środa, 1 kwietnia 2020

Atrakcja dnia- farbowanie włosów

Chyba od 10 lat sama sobie nie farbuje włosów
Wtedy to bardzo osłabły mi włosy
Bardzo wypadały
Później się okazało że już miałam w sobie obcego....

Potem miałam najlepszą fryzurę ewer

No ale w końcu trzeba było wrócić do farbowania jako że ja z tych przedwcześnie osiwiałych

A żeby było ciekawiej zmieniłam kolor włosów
Zawsze byłam ciemną szatynką
A teraz jestem blądynkom🙈🙈🙈

Pojszuam ja wczoraj na zakupy i nie miałam zielonego pojęcia którą farbę kupić 😱😱🙄🙄😥👽

I nie wię co z tego wyjdzie🥶🥶🥶🥶🥶





47 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie farbuję włosów, ale bardzo doskwiera mi brak fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie kiedys zafundowalam domowe farbowanie, a konkretnie rozjasnianie. Wyszlo zoltko od jajka i musialam w te pedy gnac do fryzjera, zeby poprawial. Potem, jesli juz robilam cos sama w domu, to byly to tonujace plukanki, ktore szybko sie spieraly.
    A u mnie na blogu cos apropopo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdazylam do fryzjera w ostatniej chwili ,farby od wielu lat nakladam sama. Mialam juz chyba wszystkie kolory procz zielonego i niebieskiego. Kiedys burgund okazal sie fioletowo- purpurowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko twe ciemne farby kładlam
      Boję się tego ogromnie

      Usuń
  5. Farbowanie to dla mnie nie problem, od dawna robię to sama, moje wlosy rosną tak szybko, że inaczej byłabym bankrutem. Ale brak fryzjera i strzyżenia to dramat. Oglądałam już filmiki na YT i nie wiem kiedy wezmę nożyczki do ręki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo prostą fryzurę. Wystarczy że przytne grzywke
      Ale odrosty 🥶🥶🥶

      Usuń
  6. Się nie farbuję, bo tak!
    I bardzo mnie ciekawi jak będę wyglądać za kilka tygodni, kiedy tak właściwie mój termin strzyżenia był za dwa dni, więc już zarastam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi nie farbować
      Ale jestem całkiem siwa
      I mój mąż tego nie lubi
      Więc dla niego..

      Usuń
    2. Tyle dla męża to można zrobić 🤣. Mój termin do fryzjera też przepadł. Jeszcze nie wiem co zrobię, bo fryzjerka mi farbuje dwoma kolorami zawsze. Tak mi dobrała, że odrosty gdy się pojawią nie rzucają się w oczy. Ale teraz gdy nie wiadomo kiedy człowiek pójdzie do fryzjera to chyba kupię farbę w spraju. Już kiedyś próbowałam i działa.

      Usuń
    3. Ciekawa jestem wyniku dzisiaj...

      Usuń
    4. A kiedy nakładasz farbę?

      Usuń
    5. Jakoś po południu mam plan

      Usuń
  7. Mam zwis na zabiegi kosmetyczne razem z fryzjerem. Nożyczki mam, to se skrócić włosy mogę w ostateczności. Nie będzie to linia prosta, ale i fryzjerce linia prosta nie zawsze wychodzi.
    Najgorszy ten kawałek z tyłu. Kiedyś tak się zirytowałam, że zostawiłam. I miałam włosy do szyi, ale z tyłu na szyi pasmo dłuższe. I nic się nie stało. Potem w padłam do koleżanki i ona mi obcięła. Teraz by nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest umieć mieć taki zwis!!

      Usuń
    2. sama obcinam sobie końce, nauczyłam się na youtube i jest równiutko

      Usuń
  8. Ja też potrzebuje fryzjera. Włosy szybko mi rosną i już dawno minął comiesięczny termin. Nie panuje nad nimi. Ale farbuje sama szamponem, więc bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopóki miałam mocne włosy to też sama
      Ale jak podupadli...

      Usuń
  9. Właśnie czekam na farbę, ciekawe co z tego wyjdzie:) sama - nie, od wieeelu lat, bo kiedyś to były eksperymenty! Ale co uchodziło dwudziestolatce i bylo jak manifest ekspresji, nie uchodzi -sięciolatce:)i pewnie sugerowałoby jakąś starczą dewiację:).Moje włosy rosną i najwyżej będę wiązała w koński ogon, bo jakoś nie mam odwagi obciąć ( poza grzywką).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo boję tego co wyjdzie🥶🥶🥶🥶

      Usuń
  10. Ja swoją przygodę z farbowaniem zaczęłam jako nastolatka, teraz nie farbuję. Dostałam strasznego uczulenia. Zaczęło się wysypką, a potem bąblami i palącą skórą głowy. Ostatnią farbę miałam na łepetynie...przed ślubem:) A siwków coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam prawie same siwe...
      I ja też muszę uważać z farbą i szamponem bo mam wrażliwą skórę

      Usuń
  11. Chiba muszem siem zwrucić s pytaniem do naszego najmondrzejszego, najodważniejszego premiera - czy jak idem chodnikiem tusz pszy parku i moja sunia zwali kupem na trawnik pszynależoncy do tegosz parku, to zostanem ukarana za niespszontniencie kupy czy wejście do parku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej sytuacji nie przefidziau

      Usuń
    2. Żeby tylko takiej...
      Przenajśfientszy fszak ma kota i ma w dupie rzeczywistość

      Usuń
    3. Czyli ograniczenie spacerów pi parku , to głupota?

      Usuń
    4. Marzycielki, nie sądzę, choć niektóre ograniczenia są od czapy. Weź to, że do dzieci poniżej 18 roku nie mogą poruszać się bez osoby dorosłej. Wiem, że intencja było nie gromadzenie się młodzieży, ale to już wystarczy, że tylko dwie osoby miga się razem poruszać. Zaś teraz taki nastolatek nie będzie mógł wyprowadzić psa, czy zanieść zakupów dziadkom bądź sąsiadom. To co nam wrzuca rząd, jest kompletnie nie przemyślane. A rak ogólnie, to nie maja prawa zakazywać i karać, bo wciąż nie mamy stanu wyjątkowego.

      Dlatego Gaguni pies może srać gdzie chce!

      Usuń
    5. Roksanko, ostatnie zdanie powaliło mię 😂

      Usuń
    6. Już widzę te tłumy pomagającej młodzieży. U mnie widziałam spacerujacych z pieskami, umawiali się i łazili.

      Usuń
    7. Myślę, że lepiej 2 ograniczenia głupie za dużo, niż z jeden mądry za mało. Przykłady wielu innych państw pokazują, że mają jeszcze gorszych rządzących ( i dla nieuswiadomionych - nie jestem zwolennikiem pisu). A o tym czy są mądre czy nie obostrzenia , przekonamy się po fakcie !

      Usuń
    8. Marzycielko, dlatego karnie szuyśmy chodnikiem, a nie do parku.
      I jako porzondnom obywatelkie dopat mię dylemat :p

      Usuń
    9. Ciekawa jestem, czy jakbyś szła z mężem to zachowałabyś 2m odległości, bo wiesz, bliżej tylko można z małym dzieckiem 🤪


      Usuń
    10. Marzycielko, widzę że nie masz najlepszego zdania o młodzieży.

      Usuń
  12. Co tu się wczoraj działo?! Nowe puzzle i ślup jindyka s kurom, czyli maj fejworit tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I gratuluję Rybeńko ułożenia mazańców Moneta ;) Ja swoje Śniadanie wioślarzy też już skończyłam, nawet była jedna chwila grozy, kiedy to zagubił się puzzel, ale znalazł się skubaniec pod lodówką na szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  14. to tak - zainspirowałaś mnie i ufarbowałam sobie drwi po domowemu, wyglądam groźnie, bardzo groźnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyglądam strasznie
      Buuuuuuuuu

      Usuń
    2. Dawaj fotę, ocenimy... 😉

      Usuń
    3. A wiesz że próbowałam??
      Ma zdjęciu
      ZUPEŁNIE inny odcień

      Byłam blądynkom
      Teraz jestem jakomś grafociarom🙈

      Usuń
    4. To jaki kolor wyszedł🤔
      Też mam ten problem ale sama się juz nie chwytam. Kiedyś miałam różne odcienie rudo-kasztanowe to machalam sama. Ale teraz jestem farbowana 👱 i się nie odważe. Tylko spray na odrosty. A naturalny to teraz siwy z resztkami szatynu😁

      Usuń
  15. chyba zacznem odprowadzać koty na kupę do pobliskiej piaskownicy😁😁😁

    OdpowiedzUsuń