poniedziałek, 7 października 2019

Za tydzień o tej porze

Będzie już po wielkim dniu
Ja będę gdzieś w drodze do domu
Szczęśliwa
Chyba że nastąpi jakaś katastrofa i będę załamana
A jeżeli nie, to to będzie jeden z najszczesliwszych  dni w moim życiu

Swoją drogą co to znaczy że dany dzień wpisuje się do najszczesliwszych?
Czasem w tym mom3ncie może być wspaniałe, a za 20 lat będziemy wspominać jako koszmar

Urodzenie dziecka też nie zawsze wpisuje się w to określenie, dla mnie zawsze piękniejszy był dzień ki3dy dowiadywalam się że mam małego ufoludki w brzuchu. Poród to ciężkie i bolesne doświadczenie czasem


Tak że tak




79 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie żadnej katastrofy!!
    Myślimy tylko pozytywnie!!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie przepięknie, nawet pogoda dopisze!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam doswiadczen w zadnym temacie ale sie wypowiem a co! Gratuluje, ze dopisalas jeszcze jeden najpiekniejsze dzien do Twojego zycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Halooo...! Otom jest z powrotem :)
    A dzien bedzie z pewnoscia piekny i niezapomniany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Wam, żeby było pięknie, wzruszająco i niezapomnianie! A w którym kierunku świata od Poznania to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ze mówisz o ślubie bo mi o tym ze zara mamy 21 rocznice przypomniałaś! Była piękna pogoda, liście czerwone, sukięka biała; i tak u was będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rybko,bedzie przecudnie:) Ja bardzo lubię śluby i wesela ofkors:))
    zapowiedzi pogodowe raczej optymistyczne,już dzię Ci życze wspaniałych przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie, będzie wesele. Będzie się działo i dnia i nocy będzie mało. Będzie głośno, będzie radośnie i przetańczycie wesoło całą noc:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. To oczywiście przerobione słowa znanej piosenki, taki żartowny plagiacik, coby ktoś nie myślał, że zapodaję jako własny tekst i głupa rżnę:-)

      Usuń
    2. Od razu mi gra w głowie:)

      Usuń
  10. Będzie pięknie! Duże, wzruszające przeżycie, które zawsze zostanie w pamięci, bo to cudnie jak z takich chwil składa się nasze życie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Samo Życie
    Jest cudnie, gdy na końcu naszej ziemskiej drogi pozostanie w sercu spokuj i z życiowych decyzje- zadowolenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. W piątek wracamy, jutro ciężki dzień!

      Usuń
    2. Ja też będę w Warszawie
      Ale czasu ani trochę

      Usuń
    3. Myślami będziemy razem 😁 szkoda, że wesele nie w Warszawie bym pomogła 😁😁😁 za miesiąc i za trzy znów będziemy na kontroli.

      Usuń
  13. czy wobec tego można już śpiewać weselne przyśpiewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeeesrała się koza
      Z Dupy jej się kurzy
      Nieeeech nam para młoda
      Żyje jak najdłużej

      Usuń
    2. A rodzice młodych
      Zostali teściami
      Będą się szanować
      Jak Ruscy z Niemcami

      Usuń
    3. Rada nie rada
      Poszła za dziada
      Taka młoda dziewczyna

      Usuń
    4. wesele wesele
      po weselu smutek
      bo panu młodemu
      nie chciał stanąć fiutek

      Usuń
    5. Suknię do podłogi i buciki białe,

      jeszcze ci obiecał do kołyski małe.

      Usuń
    6. Po całym ogródku trawa się zieleni
      dzisiaj tu mamusia swego syna żeni

      Usuń
    7. Para młoda ładna, ale gdy rok zleci,
      to jeszcze ładniejsze będą mieli dzieci.

      Usuń
    8. Matko, skąd wy to znacie? W życiu nie słyszałam takich przyśpiewek!

      Usuń
    9. Ja trochę oszukuje

      Ale tę znam

      W kościele bylim
      Dobrze zrobilim
      Marysię z Jankiem
      Już ozenilim

      Usuń
    10. DZISIaj jest wesele jutro poprawiny a za 9 miesięcy przyjdziemy na chrzciny

      Usuń
    11. U rodziny na Kujawach przyśpiewki to był ważny element wesela !

      Usuń
    12. Siadaj Maryś
      Siadaj na wóz
      I wyłonił załóz
      Jam po Ciebie zajechał
      Czy Ty nie mas woli
      By Cię główka boli
      Czy Ci ojca matki zal

      Usuń
    13. Teściowe teściowie
      długie nosy mają
      i we wszystkie sprawy
      ciagle się wtrącają

      Usuń
    14. za 9 meisiecy to już jest niemodnie
      przyjedziem na chrzciny za 4 tygodnie

      Usuń
    15. O mój Jasiu nie bij ze mnie
      W kolebecce kołys ze mnie
      Bo mnie mama nie bijała
      W kolebecce kołysała

      Usuń
    16. Ewa

      Za czasów moich rodziców wcześniaki ścieliły się gęsto;))

      Usuń
    17. Ja miałam chrzciny z ślubem kościelnym rodziców, cywilny był kilka miesięcy wcześniej

      Usuń
    18. nasi mili goście,prosze się nie gniewac,
      no bo na weselu roznie można spiewac

      Usuń
    19. Drużbowie, drużbowie, z daleka jedziecie,
      Zgubiłam wianeczek, czy mi go wieziecie?

      Usuń
    20. Moja mama była święta do ślubu

      Usuń
    21. niech zyje wolność,wolnosc i swoboda,
      niech zyje zabawa i nasza para mloda

      Usuń
    22. Z tamtej strony jeziora
      Stoi lipka zielona
      A na tej lipce
      Na tej zieliniutkiej
      Trzej ptaszkowie śpiewają

      Jeden mówi tyś moja
      Drugi mówi jak Bóg da
      A trzeci mówi
      Moja najmilejsza
      Czemuś mi tak smutnaaaa

      Usuń
    23. Chwalisz się młoda
      że umiesz gotować
      a ty nie potrafisz
      gara wyszorować

      Usuń
    24. Jakem się zaleciał Kaśce podhalance
      To mi gotowała żurek na śmietance
      Jakem się ożenił wszystko się zmieniło
      Żurek był na wodzie
      Śmietanki nie było

      Usuń
  14. Rybko będzie pięknie!

    A tak bajdewej - wchodzę i cała pierwsza strono - wszystkie posty o seksie!! Ja nie wiem co się tu wyprawia!!!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😆😆😆😁😁😁👌

      Usuń
    2. Może i posty o seksie, ale już komentarze nie bardzo🤣 A tak wszyscy krzyczeli , że ma być o seksie!!!

      Usuń
    3. No dobra , żeby nie było: sex, sex, sex...

      Usuń
    4. rosfionsuość pełnom gembom :D

      Usuń
    5. Ojej nie wiesz co to sex? Dziś w przedszkolu chłopiec powiedział, że dzidziuś w brzuchu mamy jest od przytulania mamy i taty , bez tego się nie da proszę Pani... padlam

      Usuń
    6. Jakie to piękne😍😍😍

      U mnie jak byłam w ciąży z trzecim nagle 8 letnia córka patrzy na mnie i wyciąga palec i mówi: to wy niedawno mieliście seks!!!

      Usuń
    7. Myślałam że po polsku to seks nie sex!!

      Usuń
    8. Dzieciaki wiedzą co w trawie piszczy :D :D

      Usuń
    9. Mogę po prostu miały w szkole edukację seksualną
      Plus w domu też trochę

      Usuń
    10. O matko przeca Ty w Polsce nie mieszkasz. Ok niech będzie seks, seks, seks.
      No i masz komentarze o seksie !

      Usuń
    11. Nareszcie!!!

      A jak się w Polsce mieszka to się pisze sex??!!

      Usuń
    12. Six seks i mam ochotę na dobry keks

      Usuń