze, próbowałam je wyłączyć myszom 🤣😆

      Usuń
  13. Zgadzam sie z Olgą, że oczy to zwierciadło duszy. 😁
    Własnie dzisiaj kupilam sobie nowy tusz do rzęs i bede uwydatniać oczy😷😷😁😁

    OdpowiedzUsuń
  14. w maseczce nikomu nie śmierdzi z gęby ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie części dodaje uroku. Czy raczej nie zabiera;))

      Usuń
  15. Gdy chodzę w maseczce to myślę o tych muzułmańskich kobietach, co mają tylko szparkę na oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście
      Dla nich teraz to żadna zmiana😂

      Usuń
  16. hmmm
    zgubiuam poniedziauek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że u mnie jutro piątek?

      Usuń
    2. no to niezue tępo narzuciuaś

      Usuń
    3. Pojucze mam niedzielem
      A popojucze znowu poniedziałek. A zarazem piontek

      Taka sytuacja 🙄😉

      Usuń
    4. to masz dwa łikendy f jednym:p

      Usuń
    5. A na nastempny łykent to mam duuugii łykent
      Taka sytuacja

      Usuń
    6. to se obglondnij śfietny serial "The Kominsky Method"

      Usuń
    7. Juszem dawno nawet zapomniała o czym byu

      Usuń
  17. Ja tam sobie maski chwalę w poczuciu, że cokolwiek z paszczą zrobię, to i tak o kant... więc nie robię i tym sposobem zyskuję luzu kapkę.

    OdpowiedzUsuń