wtorek, 11 czerwca 2019

Kiedy na raka choruje onkolog

Z większością rzeczy jest tak że trzeba coś przeżyć żeby zrozumieć postępowanie innego człowieka
Zanim nie urodzą się dzieci patrzy się na inne matki z wyższością. Och ja to bym tego dzieciaka ustawiła!! Potem rodzi się i biegnie to tej matki po poradę

Nie ma w tym nic złego.

Przeczytałam krótki wywiad z onkologii. Jackiem Jassem. Zachorował na chłoniaka. I powiedział że miał w życiu setki pacjentów. Ale dopiero teraz ich rozumie...

Zatem nierakowcy
Luzik
;)

43 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka prawda, choćby się miało niezmierzone pokłady empatii, to się do końca nie wie jak to jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. oby to było tylko ścisłe grono

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim nie urodzą się dzieci pisarzy ..
    brzmi jak jakiś koniec świata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wyluzowałam przy moich podopiecznych.Zrozumiałam,że pomagać potrafię,być z chorymi potrafię - reszta nawet nie dowyobrażenia.

    Ps.Rybko zerkniesz do mnie na Bloga?
    Nie Wiem czy dobrze działa. Specjalista poustawiał,poprzestawiał mam nadzieję na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem też rodzi się paradoks. Moja przyszywana ciocia była dentysta, leczyła innych bez problemu. Sama dorobił się protezy bo twierdziła, że jak wie dokładnie co ma jej robić inny dentysta to tak się boi że nie jest w stanie się przemoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero historia
      Ale fakt. Moja koleżanka lekarka przed kolonoskopią prawie mdlała z przerażenia. Bo z praktyki wiedziała jak wyglądają powikłania

      Usuń
  8. Rozumiemy najlepiej to, co nas samych dotyczy. A to, że rozumiemy innych to taka figura retoryczna, tak się mówi, żeby nie powiedzieć niczego niemiłego. I pewnie wolimy, że inni zachowują niemiłe rzeczy dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można powiedzieć szczęście w nieszczęściu. Z dwojga złego to chłoniak lepszy od raka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć onkolog pewnie miał w życiu pacjentów co na to umarli. I to mu nie pomaga

      Usuń
    2. Mam nadzieje ze się wyleczy i przez to będzie jeszcze lepszym lekarzem. Znam taka sytuacje tylko ze pacjent czyli lekarz po własnych badaniach wystawił diagnozę ze pacjent nie ma szans :((

      Usuń
  10. Rybko mam przyczynę w sprawie problemu podlinkowania mojego Bloga.Dobry Pan D pisze,, Witam serdecznie Zlokalizowałem przyczynę błedu W miejsce gdzie dodajemy blogi musimy dodać kanał rss dla danego bloga w tym wypadku jest to link:
    http://feeds.feedburner.com/4kleeblatt

    Rybko możesz sprawdzić??? DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń