poniedziałek, 10 czerwca 2019

Miarka

Po wizycie w szpitalu na ostrym dyżurze pojechałam do apteki co by wykupić przepisany medykament
Antybiotyk
Nie zwracałem uwagi na szczegóły
Rano się okazało, że to są buteleczki z proszkiem, który trzeba uaktywnić płynem
W ulotce było napisane że twój farmaceuta powinien przygotować lek do użytku
Zatem rano poszłam do swojej pobliskiej apteki i poprosiłam o pomoc
Pani pokazała mi na opakowaniu, że tam to jest instrukcja i sama mogłam zrobić ale pomimo to postanowiła mi pomóc i zrobiła co powinna

Pierwsza buteleczka się skończyła zatem wczoraj z powodu braku apteki byłam zmuszona do przygotowania mieszanki sama
Przeczytałam instrukcje na opakowaniu

Nosz kurna

Trzeba było dodać 64 !!!! 64 ml wody!!!!

Czy ktoś o zdrowych zmysłach ma w domu taką miarkę??!!!!

Nie wiem ile dodałam....

84 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś taki antybiotyk w proszku, ale w drugim opakowaniu były ampułki z wodą. I to był po zmieszaniu lek do podania w zastrzykach.
    64 ml to chyba można by odmierzyć strzykawką. Inaczej to zawsze będzie "na oko"
    Nie ułatwił producent, nie ułatwił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaskoczyło że dla pani w aptece to było dziwne że sama nie zrobiłam. A na ulotce jest jak byk że mieszankę przygotuje ci farmaceuta

      Usuń
  3. Ja to robię miarką-taką jakby strzykawką, która jest dołączona do syropu przeciwgorączkowego dla dzieci. I zawsze się bałam że zrobię coś źle 🤦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie antybiotyki, jakie do tej pory brali chłopcy, były w takiej postaci. W dodatku w ulotce były instrukcje do przygotowania różnych rodzajów tego leku!!

      Usuń
    2. A na butelce nie było narysowane kreski, wskazującej poziom wody ? To bubel, ja pamiętam, że zawsze były. Ale to było dawno, dawno temu.

      Usuń
    3. Była, ale dla mnie sugerowanie się kreską było niezbyt precyzyjne, ponieważ trudno nalać tyle wody "na oko" żeby było równo kreską.
      Marzycielko, ostatni raz podawałam taki lęk Olkowi rok temu , gdy miał ZUM.

      Usuń
    4. U mnie to było 100 lat temu 😝 Moje duże klopaki som 😋

      Usuń
    5. Ja właśnie nie pamiętam kiedy ostatni raz podawałam antybiotyk dziecku. Może jest taka kreska
      Sprawdzę

      Usuń
    6. U nas kiedyś byli
      Teraz pewnie lewacy usunęli 😂

      Usuń
  4. No rzeczywiscie dziwne to wszystko, a dla calkiem malenkich dzieciatek kazdy mililiterek moglby byc znaczacy.

    OdpowiedzUsuń
  5. a kreski na opakowaniu nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze dolewam wody do kreski , potem wstrząsam i uzupełniam ponownie.Bardzo ułatwia.
    Szkoda, ze u Was tak nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKANDAL!!!
      I to e bardziej rozeiniętym kraju, a mize to dlatego? 😜

      Usuń
    2. Tutaj chyba nie mamy produkcji leków
      Jak masz coś na zamówienie to sprowadzają z Francji

      Usuń
    3. Aaa to rozumię, ich czeba uczyć widelcem się posługiwać to i kresek nie znają na butelkach

      Usuń
    4. Nooo
      Oni nawet żaby i ślimaki jedzom!!
      Taki prymityw!!!

      Usuń
    5. Ba!
      One nawet szydełkiem jedzom!!!
      Wydubujom że środka jakiś sfinstf

      Usuń
    6. Tak !!
      I nie lubiom wutki 😡

      Usuń
    7. Kto nie pije wutki
      Ten ma rozum krutki
      UPS, a może odwrotnie ? Muszem pomyśleć albo wyczeźwieć 😝😋😋

      Usuń
    8. Od fancuskiego wina
      Lewactfo siem zaczyna

      Usuń
    9. a od szampana,
      głowa zrypana,
      bąbelki w brzuchu,
      rozum na podsłuchu 😎

      Usuń
    10. Od żabich udek
      Rozum im uciek
      A od ślimaków
      Przybyło robakuf

      Usuń
    11. Od wina czerwonego
      Nie poznaje męża swego
      Od żabich udek i ślimaków
      Mam pomieszanie smaków
      Zaś od białego wina
      Uśmiechnięta moja mina

      Usuń
    12. Od profesor Pawłowicz
      Brak mi w głowie głowic
      Od schabowego
      Kręci mi się do pierwszego
      Czerwone wino
      Szalej dziewczyno;)))

      Usuń
    13. Od ministra oświaty
      Więdną fszystkie kfiaty
      I nauczyciele płaczą
      Bo podwyżki nie zobaczą
      Więc pozostaje wino tanie
      I głośne śpiewanie

      Usuń
    14. Bies wodki nie rozbirjosz
      Taki to cienszki czios

      Usuń
  7. wrzuciuaś me do spamu ???? :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. czydzieści dwa f cieniu

      Usuń
    2. To z tuzin więcej niż u mie
      Buuu

      Usuń
    3. Nie ma czego
      W pracy nie mogę wytrzymać , dzieciaki się pocą, uciekamy na dwór, w cień żeby jakoś przetrwać

      Usuń
    4. OJohn
      Fakt że przesada to przesada

      Usuń
    5. Na słońcu 38. W klasach od 30-33 stopni. Można umarnąć. Dziś mnie tak rozbolała głowa, że nawet tabletka nie pomaga 😭

      Usuń
    6. Marzycielko u mnie to samo ...
      Non stop piję wodę ale to nic nie daje, głowa boli.
      Weszla dzisiaj do przedszkola jakaś pani i spytała:rowy tu nie macie klimatyzacji??? 😂🤣
      No nie mamy , niestety

      Usuń
    7. Ja pamiętam rozmowę z człowiekiem z USA który przyjechał do Europy do firmy produkującej klimatyzację do samochodów. 22 lata temu. Powiedział mi że w Ameryce 80 procent aut ma klime. A w Europie wtedy...20%

      Dużo się zmieniło

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam pierwszego w tym roku KRABONSZCZA!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie że pierwszy raz w tym roku widziałam 😂

      Usuń
    2. Przeczytałam
      PROBOSZCZA😣😁😆😆😆

      Usuń
    3. Proboszcz nie atakuje mnie i rzuca się na mnie na moim własnym tarasie! 🤣

      Usuń
    4. Mela, a ty znowu o tych krabonszczach, no nie mogę! Pewnie u mię też zaras be dom!

      Usuń
    5. Lidka, przeca to moja letnia zmora! Czy rok czekam na wieczory na tarasie i nie mogę przez te potwory 😭

      Usuń
    6. Tyle lat
      I ciągle liczysz na cut??!!!

      Usuń
    7. Cut się nie zdarzy🙄
      One zafsze do mię przylecom 😫

      Usuń
    8. One Cię kochajom, a Ty nie odwzajemniasz miłości 😉

      Usuń
  11. A poza tym z mega dobrych wiadomości, moja przyjaciółka po raz drugi została dzisiaj mamą. Urodziła cudownego chłopca, na którego w domu czeka dwuletnia siostra 😍

    OdpowiedzUsuń