piątek, 19 kwietnia 2019

Moherowo

Jak w tym życiu znaleźć chwilę na prawdziwe skupienie?
Przygotowanie do świąt?

Wysłuchałam kilku godzin różnych rekolekcji
Najwięcej biskupa Rysia - serdecznie polecam
Na rekolekcje do polskiego kościoła nie poszłam A jak usłyszałam, co gadał rekolekcjonista o małym rozumni to nawet się ucieszyłam

Czy jestem gotowa na Święta?
Nie wiem
Podejrzewam, że nie...

Może choć dzisiaj postaram się być dobra i wyciszona?

A jeżeli wszedł by tu ktoś kogo kiedyś mniej lub bardziej świadomie obraziłam, to proszę o przebaczenie

Cichego dnia życzę...



23 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Rybko i cały Rybny! Wszystkim życzę spokojnych dni, pięknego przeżywania Świąt i zdrowia po wsze czasy.
    Pdagodzy, wytrwania i siły do walki z tymi, którzy wystawiają Wam mlodzież na cel, uderzają w Wasze morale i upokarzają.Trzeba wielkiej odwagi, aby to znosić z podniesioną głową.
    Reformy oświaty nie da się zrobić ad hoc, nie bardzo wierzę w ten cały stół.
    Jestem z Wami, moja rodzina i znajomi również.Róbcie swoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livia
      Piękne i mądre słowa
      Dziękuję za życzenia

      Usuń
  3. Ja, jako kolejny moher w Rybnym, mam podobne do Twoich odczucia. W tym wznym czasie nałożyło sie na siebie tyle trudnych spraw rodzinnych i zawodowych, ze WP gdzies mi sie zgubil. Wszystkim tu bywajacym i Gospodni oczywiście, życzę radosci wielkanocnej i dziękuję za wsparcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem życie się plecie
      Na szczęście byłam wczoraj w kościele. Niezawodny proboszcz zrobił uroczystość po której beczałam. Bardzo mi to było potrzebne ...
      W sumie powinnam podziękować Bogu że mam do de polską parafię 😄😉

      Usuń
  4. Wielki Piatek jest waznym, pieknym dniem w Australii jest to 'Good Friday Appeal' caly dzien 15 godzin sa zbierane pieniadze na szpitale dla dzieci, wlaczaja sie wszyscy, bo indywidualnie dotacje, zbiorowo, zaklady, kluby, aktorzy, sportowcy, mnostwo walentariuszy, dzieci tez, sa wystepy, jest wesolo, stacja telewizyjna prowadzi na zywo zbiorke z pieniezna telefonicznie, przy telefonach znane i lubiane osoby, no i ogromne pieniadze plyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam! Jakie to wspaniałe! Jakie to do bólu chrześcijańskie!!

      Usuń
    2. A zaczelo sie bardzo dawno temu, bo 1931 roku, chyba na jakims sportowym wydarzeniu i tak rok w rok, od rana wszyscy wiedza, wszyscy chca pomagac dzieciom i do nocy zbiorka trwa, dzieci w szpitalach maja mnostwo atrakcji, odwiedzic ulubionych sportowcow i wiele innych zabaw.
      A szpitale dla dzieci sa podobno jedne z najlepszych na swiecie.

      Usuń
    3. To takie nasze wośp, tylko z dłuższą tradycją. Pięknie

      Usuń
  5. Bardzo mocno jestem z nauczycielami w Polsce, caly czas trzymam, pracowalam w Polsce przez wiele lat jako nauczyciel, kochalam prace z mlodzieza, a jednak jednym z powodow ze opuscilam Polske byla wlasnie praca nauczyciela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czuję się wystarczająco przygotowana do Świat.
    W tym roku jeszcze bardziej nieprzygotowana niż kiedykolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że w moim przypadku nawet jeśli bym spędziła cały WP w kościele to bym nie była

      Usuń
  7. Rybeńko, Tobie i wszystkim odwiedzającym to miejsce życzę radosnych Świąt Wielkiej Nocy! Niech nie zabraknie słońca w sercu i za oknem też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, smacznych, spokojnych dziefczynki!

    U mnie luzik. Czego i wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem być srebrnym aniołem –
    ni gorejącym krzakiem –
    tyle Zmartwychwstań już przeszło –
    a serce mam byle jakie.

    Tyle procesji z dzwonami –
    tyle już Alleluja –
    a moja świętość dziurawa
    na ćwiartce włoska się buja...

    Żeby choć Matka Boska
    przez chmur zabite wciąż deski –
    uśmiech mi Swój zesłała
    jak ptaszka we mgle niebieskiej.

    I wiem, gdy łzę swoją trzymam
    jak złoty kamyk z procy –
    zrozumie mnie mały Baranek
    z najcichszej Wielkiej Nocy.

    Pyszczek położy na ręku
    sumienia wywróci podszewkę –
    serca mojego ocali
    czerwoną chorągiewkę.
    Takim wierszem ks. Twardowskiego życzę Wam wszystkiego najlepszego 🐥🐣

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych Świąt, oddechu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Dziękuję. Ciągle ten stres.
      Nawzajem Martyna!

      Usuń
  11. Życzę Ci spokojnych, ciepłych świąt. Wesołego alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pogoda
    Siedzę na tarasie i piję kawę w słońcu

    OdpowiedzUsuń