czwartek, 21 listopada 2019

Moce dla Gosi

Małe moce dla mojej córki też, która dzisiaj o 10 20 stanie się magistrem
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

4 lata temu syn miał wielka uroczystość w Londynie z tej okazji
Przyprawil nas o zawał serca bo jako jedyny nie ogarnął i panował pójść na wielką galę w tiszercie, adidasach i przepierdzianych jeansach🙈🙈🙈🙈🙈

Na chwilę przed uroczystością biegaliśmy po Londynie jak oszalali żeby kupić dosłownie wszystko, koszule, garniak,  krawat, buty, skarpety!!!!

Dziś się z tego śmiejemy ale uwierzcie, że wtedy nie było nam do tego

Gosia
Dawaj znać co i jak, bo wprawdzie idziemy z Tobą ale chcemy mieć też tu relację z badań:))



63 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pójdzie znakomicie, gratuluję z góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę. Teraz miała i studia i pracę. Odetchnie

      Usuń
  3. Już magister? Już 4 lata? Nie wierze?! Kciuki trzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona już 6 lat studiuje. Po pierwszym roku politechniki zrezygnowała

      Usuń
    2. To mgr czego mniej więcej?

      Usuń
    3. Mgr
      Moje dzieci dobrze się uczą ale nie mają zacięcia naukowego

      Usuń
    4. Chodziło mi o dziedzinę mniej więcej.

      Usuń
    5. Aż za
      Odpowiadalam pszet kafom!!!

      Big Data czyli jakby ekonomia

      Usuń
    6. Big Data to taka ekonomia jak Rybeńka erudytka - ale wstyd córce przynosisz

      Usuń
    7. Pewnie kiedyś odda mnie do domu stsrcuffff

      Hej hej
      Może winka na rozluźnienie zwieraczy?

      Usuń
  4. Ale galowy garnitur juz ma? ;)
    Na pewno ma juz tego magistra, przeciez to Twoje dziecko.
    No dobra, poczymie te kciuki na wszelki wypadek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Moja córka inaczej się zwie;)

      Usuń
    2. To dlatego mi tytuł nie pasował, bo powinno być moce dla
      "Gosiów".
      No moja głowa nie ogarnia. Jutro od 20.00 weekend .
      To wracając do tematu: moce dla Córki ❤

      Usuń
  6. Moce dla Gosi, na pewno zdrowej , ale badać się trzeba ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Kciuki ogromne dla Córci❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Moce dla Gosi i kciuki trzymam za Panią Magister!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też:) I gratuluję z góry Pani Magister i dumnym rodzicom !

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zaciskam kciuki z całej mocy za obie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeeeeyyyy
    Drugie dziecko z głowy❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko czecie, a potem wnuki 😉

      Usuń
    2. Czasie ma też b ważne egzaminy w tym roku
      A on ma dość luźne podejście do niektórych przedmiotów 😤

      Usuń
    3. Siem matka nie martw, mądre dziecię to wię co robi😉
      A przy naszych mocach pójdzie mu jak spłatkuf😀

      Usuń
    4. Gratulacje Rybenko:)
      Moce i kciuki dla Gosi.

      Usuń
    5. Gratulacje!!! :)
      Przecie te magistry w Twojej rodzinie były do przewidzenia :) :*

      Usuń
    6. Zobacz
      A moje babcie miały 4 klasy...

      Usuń
    7. Bo wtedy po 4 obowiązywał już tytuł magistra ;)

      Moje Babcie też coś koło tego :)

      Usuń
    8. Jak ktoś przy mnie wychowala czasu przedwojenne
      ...

      Usuń
  12. Kciuków nie trzymałam za magistra córki ale jak widać nie były konieczne. Gratulacje dla dumnych rodziców- autorów tego zdolnego dzieła. :) Moce dla potrzebujących zawsze w ilościach hurtowych wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się zastanawiam ile w tym mojej zasługi. I zawsze mi się wydaje że tyle co nic

      Dzięki 😊

      Usuń
  13. Gratulacje dla corci 🍾 i moce dla Gosi ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg kalendarza dziś dzień życzliwości☺ a więc pięknego popołudnia i świętowania 🎂

    OdpowiedzUsuń
  15. Też początkowo myślałam, że cótka ma na imię Gosia.
    Gratulacje dla córki 'magisterki" To dopiero Rodzice dumni!To jest wielka radość.
    A Gosi wielkie moce!1

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie dziękuję,za moce! Stetyniestety dzisiejszą wizyta nie dała konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytania!
    Odezwe się na pewno jak już będę wiedziała co i jak! Jeszcze raz z rzędu alego serca dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba macie z Melą te same telefony 😁

      Trzymaj się i odzywaj!

      Usuń