sobota, 18 stycznia 2020

Wypad za państwo zakończył się w domowych pieleszach

Jednak za dużo przeszkód wypadło i nigdzie nie jedziemy
Po cichu każdy podskoczył do góry z radości
Snujemy plany zastępcze
Na pierwszy plan wysuwa się słodkie lenistwo
A potem może kino?

Polecacie coś szczególnie?

I jeszcze weekendowa refleksja o dyskusjach na Internecie

W komentarzach najczęściej głos zabierają osoby o bardzo ściśle określonych poglądach.  Jak się to czyta to naprawdę można pomyśleć że wielu ludzi dawno straciło kontakt z rozumem

Poziom argumentów powala
Ktoś pisze np że śnieg jest zielony. Inna osoba mówi że nie. Śnieg jest biały. I słyszy w odpowiedzi a udowodnij mi to....




68 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu nie mam już siły ani ochoty na pogaduszki z betonem...
    Tyle słońca wokół, lepiej iść na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rozmowie z betonową ścianą jedno jest pewne. Guz

      Usuń
  3. internetowe dyskusje nie są takie złe bo np nie można używać pewnych narzędzi, choć słowa również potrafią zabić to jednak to co ktoś napisze, wiele o nim mówi,
    ale np 200 osób bierze udział w rozmowie i nikomu nie śmierdzą nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarka 😂😂😂😂❤️

      Usuń
    2. Ja żałuję prawie zawsze że się odezwałam

      Usuń
    3. :D
      padłam

      Ja wypowiedzi troli kasuje.
      Nie chcę do tego wracać, bo takie poglądy mnie przerażają.
      Choć wiem, że są osoby, które mają płacone za każdy wredny komentarz:(

      Usuń
  4. Nie znam programu twojego kina ale gdybym miała wybierać to poszłabym na " Małe kobietki" ( swoja droga tytuł okropny w polskim tłumaczeniu....)
    albo na " 1917 "- syn mi bardzo polecał.Podobno reakcja publiczności była niesamowita.
    I dzień dobry bardzo 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez te kobietki polecam

      Usuń
    2. Lola a jak brzmi w orginale tytuł książki?

      Usuń
    3. Tak samo zatytuowana jak u nas jak film- „ Little Women”
      I kto by pomyślał ze książka prawie tak samo stara jak „Pan Tadeusz”

      Usuń
    4. Nie słyszałam o tym filmie!!

      Usuń
    5. U na książka i film pod tytułem " Cztery córki doktora Marcha"
      Quatre filles de docteur Match.

      Rybeńko to juz kolejna najnowsza wersja tej książki.

      Usuń
    6. Spróbuj też Jojo Rabbit.N a różne niepogody jak znalazł.
      Mietek

      Usuń
    7. na 1917 to trza miec psyche na odpowiednim poziomie::))

      Usuń
    8. Ciekawe z tym tłumaczeniem tytułu na francuski.
      A w filmie jest taki moment gdy on wraca i patrzy na te co były niedawno dziećmi i mówi: moje małe kobiety. :)

      Usuń
    9. Moze francuski tłumacz przeczytał " Małe kokietki " zamiast Małe kobietki" - wystraszył sie i zmienił tytuł 😂😂😂😂

      Usuń
    10. A ja ciągle nie znam tematu
      Muszę zgłębić

      Usuń
  5. Ucieszyłaś się prawie jak ja. Monsz mówił coś ze znajomi z MN wpadają na weekend ale już w czwartek weekend zaczną bo bilety tańsze i rozważałam już która cześć domu dla nich ogarnąć a którą może lepiej jednak prościej spalić 😂 I jak się ucieszyłam ze oni dopiero w lutym przybywają a nie w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lola nie podpalaj domu - sprzedaj do i kup nowy.

      Usuń
    2. Rozważam to 😄 ale lubię jednak nasza lokalizującę 😄

      Usuń
    3. Lola, postaw domek goscinny a ogrodzie. Bedziesz miala spokoj😁😁

      Usuń
    4. To jest świetny pomysł!! A jak mnie będą wkurzać to się tam przeprowadzę 😄

      Usuń
    5. Ale z dostępem do basenu!!

      Usuń
    6. Lola zaproś mnie, sprzątam jak szatan!

      Usuń
    7. Klatka, boje się ze twoja cierpliwość by się wyczerpała i wtedy ta siekiera... 😝

      Usuń
    8. Lola siekiera tez mozna sprzątać- radykalnie 🤣

      Usuń
    9. Ja tam respekt w stosunku do siekiery Klarki mam od ewer po ewer!!

      Usuń
    10. Dla mnie siekiera w torebce jest najważniejsza.Mogem zapomnieć kluczof, dokumentów ale bez siekiery wiem nie ruszem.

      Usuń
    11. chyba zapominasz brać do pracy;D
      To też by rozwiązało problemy;D:D

      Usuń
  6. Dzisiaj to ja mam robote, a jutro po poludniu to moze pojde do kina na PSY 2, bo graja jeden seans, ale nie wiem, czy mi sie bedzie chcialo.
    Dyskusje internetowe sa znakiem czasow, w jakich przyszlo nam zyc, pelne bezinteresownej agresji, bez argumentow, obrazania sie i "nie tykaj mnie, brudzia z toba nie pilem", jakby to bylo najwazniejsze. Pisowska mentalnosc rozlewa sie i tutaj, a probka byla w Brukseli. Az mnie kulilo na te przekupcze wrzaski i totalny brak merytoryki, za bezpodstawne fochy, wstawanie z kolan i podobne brednie. A jacy oni teraz z siebie dumni! Nie bedzie Bruksela plula nam w twarz! A Bruksela nie wierzy, patrzy z politowaniem, czuje zenade i nie wierzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiadomo dlaczego K musiał mieć operowanie kolano, bo ciągle z kolan wstaje a to zła pozycja dla kolanka.

      Usuń
  7. a film "Judy" widziałaś?mnie się bardzo podobał.., bo "Psy" to specyficzny obraz,ale jestem pod wrazeniem….."posunęli" się lekko nasi kultowi aktorzy lecz nadal są świetni:)
    U mnie w chałupie historyczny moment - wreszcie stolarz kończy kuchnię,stół wyszedł bardzo ładnie,świetne "postarzome" drewno,warto było czekać te ..bagatela- pół roku:))
    Miłego wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Rybnego z okazji wczorajszego święta 😜🤣😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno to upieranie się, że śnieg jest zielony, ale i tak więcej jest takich komentarzy nie odnoszących się do meritum tylko np. do wyglądu lub stanu umysłu adwersarzy, innymi słowy nawrzucać inwektyw z poczuciem jak(a)i to ja jestem inteligentny i dowcipny komentator i że świat internetowych dyskusji beze mnie jest nic wart...
    My dziś wybywamy do Przyjaciół, więc będzie miło i radośnie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już najlepsze to są zagajenia o pelo i lewakach, od razu śmierdzi trolem

      Usuń
    2. Tak!
      Post jest o kolorze śniegu A komentarz że Hołownia sam dokonuje aborcji!!

      Usuń
    3. Troll to inna inszość, bo ma najczęściej pracodawcę i wyrabia normy 😉 Niestety bywają tacy, po których często byśmy się nie spodziewali- dalsi znajomi, znajomi znajomych lub całkiem obcy wyrzucający własne frustracje na forum pod własnym nazwiskiem. Bez żadnej żenady co do treści, języka, stylu... Pewnie skaczący pod sufit jak zdobędą kilka lajków od innych im podobnych.

      Usuń
    4. Oj tak

      Chyba też jest tak że te skrajne poglądy bardziej zdumiewają i bardziej przyciągają uwagę. Myślę że nie jest aż tak dużo idiotow jak to wygląda

      Usuń
  10. Ale już napisalyscie! Ja dziś idę na Wyrostka. Ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och!!

      Akurat to wydanie Mam talent z nim oglądałam i dosłownie zapieralo mi dech!!

      Jestem pewna wspaniałych wrażeń

      Usuń
    2. Mój ojciec grał na akordeonie, więc mam sentyment do tego instrumentu.

      Usuń
    3. Mój trochę też🥰🥰

      Niestety musiał sprzedać bo na chleb nie mieli.

      Usuń
    4. O matko ! Przeczytałam, że masz atak wyrostka!

      Usuń
  11. Czasem jak czytam też niektóre komentarze blogowe na tematy wzbudzające kontrowersje np.wiara,religia,koscioł,..choć nie tylko,bo nawet pogoda może być bardzo drażliwym tematem,jak się okazuje:)),to myślę sobie,że taką osobę musiał ktoś kiedyś bardzo skrzywdzić i stad może tyle nienawiści,jadu,frustracji..nie mówiąc o prostackim jezyku owych emocji i ze w sumie to osoba zasługująca na współczucie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda mówisz🤭🤭🤭

      Racja
      I dlatego nie powinno się za bardzo przejmować takimi wpisami

      Osobiście bardzo lubię rozmawiać z osobami które mają inny pogląd i zdanie. Pod warunkiem że używa argumentów. Bo jak naukowiec przekonuje mnie że Macierewicz zna się bardziej na fizyce niż Maciej Lasek to na dzień dobry nie mamy płaszczyzny porozumienia

      Usuń
    2. To czy mogę coś powiedzieć bez narażania się na niekonstruktywna krytykę, czy lepiej nie włączać się do dyskusji? Bo mam chwile czasu.

      Usuń
  12. Stracić kontakt z rozumem-to dopada coraz więcej ludzi. Chociaż na pierwsze wrażenia wyglądają nawet normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na pierwsze wrażenie wyglądam normalnie 😉

      Usuń
    2. Marzycielka!!!!Fariatka jesteś pełną gębą!;D
      Ale tak poważnie to jesteś pięknie normalna i szaleńczo zakręcona.
      I pamiętaj, że moje zdanie podziela też Tomasz, Zolinka i Becia:D

      Usuń
    3. No właśnie Miśka to miałam na myśli, niby normalnie wyglądam , a fariatka pełną gębą 😜
      Pozdrawiam całą ekipę ❤

      Usuń
  13. śnieg bywa też żółty, nie słyszałaś?:D
    Mama Eskimosa uczy dziecko, że takiego się nie je;D

    OdpowiedzUsuń