niedziela, 1 marca 2020

Mój tatuś i jego telefony

Mój szwagier został właścicielem komórki kilkanaście lat temu i od tej pory ma jeden niezmienny numer
Znam więcej takich osób
(Ja z powodów oczywistych nie należę do tego grona)

Mój tato należy do grupy wręcz przeciwnej
Nie zliczę ile już numerów telefonów zaliczył
Co gorsza
Teraz posługuje się 4 numerami
Nie jest łatwo się zorientować na który zadzwonić żeby się dodzwonić!
Czasem odbiera jego dziewczyna

Nie jestem w stanie dogadać się z nim i dowiedzieć czym kierować się wybierając numer

Zresztą ten 4 numer pojawił się dopiero kilka dni  temu🙃🤯


Tak że tego





65 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam jeden numer od samego początku, od pierwszej komórki!
    Ale mam też drugi ;)))) A co! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ten sam od początku
    A na cóż mu 4? Poczwórne życie prowadzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby poczwórne!!
      Nie zliczę ile już miał numerów wcześniej!!

      Usuń
  4. mój Tato lata całe miał numer służbowy, jak przeszedł na emeryturę to musiał go zdać i ten numer przypadł nowemu pracownikowi; naprawdę żałuję, że nie widziałam jego miny jak moja mama do niego dzwoniła 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mama telefon do taty zaczyna od komplementu roku typu Ty głąbie?;))

      Usuń
    2. raczej "kup kapustę" 😁

      Usuń
    3. Ze dozylismy czasie że siwe człowiek kapusty boi😂🤭🤭

      Usuń
  5. Ja mam dopiero drugi, bo zmienilam kiedys operatora i costam bylo, ze nie moglam wziac numeru. Dziwnie sie slyszy "dziewczyna mojego taty" :))) Znaczy to, ze tatus wszedzie wlecze ze soba cztery komorki? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę jeszcze mówić macocha;))

      Nie. Nosi co najwyżej 2. tylko ja nie wiem które🙈

      Usuń
  6. może trzeba powiedzieć tatusiowi że można mieć dwa numery w telefonie i wtedy nie musiałby dźwigać torby z 4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym że on nie nosi przy sobie wszystkich. I nie wiadomo NIGDY na którą zadzwonić🙈🙈🙈

      Usuń
  7. Przejrzyj swoje zasoby i może jakoms torepke byś mu dała na te komórki 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nosi taką swoją wielgom!!

      Usuń
    2. Nie dziwię się że wielgom, przeca gdzieś musi pomieści te spszenty🤣
      A ciekawe skont się który dzwoni 😜🤣

      Usuń
    3. P.S. doczytałam że nie nosi wszystkich naraz 😜

      Usuń
    4. Ale ja kocham tfoje telefony😂😂😂😂

      Usuń
    5. Z postu wynika że tak średnio kochasz telefony 🤣

      Usuń
    6. Nie kocham zmienności tatusia raczej🤯

      Usuń
  8. Mam 2 w jednym:))
    Mój Tata bardzo często zostawiał telefon w aucie, a ja wydzwaniałam po rodzinie i sąsiadach umierając z niepokoju...ech,dużo bym dała,zeby wrocily te czasy,gdy On jeszcze był..

    OdpowiedzUsuń
  9. Siedzę z herbatkom na tarasie. Czy to wiosna? 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ma dwa i stacjonarny, ale jeden numer od zawsze. Ale ma inną przypadłość- nagle zjawia się w drzwiach 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno Wisława Szymborska długo wzbraniała się przed telefonem komórkowym,a jak go w końcu zaakceptowała,często wynikały różne zabawne sytuacje.
    Dzwoni Szymborska do swojego sekretarza Michała Rusinka,a ten nie czekając aż się ona odezwie, mowi pierwszy:
    - dzień dobry,pani Wisławo
    - a skąd pan wie,że to ja?
    - bo widzę
    - ojej, a ja jeszcze jestem nieubrana:)))

    Byłam niedawno na spotkaniu autorskim z Michałem Rusinkiem,wielka klasa,kultura słowa i nie tylko..
    Miłego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ten sam numer chyba od 25 lat, na początku jeszcze miałam taki duży, ciążki aparat z wyciąganą antenką. Przywiązałam się do numeru, dostałam go w czasach, gdy panowała pewna dowolność w doborze numerów i mój jest wybrany przeze mnie. Oczywiście pierwsze trzy liczby były stałe (601), a niektóre układy cyfr nie były dostępne.
    Aparaty czasem zmieniam i niestety te z dużymi ekranami są dla moich czasem niezbornych ruchów zbyt czułe. Jeden miałam taki, ze nieustannie uchem włączałam jakieś dodatkowe funkcje (np latarkę), z czymś się dodatkowo łączyłam albo coś wyłączałam. Ostatnio niechcący włączyłam wideoczat, będą niekompletnie ubraną... Rozmówca stwierdził, że "zrobiłam mu dzień" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam bardzo długo swój numer i myślę go zmienić, bo za dużo ludzi go zna! Robię się straszna zołza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!

      Kup sobie taki telefon na dwie karty
      Żeby mieć drugi tajny numer;)

      Usuń
    2. Blokuj ich liiviia ;)

      Usuń
  14. do niedawna znałam człowieka, który będąc czynnym zawodowo, mając rodzinę i znajomych NIE MIAŁ KOMÓRKI bo nie i koniec, to dopiero było wkurzające, bo umów się z takim i czekaj, jak za dawnych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takiego znałam
      Ale był bardzo bogaty i jego służba nosiła za nim komórkę

      Usuń
    2. imponujesz mi,
      jakie Ty masz znajomości!!

      Usuń
    3. To na pewno jedna z najbardziej niezwykłych. Zapewne najbogatszy Polak jakiego znałam.
      Ale nie ma czego zazdrościć. Spotkało go straszne nieszczęście...

      Usuń
  15. Ale ja nadal nie pojmuje na co mu 4 numery? Rozumiem że ludzia mają jeden na firmę, jeden na resztę i trzeci gdy pracują jako mordercy albo po godzinach dorabiają jako panie na telefon ale cztery?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli czy możesz uznać że ok? 🤣

      Usuń
    2. Lola
      Gdybym ja to rozumiała to tego posta by nie było🙈

      Usuń
    3. Mela, zależy ile interesów ludzie prowadzą 😝
      Rybenka, ale nie zapytałaś? Może zdjęć robi tyle że pamięć mu się kończy i zamiast w chmurę wrzucić lub wykasować idzie po nowy plan z telefonem. 🤔😝

      Usuń
    4. Niestety

      Nie rozumiem mojego ojca
      Kocham go do bólu
      Ale jakby umierał za każdym razem jak miałam ochotę go zabić to by miał 1000 żyć

      Usuń
  16. Mamy teraz takiego pracownika co nie ma żadnego numeru. Żeby się z nim skontaktować muszę dzwonić do...jego nauczyciela niemieckiego!! To dopiero koszmar 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nauczyciel niemieckiego wsiada w pociąg, trzy przystanki, prześpi się w krzakach, potem autobus, dalej z listonoszem na ramię i voila informacja przekazana 😄

      Usuń
  17. A może Twój tata jest tajnym agentem ? 😉😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sam Nummer komórki od początku.
    Lubię Tak.
    Kto chce Ten wie, kogo ja nie chcę Ten zablokowany ��
    A Tak na poważnie, to robię wszystko by pierwszy ten Nummer do mej dyspozycji pozostał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niemożliwe kiedy się przeprowadzasz z kraju do kraju...

      Usuń
  19. Toć ja pierwszy Nummer na onbczyźnie dostałam.
    Gdyby z projektu AU przeprowadzka sìę udało to bym za mym numerem nie ubolewała.
    Achhh

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby potrzebował nowego telefonu to zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń