środa, 18 września 2019

Ważna petycja

Zacytuję tekst Janki  Ochojskiej z fejsbuka

Apeluję do Was o podpisanie petycji "Polska to chory kraj" zmuśmy polityków, by potraktowali nasze zdrowie poważnie "Każdego roku nowotwory są przyczyną śmierci około 100 tys. Polaków, a dostęp do leczenia raka jest na jednym z najniższych poziomów w UE". https://bit.ly/2lTBEg9

Warto podpisać

To musi być potworne uczucie kiedy się wie że jest lek na twojego raka a ty go nie dostaniesz bo jest za drogi...

Jeżeli czasem przyplącze mi się myśl o powrocie do pl to to właśnie od razu odsyła tę myśl gdzieś w kosmos


23 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutny temat i trudny
    I denerwuje to, że w Polsce jesteśmy w tak złej sytuacji z lekami na raka w stosunku do zachodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo!
      Bezradność jest straszna. Wiesz że jest lek a musisz umrzeć. A dla księży w urzędzie skarbowym jest na pensje...

      Usuń
  3. Juz wczesniej podpisalam.
    Zastanawia mnie tylko, gdzie podzialy sie moralnosc i milosierdzie kosciola, ktory wyszarpuje bezwzglednie pieniadze z budzetu i wciaz chce wiecej i wiecej. A kasy puste, wiec trzeba komus odebrac, co oczywiscie kosciol ma gleboko w dupie. Wazne, zeby oni dostali, a rocznie na tych pasozytow idzie tak ze 20 miliardow. Nie chce mi sie liczyc, ile osob mozna by za to wyleczyc. Albo wybudowac mieszkan komunalnych. Albo ulepszyc czy wybudowac szkol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko...ja już w to nie wierzę, że skończy się za mojego życia...zobaczyłam jakiś sondaz- że nawet w Wielkopolsce wygraja Oni...ech... ( Ale podpisałam, oczywiście! wywiad z Janką -jak zawsze, podnosi na duchu i daje kopa do działania!)

      Usuń
    2. Basiu chyba jeszcze nie umierasz!
      Też jestem przerażona sondażami
      Ale jednego jestem pewna
      Poparcie dla takiego kościoła będzie spadać

      Usuń
    3. No nie wiem. Kościół i bez wiernych da sobie radę, byle władza była mu przychylna i sypała kasą, a on już tę wierną trzódkę jaka mu pozostanie, odpowiednio uświadomi na kogo ma zagłosować!
      Dopóki w szkole tyle samo godzin jest religii co np. języka angielskiego, i ta religia jest na ocenę liczącą się do średniej, to rodzice nie odważą się, szczególnie w mniejszych miejscowościach, by nie posyłać dzieci na religię.
      Zresztą jeśli chodzi o PL to dane wiernych to fikcja, bo tych praktykujących jest dużo, dużo mniej, ale jak przychodzi co do czego, to wielu nie chce otwarcie stanąć po stronie świeckiego państwa.
      KK przetrwa wszystko- ma ogromną wprawę w manipulowaniu ludźmi.

      Podpisać trzeba!!!

      Usuń
    4. Ja jednak myślę że Szymon Hołownia ma rację. Kościół przetrwa ale w małych wspólnotach. Dobrych i prawdziwych.
      Dzisiaj rodzice jeszcze się boją ale ich dzieci już będą inne. Widzę jak to wygląda w Warszawie. Prowincja też się zmienia.

      Usuń
    5. Miną pokolenia (szczególnie w PL), o ile wcześniej człowiek nie zamorduje Ziemi. To jest tylko pobożne życzenie, które się nie ziść przy takich jak obecnie kościelnych hierarchiach i dopóki będzie utrzymywany przez państwo.

      Polacy nie uczą się na błędach, wciąż zaczynają wszytko od nowa.

      Owszem, społeczeństwo nam się zmienia i wydawałoby się... po czym słupki pokazują, że to znów nasze pobożne życzenie, że niby niemożliwe, a jednak...
      Wiernych praktykujących będzie coraz mniej, ale to nie znaczy, że będą to wyłącznie dobre wspólnoty... Bo to „głowy”są najbardziej zepsute, a to zepsucie zaczyna już się na uczelniach...

      Usuń
    6. Jedno pokolenie. Zobaczysz. Nie ma cudów.

      Co do tego jak będzie wyglądał kościół za 100 lat To można snuć różne wizje
      Ja jestem pewna, że w takiej formie się nie ostanie, i Bogu dzięki!
      Fanatycy najszybciej się wykruszą

      Usuń
    7. Można tylko zazdrościć tej wierze, bo biorąc pod uwagę, że tkwi już całe wieki w swojej pysze, chciwości i dążeniu do władzy...
      No ja nie doczekam i wątpię, żeby moje dzieci doczekały...
      A jak na razie to właśnie ksiądz wymyślił dezynfekcje ulic po marszu LGBT, i nie na jakiejś prowincji a w moim DM- to się dzieje dziś. Może kilku parafian odejdzie, ale on wciąż będzie szerzył słowo Boże.

      Usuń
    8. Naprawdę się dzieje??
      Miałam nadzieję że odwołają

      Ja widzę jak dzieci moich ultrakatolickich koleżanek odchodzą od wiary. Tego się nie da zatrzymać. Nie metodami jedraszewskich I rydzykow

      Usuń
    9. Kiedyś ludzie wielu rzeczy nie wiedzieli. Nie byli świadomi. Teraz jest inaczej. Ja sama przeszłam przez ostatnie 2 lata długą drogę. Zostaję w kościele świadomie bo mam szczęście znać wspaniałych księży. I wierzę w śmierć i zmartwychwstanie Jezusa. Ale co do instytucji jestem bardziej niż sceptyczna...

      Usuń
    10. Odwołali. Acz sam fakt mówi wiele...

      Odchodzenia nie da się zatrzymać, temu nie przeczę. Ale kościołowi polskiemu wystarczy poparcie władzy i 30-40% społeczeństwa. To że ono się zmieni, ja-nie wątpię; wątpię, żeby kościół polski się zmienił. On też- a może przede wszystkim- nie uczy się na błędach.

      Ty masz szczęście być w tym kościele poza granicami kraju...🙂

      Usuń
    11. Och kochana
      Ja tylko dlatego nie dokonałam jeszcze aktu apostazji bo nie chodzę do polskiej parafii...
      Wyobraź sobie że 2 lata temu młodzież tam bierzmował Jędraszewski a w tym Mering...
      To dla mnie nie do zaakceptowania

      Nie tylko polski kościół musi się zmienić. Zobaczysz albo i nie. Tak jak ja. Ale te struktury umarnom

      Usuń
    12. Tak!
      Jeżeli Bóg istnieje a głęboko wierzę że tak to się dużo zmieni...

      Usuń
  4. Jakoś nie wierzę, by obecna opcja wzięła pod uwagę taka petycję. Słuchają ludzi bardzo wybiórczo.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wolno się poddawać
      Kropla drąży kamień

      Usuń
    2. Ogólnie politycy mają u mnie coraz mniejsze zaufanie. Co zrobiło PO z kilkoma milionami podpisów w sprawie sześciolatków w szkołach. Po prostu trzeba pokazać czerwoną kartkę temu rządowi. Ja na pewno tak zrobię.

      Mozaika Rzeczywistości

      Usuń
  5. 😡 nie potrafię takiego traktowania zrozumieć

    OdpowiedzUsuń