poniedziałek, 15 lipca 2019

Człowiek całe życie się uczy

Tutaj zasady wynajmu domu czy mieszkania są dość ściśle określone.
Zwłaszcza w Belgii to jest zorganizowane do bólu. Przed wynajęciem przychodzi ekspert. Opisuje każdy detal w domu. Kilkadziesiąt stron.
Co jest dość sprawiedliwe. Bo jak się wyprowadzasz to ci nikt nie powie że zepsułaś to czy tamto. W teorii. Bo wielu moich znajomych musiało płacić tysiące za wydumane szkody np dziury po gwoździach...
Człowiek nigdy nie wie do czego mogą się przyczepić

Muszę przyznać że nam się tylko raz trafiła wariatka i też za dużych strat nie ponieslismy.

Teraz też dom został uznany za niezdewastowany. Yupi
Niestety
Pani co sprzątała olała kuchnię i nie było czysto...
Okropny wstyd...

No nic
Zapłacimy za sprzątanie i tyle.
Trzeba ludzi jednak bardzo kontrolować


24 komentarze:


  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią, kontrola najwyższą formą zaufania ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię rozumiem, też by mi do głowy nie przyszło sprawdzanie. Dzień dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do piekarnika i lodówki i były czyste

      Usuń
  4. Ja tam nigdy do konca nie dowierzam paniom sprzatajacym i ZAWSZE kuchnie i lazienke sprzatam i dezynfekuje sama.
    Ale za dziura po gwozdziach placic odszkodowanie? Tutaj to normalne uzytkowanie mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tu nie było Z tym problemu

      Usuń
    2. Ja naprawdę nie miałam czasu!
      Zwykle wszystko sprzątam sama

      Usuń
  5. To w PL bywa odwrotnie , zdajac ostatnie mieszkaniae tez zamowilismy sprzątanie i kobieta wyczyscila na blysk … to państwo wlasciciele byle tylko nie zwracać kaucji zaczeli się porzyczepiac do dorbiazgow pt "no fugi mogliście wyczyscic" i zaczynali przy nas demonstracyjnie forterowac….. mieskzanie przysięgam wygladalo lepiej niż jak się wprowadzalaismy lacznie z naparawa szaf / szyn i innymi za które już nie chcieliśmy kasy mimo ze zastaliśmy uszkodzone....
    Generalnie uwaga jako cloksztalt była o to ze mieszkanie w trakcie mieszkaia byo użytkowane , bo kanapa cytuje : bardzo wysiedziana …. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne to jest
      Jak ktoś chce to się zawsze doczepi. Każde mieszkanie może być odrobinę bardziej czyste przecież

      Usuń
  6. Nie przyszłoby mi sprawdzić (tak za pierwszym razem) ... ale pewnie z czasem zatrudnieni przeze mnie pracoiwnicy by mnie tego nauczyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tyle rzeczy w jednym momencie na głowie...

      Usuń
  7. Dzień dobry,
    przyszłam skontrolować, co tu się wyprawia - widzę, że w samą porę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...
    Ostatnio to syn sam wynajmował ekipę do sprzątania kawalerki przed następnymi lokatorami, bo poprzednicy wyprowadzali się tuż przed weekendem, a następni wchodzili już w poniedziałek. Bywa różnie... Grunt to się dogadać ;) a pracę sprzątających jednak zawsze warto sprawdzić, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie powoli wracamy do normalności.
    Dzieńdobry 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Synek ? Mam nadzieję, że wyszedł ze szpitala. Wielkie moce dla malucha ( sorki dla małego mężczyzny).

      Usuń
  10. Wyszliśmy z Ragner i parę godzin potem walczyliśmy z gorączką u Kiry.Trwało to jeszcze tydzień.Dwa tygodnie walki. Teraz jest już dobrze. Zdrowieją.

    Ps. Rybko wielka prośba. Musiałam zrezygnować z opłacanej www strony. Koszty podnieśli dość mocno. Wróciłam na Blogspot, Co oznacza, że znów będę widoczna Po zmienieniu na tego linka.

    https://zentrumchwili.blogspot.com

    Znajdziesz jeszcze cierpliwość w tej kwesti?
    Przyznam,że Bez Ciebie i Twych czytelników mój Blog miałby Maren szanse.

    Boże DZIĘKUJĘ za zdrowie Wszystkich ludzi.

    Jestem taka szczęśliwa, że słyszę radosny śmiech naszych Bliźniaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Carpe
      Wszystkim się zajmę
      Choć pewnie nie dziś i nie jutro
      Wiele osób kocha Twojego bloga ale sama wiesz że nie jest łatwo 😉😉😉

      Ja tylko pośrednicze!!

      Usuń
    2. Ja poczekam
      Sercem dziękuję 😊

      Usuń