sobota, 11 kwietnia 2020

Miałam nie pisać. Ale...

Wczoraj minęło 10 lat od katastrofy smoleńskiej
Nie do wiary ile wyrządziła ona szkody w naszym narodzie
Nawet jedna blogerka którą ceniłam za różne dobre akcje i serce w tym przypadku niestety poległa i była wielka afera i trzaskanie drzwiami
Okazuje się że można znienawidzić człowieka który nie uznaje autorytetu oszołoma Antoniego eM


Te obchody wczoraj były siłą rzeczy bardzo skromne

A pamiętacie że 10. lat temu wybuchł wulkan na Islandii i na pogrzeb Kaczyńskiego nie dotarli prezydenci innych krajów?

Przypadek?

A jakby ktoś chciał posłuchać rozsądku to zachęcam KLIK



34 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielką tragedią była śmierć pasażerów tego lotu
    Ale równie potężną był podział, jaki dokonał się w społeczeństwie i trwa do dziś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakaś największa ohyda. Robić politykę na tragedii ludzkiej...

      Usuń
  3. byłam wczoraj oburzona i zła i było mi przykro
    kiedy widziałam te obchody, bo ja się od miesiąca nie widziałam z wnuczką, bo ludziom nie wolno iść na pogrzeb bliskiej osoby
    a ten butny pyszałek obchodził rocznicę i w Warszawie, i na Wawelu.
    Mało jeszcze mamy, jeszcze nam trzeba dokopać? Nam, czyli zwykłym ludziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zobacz. Rusza to wielu ludzi. A zarazem kilka milionów uważa że to jest ok
      Że wódz ma prawo. Że my się należy. I mnie to najbardziej przeszkadza...

      Usuń
  4. Ja pocieszam sie faktem, ze nie takim dyktatorom spadaly glowy, a ten juz zaczal przeginac i otwarcie okazywac narodowi pogarde. Narod raczej nie zapomina, nawet ta czesc, ktora oddala mu swoje glosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilku moich znajomych co kiedyś głosowali na PiS przejrzało na oczy. Ale niestety. Nie wszyscy...

      Usuń
    2. Mnie wciąż zastanawia, że ludzie nie widzą ile pogardy ma w sobie prezes dla społeczeństwa. To człowiek, który nienawidzi ludzi, normalności, przyzwoitości. Za to kocha władzę i manipulacje.
      Te wczorajsze obrazki jak w soczewce pokazują, gdzie on ma społeczeństwo. Prawdziwy mąż stanu to poszedłby bez tej całej otoczki i złożył kwiaty, pokazując, że jest w tym wszystkim z ludźmi, dając im tym wsparcie, przykład. A on nawet żadnych słów pokrzepiających do tego suwerena tylko pieprzy o wyborach...

      Usuń
    3. Mnie też zastanawia jak ludzie widząc to wszystko mogą wierzyć pisdowcom? No jak?

      Usuń
  5. A przy tym zamiatanie całej sprawy przez prokuraturę, która nie chce ogłosić, że "dochodzenie", które trwa już kilka lat, odkąd nastała nam Niezdradziecka Morda, to bzdura, do której wszczęcia nie było żadnych podstaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy o jakim dochodzeniu mówisz. Bo prokuratura miała obowiązek wszcząć śledztwo w sprawie katastrofy. Bo ktoś za nią ponosi odpowiedzialność. doszło do wielu zaniedbań. Ale żeby to robić 10 lat to chore jest

      Usuń
    2. pewnie mówisz o tej całej komisji?
      nie przyznają się nigdy - zbyt dużo kasy poszło, musieliby uderzyć się w pierś, że wydanej na próżno
      oczywiście gdyby mieli honor...

      Usuń
    3. Oni muszą się nachapać
      Budżet tej ujkomisji jest nieprawdopodobnie wyższy od budżetu komisji Laska

      Usuń
  6. Macham z lasu.. rzesko I z zasiegiem kiepsko;)
    zdwowia wsxystlim

    OdpowiedzUsuń
  7. a moja mam kończy dziś 78 lat i nie mogę jej uściskać z kfiatkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadzwoniłam i po 15 minutach pożałowałam😁 ale jom koffam❤

      Usuń
    2. Dobrze że ją masz!
      Sto lat dla mamy. Niech przystaje w zdrowiu❤❤❤

      Usuń
    3. Moja mama dziś skonczyłaby 77 lat. Bardzo za Nią tęsknię 😭

      Usuń
    4. Lucha sto lat dla Mamy 🌺

      Usuń
    5. dzięki
      jest dziwna, ale dobra🙂

      Usuń
    6. Rodzice zawsze dziwne som. My też 😜

      Usuń
  8. Miśka ma dziś urodziny i święta świętami ale może czas wyciągnąć spirytus i zaśpiewać tradycyjne jak to w rybnym
    sto lat sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozcienczać! do 70%😁

      Miśko - buziole wielgie😘😘😘

      Usuń
    2. O
      Właśnie
      Serio lat miśka
      Lepiej z Miśką pić nalefkie
      Niż ciągle skrobać marchefkie

      Usuń
    3. Lepiej z Miskom świętować
      Niż dom na święta szorować!
      Lepiej z Nią pić procenty
      Niż być w łeb .... enty
      🌺🌻🌹💐🌸💮🌷🌼🎂❤

      Usuń
    4. Oj bo tv oglądałam i tak mi się skojarzyło 😱😂😉

      Usuń
  9. 10 lat temu poleciałam ratować dziewczynę. Udało się. Dziewczyna żyje.
    Smoleńska katastrofa to odejście wielu düst.Szkoda mi ofiar i ich rodzin, ich bliskich, przyjaciół.
    To co sie z tą rocznicą dzieje to Groteskowe Tango zatruwające swym potem pamięć po zmarłych, odrzucajac na dodatek człowieka myślącego.
    Smutne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to już się nawet nie chcę denerwować. Starczy jak myślę o wyborach w maju. Albo o żądaniach pewnego redemptorysty, by wpłacać mu jeszcze więcej kasy na radio i telewizję. Niech on raz pomoże innym, mógłby przekazać pieniądze na walkę z koronawirusem. Głowa mała z tą polityką i powiązanymi z nią światami.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak o tym myślę to w domu czuć trzęsienie ziemi 😡😡😡

      Usuń