środa, 20 listopada 2019

Tematy

Życie a raczej świat co 5 minut przynosi nowy temat na posta
Nie każdy mi się podoba, wręcz 99% mi się bardzo nie podoba

W ramach szukania czegoś w waszym ulubionym temacie czyli o seksie wpadłam na pewien artykuł
Opowiadał o nowym miejscu dla sweengersów....

Nie zaglądam nikomu do łóżka
Uważam że dorosły człowiek, o ile nikogo Noe krzywdzi, może sobie robić że swoją seksualnością nawet rzeczy, których osobiście nigdy w życiu bym nie zaakceptowała

Ale ten artykuł mi się nie spodobał
Był ewidentną kryptoreklamą biznesową
To chyba jest zwyczajnie nieuczciwe

Albo ja do czegoś nie dorosłam...



53 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuły sponsorowane, lokowanie produktu itp to dziś codzienność. Ważne, żeby czytelnik, widz, miał tego świadomość

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sex tak dobrze sie sprzedaje, golizna tez, wiec sa wykorzystywane w reklamach najczesciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to była reklama golizny. seksu. Czyli jakby odwrotnie

      Usuń
  4. bede sie za chwile rozbierac do naga ale nie w celach reklamowych - pora spac .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale co reklamowali?
    Może się skuszę 😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy bardzo higieniczny klub na swingersów

      Usuń
    2. To co? Jedziemy? 😂 Chciałaś kiedyś jakieś fajne sanatorium 😄😄

      Usuń
    3. A gdzie ten klub? 😉

      Usuń
    4. https://www.wp.pl/?paid=6443509269452417&service=wiadomosci.wp.pl

      Usuń
    5. Jakoś mnie ta reklama nie przekonała 😏

      Usuń
  6. Czytałam kiedyś o sex-party w termach w Budapeszcie. W wodzie było po pełno śladów biologicznych. Tak mi to obrzydziło termy, przynajmniej tamte, że nie skorzystam, nawet jakbym miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na legalu było to party??

      Usuń
    2. No chyba. To był reportaż. I tak każdy z każdym. Masakra jakaś.

      Usuń
    3. Coś w tym stylu: https://www.playboy.pl/seks/338/bylem-na-sparty-czyt-sexparty-w-budapeszcie

      Usuń
  7. Dzień dobry
    Miłego dnia wszystkim. Budzę się taka zmęczona że płakać mi się chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dobrze Mela
      Coś trzeba z tym zrobić!!

      Usuń
    2. Mela moj prawie każdy dzień kończy się płaczem ( zmęczenie fizyczne , psychiczne z powodu wielu spraw). Czekam na wolny weekend jak na zbawienie...

      Usuń
    3. Dziefczęta M
      przytulam 💕😘

      Usuń
    4. Ja w tym semestrze pracuje na prawie dwóch etatach, bynajmniej nie z żadzy pieniądza.Do tego wiele innych spraw.... Budzę się zmęczona, i taka się kładę, nawet na noc teatrów nie poszłam, mimo, że mieliśmy bilety. w zeszłym roku robiłam trzecie już studia podyplomowe, wiec wiem co to znaczy Marzycielko

      Usuń
    5. Agnieszka❤❤❤ A i tak plują nam w twarz...u nas na wsi
      " walka" o każdą godzinę, zlikwidowali nam gimnazja , klas mniej...

      Usuń
    6. W szkołach średnich pierwszy raz od wielu lat inaczej

      Usuń
    7. Ja dziś przed chwilą w samochodzie wygłosiłam mowę pochwalna dla nauczycieli. Do mojego dziecka. Odpowiedział że się zgadza ale nie co do wszystkich nauczycieli. To oczywiste. Ale ogólnie ja uważam że nauczyciel po śmierci powinien przez aniołów buc wzięty do nieba

      Usuń
  8. Do Marzycielki

    To właśnie uroki mojego państwa. Nie mamy Agata meble ani Black red white ani nic w tym stylu. Cieszę się Ikea bo inaczej to już tylko sklepy och i ach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz och i ach ? 😜😜😜

      Usuń
    2. Wcale nie jest tak drogo. Ja się przyjechałam na jakości kilku produktów. I tak kupiłam drugie. Kilka rzeczy fajnych mam ale specjalnych wycieczek nie robię. A w Agata meble ceny są fajne i rzeczy takie och i ach
      ( ponad 200 km wiezlismy kanapę ) kupiona przy okazji weekendu nad morzem 😉😜

      Usuń
    3. Ja nie mówię o cenach w Agacie bo nie wiem. Mówię o moich ochach

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Miałam koleżankę (poznałyśmy się w szpitalu przy rekonstrukcji piersi), która w poszukiwaniu miłości/ związku wyemigrowała do faceta (Polak) do Stanów, poznanego w sieci. Wyszła za niego i zaczęła się gehenna m.in. właśnie takie kluby. Uciekła od niego, pomogła instytucja, do której się zgłosiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jessooooo
      To straszny koszmar musiała przejść!!!!

      Usuń
    2. Krótki, ale koszmar. Na szczęście dobrze znała język, bo w Polsce uczyła właśnie angielskiego.
      Po rozwodzie w Polsce zawsze mówiła, że sama nie chce być i stąd taki desperacki krok (sprzedała mieszkanie i wyruszyła za ocean). Facet wiersze pisał do niej. Rozmawiałam z nim przez telefon i nie zrobił na mnie dobrego wrażenia, ale co ja mogłam? Po uwolnieniu od niego, poznała dużo starszego pana i dobrze im się układało, ale przyszedł rak jajnika, cztery lata i wróciła do Polski. Miała dwóch dorosłych synów,doczekała się wnuczki. Miała 55 lat jak odeszła. Minęło już 10lat.

      Usuń
    3. Życie gotowy scenariusz na film bez happy endu...

      Usuń
  10. O o srelsie:) Nie czytalam..Jedtem w duzym miescie, ale zamiast nocowac u dziecka ( a widzielismy się w wrekend) nocujemy dobie sami e hotelu

    i czasem tak trzeba! nawet po dziestu latach😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wręcz obowiązkowe:)
      I bardzo fajne:)

      Usuń
    2. My też nocujemy nie u dzieci
      Dzieci u nas:)))

      Usuń
  11. Dziewczyny, muszę Wam coś powiedzieć, bo nie mogę przestać o tym myśleć.
    Jedna nasza uczennica, tegoroczna maturzystka rzuciła szkołę i wyjechała do Maroka, do jakiegoś faceta poznanego przez internet!
    Wychowywana przez dziadków, bo mama pracuje zagranicą, a taty brak....
    Nie mogę uwierzyć, że to się dzieje naprawdę ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Biedny dzieciak, obawiam się, że zderzy się z rzeczywistością.

      Usuń
    2. Ja się boję, że jej sie tam krzywda stanie

      Usuń
    3. Agnieszka😨😨😨😨

      Boże drogi
      Czy ona już ma 18 lat???
      Mnie dziwię się że o tym myślisz.
      Poznałam różnych Marokanczykow. Może będzie miała szczęście...

      Usuń
    4. Ktoś ma z nią kontakt?

      Usuń
    5. Chyba kuzynka.... Ale to sie stało na dniach..A ona, oczywiście ma już 18 lat. I sama decyduje... Tylko kto jej w razie czego pomoże?

      Usuń
    6. Trzeba myśleć pozytywnie
      To nie jest dziki kraj.
      Jest polski konsulat
      Choć też bym umierają ze strachu bo przecież ona go nie zna😲😲

      Usuń
    7. I każda destynacja jest potencjalnie niebezpieczna jak się jedzie w nieznane
      Również do Niemiec czy Włoch...

      Usuń
    8. Oczywiście..Tylko znając jej sytuację nie ma większych pieniędzy, więc i mozliwości mniejsze.

      Usuń
    9. Oglądałaś film Trafic?
      Ja kilka dni spać nie mogłam...
      Jak ktoś mi mówi że prostytucja to wybór
      ...

      Usuń