czwartek, 18 kwietnia 2019

Cios w splot słoneczny

Tak się czuję za każdym razem jak dowiaduję się, że ktoś, kogo znam, choruje na raka piersi

Janina Ochojska zwierzyla się, że wykryto u niej tego złoczyńcę KLIK

Szanuję i podziwiam te kobietę, odkąd pamiętam. Nie poznałam osobiście niestety.
Sama zmaga się z bolesną niepełnosprawnością a nie ustaje w wysiłkach, żeby czynić świat lepszym. Za nic się jej ta choroba nie należała!

Któż lepiej, niż ja i mnie podobne, choćby Olga i Ossa, wie, że można wygrać z tym dzadostwem
Ale wiemy też, że można przegrać
A co pewne, to to, walka jest ciężka, to dosłownie krew, pot i łzy

Janka to dzielna i silna osoba
Ale teraz bardziej niż kiedykolwiek, potrzebuje Mocy
I ma je od nas tutaj, jestem tego pewna....





32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że ma!
    Nie mogę przestać o niej myśleć, odkąd się dowiedziałam, że zachorowała
    I poruszyło mnie nagranie, które opublikowała, z apelem o częste i regularne badania
    I te słowa silnej kobiety, która mówi, że to tylko etap...
    Posłuchajcie koniecznie co wam mówi Janka Ochojska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mnie sie zdaje, czy to czesciej dotyka dobrych i wartosciowych ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek faktycznie tak myśli. Ci których uznaję za niedobrych jakoś nie chorują na złe choroby

      Usuń
  4. podziwiam ją, swego czasu była użyawna przeciwko WOŚP wbrew jej zgody, podziwiam za to ,że przyszła do niepełnosprawnych i że namawia do badania cyckow i za wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To osoba która sobie zjednuje ludzi. Nie pamiętam żeby kiedykolwiek o kimkolwiek źle powiedziała. A jej czyny to już świadectwo świętości

      Usuń
  5. cóż brudne okna, kasa, swary durne gdy sie staje nad krawędzią przepaści..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze żeby był ktoś kogo można poprosić żeby przy tej przepaści z Tobą chwilę postal

      Usuń
    2. A tak bardzo przyziemnie...w takiej chwili jednak pieniądze bardzo się przydają
      Dojazdy, lepsza dieta, czasem dodatkowe leki, dodatkowa rehabilitacja itp

      Usuń
    3. Oj tak
      Pieniądze są ważne

      Usuń
  6. Wielka kobieta, moce!
    I badać się badać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Choroba nie wybiera. I nikomu się nie należy, choć niektórzy usilnie przez swoje życie rzetelnie na niektóre zapracowują- po przez tryb.
    Zawsze jest większy żal jak dotyka kogoś bliskiego bądź znanego z dobrych uczynków i pracy na rzecz innych- to naturalne. I ważny jest głos takich osób, bo mają większe przebicie do świadomości tych, którzy myślą, że ich to nie dotyczy- póki zdrowi są.
    Moce są! Od serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nikomu
      Ale jak 85 latek palący całe życie umiera na raka płuc to mam inny żal

      Usuń
    2. A to pewnie że tak. Długość życia ma znaczenie...
      Zachorowalność na raka niestety coraz większa...

      Usuń
  8. Niech dołączy do grupy w której jesteście wy- nasze bohaterki ;) -ty, ostra, Olga 🙌

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jesteście mi bliskie i chcę się podzielić pewną wiadomością: wczoraj skończyło mi się zwolnienie, od dziś przystępuję do strajku. Dziś i piątek i od wtorku do skutku. Nie dam się nikomu zniechęcić lub zastraszyć
    ( lepiej późno, niz wcale ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielka
      Sercem z Tobą

      Myślałam że w szkole już ferie?

      Usuń
    2. Dzieki 😍 Nie ma zajęć dydaktycznych. Normalnie tylko byłaby świetlica, a w przypadku strajku tak musi być ( tak
      " kazali". I jest to też podobno solidarność z tzw placówkami nieferyjnymi.

      Usuń
    3. Jasne
      Trzymaj się kochana😗😗😗

      Usuń
    4. Tak, solidarność np z przedszkolem które nie ma ferii świątecznych

      Usuń
    5. Marzycielko, przeraża mnie to, jak długo to będzie trwać. Widziałaś dzisiejsze wystąpienia ?

      Ciekawe jak jest w liceach . Może Agnieszka wpadnie i nam zdradzi. Mówiła że będą przeprowadzać klasyfikację

      Usuń
    6. Wróciłam z miasta z takim bólem głowy, że od razu położyłam się. Mąż mi strescił i nie pozwolił szukać na necie. Taki kochany mąż dba o zdrowie psychiczne żony. Boję się, że nic nie dadzą, a ludzie będą mieli dość.

      Usuń
    7. U nas coraz więcej ludzi ucieka na L4.

      Usuń
    8. U nas dużo było. Zobaczymy jak będzie 😢

      Usuń
    9. Serce mi pęka jak o Was myślę!
      Pamiętajcie że miliony Polaków są z wami!!

      Usuń
    10. U mnie na wsi niestety.rodzice nie rozumieją. Spotykamy się z przejawami niechęci ( choć tak naprawdę dzieciaki straciły tylko 2 dni, bo resztę były egzaminy). A dziś u fryzjera dostałyśmy ( bo była jeszcze jedna klientka nauczycielka),wielkie ciacha
      ( szef pobiegł kupić dla strajkujących nauczycieli). A wczoraj na targu dwie znajome mamy mnie zaczepiły i przekazywały słowa poparcia 😁

      Usuń
    11. Oczywiście że elektorat pisu zatruty kurtelewizją nie będzie myślał.
      Szkoda mi tego podzielonego narodu...

      Usuń