niedziela, 20 października 2019

Chyba dajemy sie wpuścić

Internety grzmią jak zwariowane, bo w sejmie oddano do prac komisji ustawę zabraniającą edukacji seksualnej
Wiadomo, kto ma rację, a brak wiedzy o tym, skąd się biorą dzieci skutkuje tym, co przydarzyło się synowi matki narodu Beacie

Ja myślę, że PiS z radością mąki tę wodę
Wszyscy histeryzują a oni sobie ukrywają afery i przemycają swoje inne niedemokratyczne ustawy

Zobaczycie, że ta ustawa nie przejdzie

Miłej niedzieli, mimo wszystko
U mnie ma lać cały dzień


53 komentarze:


  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś miała rację
    Choć nie jestem dobrej myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejdzie głosami PIS i Konfederacji. Trochę ją zmodyfikują, ale przecież „ stop pedofilii” to nośne hasło, jak można być przeciw? A że bubel...nadzieja w Senacie, że będą zmuszeni do poprawek.
    Pięknej niedzieli 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie chodzi o prowadzenie burdelu na godziny albo pukanie nieletnich Ukrainek, w obu przypadkach przez bardzo bogobojnych katolikow. Albo o prowadzone na szeroka skale i bezkarne wykorzystywanie dzieci przez nie mniej rozmodlonych ksiezy katolickich. Albo o oszustwa i zlodziejstwo tego hochsztaplera z Torunia. Cos czesto jakies szambo wybija w kregach zblizonych... i ten przestepczy twor smie narzucac sposob na zycie swoim wiernym. Z ktorych nota bene znakomita wiekszosc (bo zdarzaja sie wyjatki, choc rzadko) zachowuje sie w taki sam sposob. Jakos mnie to nie dziwi, bo przyklad idzie z gory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdumiewa mnie głupota ludzka. Że tak bardzo są zaślepieni w miłości do PiS...

      Usuń
    2. A mnie zdumiewanie tylko zaślepienie miłością ale nawet gorzej zaślepienie nienawiścią. I to głupota, i to głupota. To moje zdanie...

      Usuń
    3. Zdumiewa nie tylko - tak miało być, spieszę się jadę studiować

      Usuń
    4. Każde zaślepienie to zło

      Usuń
  5. A ja dziś dogorywam po wczorajszym weselu i zaraz ruszam w drogę powrotną do domku. Miłej niedzieli. U nas słonecznie i cieplutko niczym w lecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak na serio z tym synem matki narodu? 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka narodu nie zabiera głosu, ale wszystko wskazuje na to, że to nie plotka
      Ja jestem zbulwersowana tym, że on ma 27 a ona 16 lat 🙈😤😤😤

      Usuń
    2. Hoho to rzeczywiście nieźle nabroil 😳

      Usuń
    3. Jak usłyszałam, że jego kapłaństwo stoi pod znakiem zapytania z powodu dziecka co ma przyjść na świat to uśmiałam się po pachy
      Syn matki narodu, która wie jak każdy z nas ma żyć, wymachująca swoją wiarą niczym feministką biustonosze, ten syn jednak jakby nie uważał w seminarium na lekcjach o celibacie.

      Ale taka różnica wieku, stary dziad i nastolatka, to sorry
      Może jemu się ta młoda dziewczyna po prostu należała....

      Ech

      Usuń
    4. Czytałam dziś oświadczenie prawnika tego chłopaka, zaprzeczające tym doniesieniom.
      Ciekawa jestem jaka jest prawda? ...

      Usuń
    5. Naród lubi teorie spiskowe, wszak wziął urlop od kapłaństwa, to trzeba dopisać historię. Czy bliską prawdy czy nie, no cóż na razie tego nie wiemy. Dobrze, że nie „ogłoszono” iż z 15- łatką, bo to już kryminał.
      Z drugiej strony trudno też uwierzyć w prawdomówność prawej strony 😉, wszak niejeden już był krystaliczny.

      Usuń
    6. Się okaże
      Może miała 16.5??

      Usuń
    7. Kiedyś wyjdzie szydło z worka....

      Usuń
    8. Jakby naprawdę była starsza to by powiedzieli ile ma lat

      Usuń
    9. Tylko czy w ogóle jest to prawda? Nie twierdzę, że nie, ale na razie sensacja jest...

      Usuń
    10. Czy jest dziecko w drodze?
      To byłby szok. Że taką plotkę można stworzyć

      Usuń
    11. I szczerze to zdecydowanie wolę wersję że nie ma dziecka niż że ktoś skrzywdził dziecko

      Usuń
    12. Rybka,
      szesnastolatki współżyją i nie uważają tego za krzywdę, rownież w naszym katolickim kraju. Szkoda tylko, że nie posiadają wiedzy na temat antykoncepcji. Skutecznej.

      Usuń
    13. Roksana
      Wszystko ok jak to jest rówieśnik
      Mnie się nie podoba jak 27 latek podrywa nastolatkę

      Jestem z tel planety
      Wiem że nastolatki uprawiają seks

      Usuń
    14. Chcę tylko zwrócić uwagę, że nie wiemy kto kogo zbałamucił 😉 ani żadnych szczegółów, bo być może dziewczyna wygląda na 20 lat, ani w ogóle, czy to prawda. To tak na marginesie tego przykładu, bo rozumiem ogólny sens Twojej wypowiedzi.

      Usuń
    15. Myślę, że niektórzy aż zacierają ręce żeby to była prawda...i szykują języki...
      A jak jest ? Czas pokaże ...

      Usuń
    16. Ja już abstrahuje od tego czy to z nim prawda

      Mnie jednak się wydaje że ktoś kto ma 27 lat musi zachowywać się bardziej odpowiedzialnie
      Jasne że są różne sytuacje
      Ale są też pewne pryncypia

      Usuń
    17. Marzycielka
      Przyznam że tak nie lubię Szydło za wiele rzeczy ale chyba najbardziej za hipokryzję i fałsz religijny że prawie zacieram ręce. Jeżeli jest to prawda że dziecko będzie to mam nadzieję że stworzy rodzinę z tą osobą.
      Jeżeli tylko się waha czy zostać w kapłaństwie to bardzo mu współczuję sytuacji.
      Nie znam go I nie wiem czego mu życzyć

      Usuń
    18. Chyba jestem okropną osobą

      Ale
      Kto wiatr sieje ten zbiera burzę.

      Usuń
    19. Czyli stawiasz granice wiekowe?abstrahując już od ewentualnej ciąży, ale ogólnie, że taki związek nie powinien zaistnieć. Jako rodzic pewnie tez nie byłaby najszczęśliwsza, ale nie wykluczam akceptacji, bo to wszystko zależy od okoliczności. Zresztą Tuśka ma męża starszego o 7 lat, z którym się związała tuż przed swoją 18.

      Usuń
    20. 18 a 16 to bardzo duża różnica
      Do tego 7 a nie 11

      Oczywiście że w poszczególnych przypadkach może nie być w tym nic gorszącego
      Ale widziałam w życiu wstrętnych dziadów uwodzących bardzo młode dziewczyny. Dlatego mam z tym problem

      Usuń
    21. 27 i dziad? Łomatko, patrząc na młodzież to często jeszcze dzieciak totalny 😀
      No to jeszcze dorzucę, że wcześniej tez była związana o 7 lat starszym.
      W pierwszej chwili różnica wydaje się duża, szczególnie jak się kogoś nie zna i wyobraża niewiadomoco 😉

      Usuń
    22. Aaa bardziej gorszące jest to, że to kapłan, jeśliby się potwierdziło

      Usuń
    23. Dla 16latki 27 to dziad
      Ja wtedy myślałam że ludzie tyle nie żyją 😁

      Niestety bardzo dużo księży ma rodziny. Piszę niestety bo to znowu jakaś hipokryzja

      Usuń
    24. Kiedyś tak, dziś już niekoniecznie, czasy się jednak zmieniły, tak jak przesunął się wiek zawierania małżeństw nie mówiąc już o tym, że niektórzy wolą związki partnerskie, jak i wiek rodzenia dzieci. Dziś w większości 16-latki to zupełnie inne dziewczyny, niż my w ich wieku 😉

      Usuń
    25. Aaa i nie chodzi mi tylko o postrzeganie przez pryzmat związku, ale młodzież chodzi na różne zajęcia i przyjaźnią się ze starszymi lub młodszymi- granica wieku mocno się wtedy zaciera. A częste kontakty tez rodzą bliskość i czasem coś się z tego wykluwa.

      Usuń
    26. Dla 16 latki 27 latek to mężczyzna doświadczony i to dla nie jednej zaszczyt, że się zainteresował. A jeśli się zainteresował seksualnie, to wręcz zaszczyt. To są moje obserwacje szkolne...
      Dla mnie różnica wieku nie powala, ale sprawa, że to może być prawda, a on ksiądz...
      I to, że mamusia bogobojna to co? Jeśli już, to syn nabroił. My mamuśki możemy dużo robić czy mówić ale czyny dorosłego syna, są jego czynami.

      Usuń
    27. Oj dwa razy zaszczyt napisałam. To wyróżnienie, że taki dorosły zwrócił na nią uwagę

      Usuń
    28. Ja wiem Marzycielko
      I wiem że dorosły człowiek sam ponosi odpowiedzialność za swoje czyny
      Po prostu pogarda jego matki do innych ludzi sprawia że jej nie cierpię i dlatego tak

      I uważam że nie jest bogobojna
      Wręcz przeciwnie
      Ona się Boga nie boi bo w niego nie wierzy

      Usuń
    29. Zgadzam się Marzycielka że dla wielu dzieci zainteresowanie bardzo dorosłego człowieka to zaszczyt...
      Stąd tak łatwo jest je uwieść

      Usuń
    30. Ja też jej nie cierpię.
      Jak widzę młode dziewczyny szalejace na widok starszych to szok. A oni wykorzystują to plus pozycję i jest... A dla matki,to musi być straszne...

      Usuń
    31. Mam 17 na składzie i 28- latkom mowię nie! Dla mnie w tym wieku 30 lat to już był starzec 😝
      A teraz mam męża 6 lat starszego 😄
      Bardziej mnie zniesmacza ze facet był księdzem, czy to nie było wykorzystanie swojego stanowiska? Tak jak powierzając swe dziecko nauczycielowi liczę ze będziecie traktował tylko i wyłącznie jak ucznia a nie potencjalną przyszłą żonę.
      A wiek nastoletni to wiek głupoty, może za dwa lata by na niego nie spojrzała, a tu dziecko i klamka zapadła.

      Usuń
    32. Jeśli to prawda, to nie ma żadnego!!! usprawiedliwienia. Facet myk z kapłaństwa, do pracy i być przy dziecku I dziewczynie!!!

      Usuń
  7. Mało nie padlam jak przeczytalam"wyszlo szydlo z worka" bo od razu powiedzenie zyskało drugie a nawet trzecie dno 😊
    A że jako nastolatka na zaboj zakochałam się w młodym, przystojnym księdzu więc się nie wypowiem więcej 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz!!!
      Z wzajemnością?!

      Szydło z worka
      Dopiero teraz widzę trzecie dno 😁😁😁😁

      Usuń
    2. Lidka jeszcze nie wyszło i oby nie wyszło.
      W rodzinie wujka była historia takiej miłości, młody ksiądz i dziewczyna... ( tylko nie taka mloda). Odszedł z kapłaństwa, mają 2 dzieci. A matka przyplacila chorobą serca !

      Usuń
    3. Ja się w trzeciej klasie podkochiwalam w nauczycielu. Jak dobrze ze nie był pedofilem 🙈

      Usuń
    4. U mnie w 8 klasie przyszedł taki wuefista, że... Oj kochalysmy się w nim prawie wszystkie, a jaki był przystojny 😁
      A w Studium Nauczycielskim nauczyciel fortepianu zakochał się w uczennicy i jak skończyła szkołę wzięli ślub ( ona 21 lat, on po 40!). Podobna sytuacja w liceum syna. Wuefista i uczennica. Mało tego, ona skończyła awf i pracowali razem 😂

      Usuń
    5. Ja prawie się kochałam w księdzu
      Pawle Pawlukiewiczu
      Ale to była miłość religijna
      Byłam młodą mężatką

      Pierwsze rzędy w kościele jak prowadził rekolekcje były zajęte młodymi dziewczętami wpatrzonymi w niego.
      Ale to prawdziwy ksiądz chyba i nie korzystał

      Usuń
    6. Ja na szczęście bez wzajemności, ale ciacho bylo z niego ze ho ho 😊 z rozpaczy chciałam iść do zakonu, ale go przenieśli szybko do innej parafii

      Usuń
    7. Byłam kiedyś na pielgrzymce
      Był tam taki brat Adam
      Wszystkie wpatrzone
      On na szczęście nie złożył jeszcze ślubów wieczystych. Bo się zakochał i odszedł z zakonu...

      Usuń