niedziela, 28 kwietnia 2019

Książki telefoniczne!

Kiedyś absolutnie niezbędne
Niezastąpione źródło informacji
W dodatku mało kto zastrzegł swój numer więc bardzo łatwo było skontaktować się z rodziną lub znajomymi

W zasadzie to nie wiem, czy teraz jest trudniej czy łatwiej nawiązać z kimś kontakt
Każda ścieżka prowadzi do celu mniej lub bardziej krętą drogą

Pamiętam dobrze, jak "zdobywałam " numer do mojego obecnego męża
Od jego koleżanki
Czyli chyba w książce go nie było
Ech, szkoda, że pamięć taka dziurawa...



76 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)
      Wypiliśmy datę czy herbatę według Olka 😉

      Usuń
    2. Może to trochę dziwne ale jakoś wolę się upewnić😆

      To cudowny wiek te początki mówienia

      Usuń
    3. Mały jest fanem ketchupu, więc trzeba przed nim ukrywać. Ale często stoi koło lodówki, wali pięściami i krzyczy: tup tup, tup tup .
      Tup tup to ketchup 😁

      Usuń
    4. Umie walczyć o swoje😁😁😁

      Usuń
    5. Cudne słowotwórstwo!
      Moja kuzynka na ketchup mówiła ciap kap :)

      Usuń
    6. :)))
      W mojej grupie jest dziewczynka, która podobnie mówi jak mój Starszy, gdy był trochę młodszy od niej . Słucham jej i przypominam sobie😁 Koleżanki w pracy dziwią się że ja ją rozumiem 🤣😆
      Np na dekoracje mówi ikolacie .

      Usuń
  2. Roksana, spokojnych, dobrych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję 💕
      Miłego dnia Dziefczęta 😘

      Usuń
    2. Ode mnie również ,roksanko, życzenia dobrych Świąt! ❤️❤️

      Usuń
    3. Roksana, dobrych, spokojnych świąt;*

      Usuń
    4. Roksanko, spokojnych i pięknych Świąt ❤

      Usuń
    5. Bardzo dziękuję 💕😘

      Usuń
  3. numery w tej samej miejscowości były nadawane kolejno i ja miałam numer 4192501 a numer przychodni 4192510 i co rano ludzie dobijali się do mnie chcąc się zarejestrować, czasem ktoś wkurzony na maksa pytał - to jak nie przychodnia to po co pani odbiera?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie😆😆
      Choć chyba do bólu uciążliwe jednak

      Usuń
    2. Moi rodzice mieli końcówkę numeru 02,a hurtownia warzyw i owoców 03
      Też czasem były śmieszne sytuacje
      No, ale przychodnia to już wybitnie uciążliwe!

      Usuń
    3. A my mieliśmy podobny do apteki.
      I tez niepotrzebnie odbieraliśmy 😝

      Usuń
  4. Z książki telefonicznej dzwoniło się z wygłupami.
    Czy pan Zając?
    tak..
    to pif-paf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było!!
      Albo
      - czy to ZOO
      - nie
      - to dlaczego małpa przy telefonie??

      Usuń
    2. O mateczko, ale macie pamięć😉
      Bo ja pamiętam, że się dzwoniło, ale co się mówiło już nie 🙈

      Usuń
    3. Niestety nic więcej do głowy mi nie przychodzi

      Usuń
    4. gdzie złożyć te deski?
      -jakie deski?
      -na trumnę!

      Usuń
    5. Tez pamietam te glupie telefony. Najlepiej bylo w nocy kiedy z przyjaciolka uczylysmy sie do egzaminu i wydzwanialysmy do kolegow z roku, moja kochana Lusia utalentowana nawet w zmianie glosu.

      Usuń
    6. W podstawówce kochalysmy się z koleżanką w tym samym chłopaku Grzesiu. Ależ on był z nami biedny! Ciągle miał głuche telefony!!!

      Usuń
  5. Wczoraj wieczorem wylałam sobie wrzątek na dłoń 😒 Apteki pozamykane a te , które dyżurowaly, nie miały żelowych opatrunków a raczej miały na osłonięcie jednego palca 😔 I tak sobie odreagowalam ostatni trudny czas w pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj
      Bidulka!
      Niech się szybko goi
      I bez bólu! ♥️

      Usuń
    2. Groszku mrożonego mnie miałaś?

      Usuń
    3. Nie, w słoiku z marchewką a co? 😋

      Usuń
    4. Te żelowe opatrunki są wspaniałe! Rok temu przykleiłem dłoń do żelazka i po przyklejeniu opatrunków była niesamowita ulga. Muszę je sobie zamówić , na wszelki wypadek....

      Usuń
    5. Ja mam w lodówce taki żel w tubce. Przydaje się od czasu do czasu.

      Usuń
    6. Ja mam piankę ale NIC nie jest tak skuteczne jak te żelowe opatrunki i dlaczego ich nie ma w aptekach w momencie gdy Melodia Ulotna wylewa sobie wrzątek na dłoń?! 👿

      Usuń
    7. W sensie NIC, co ja do tej pory stosowałam. Mam doświadczenie w oparzeniach, niestety 😷

      Usuń
    8. Ja jakoś ostatnio nie miałem nic. O DZIWO!!
      Może z tego się wyrasta?

      Usuń
    9. Pod kran z zimną wodą, nawet kilkanaście minut! To najlepsze na oparzenia. I pozdrawiam z urlopu!

      Usuń
    10. Długo polewalam wodą.
      Bogusiu...czy Ty nie za dobrze masz? Jeśli mnie pamięć nie myli, to niedawno wróciłaś z urlopu 😁
      Udanego wypoczynku!

      Usuń
    11. Świętujemy 30-lecie ślubu...

      Usuń
    12. Wszystkiego najlepszego. Dalszych latków razem w zdrowiu i miłości 💐⚘🌷🌼🌻🌺🌸💮🏵🌹🥀

      Usuń
    13. Bogusiu, cudownego świętowania;D
      I pozdrów ode mnie Kretę;D

      Usuń
    14. Bogusiu, pięknych chwil!

      Usuń
    15. Dziękuję Wam, kochane!

      Usuń
    16. Mela :(((
      Bogusia, brawo wy! :)

      Usuń
    17. Bogusia!!
      A jaki piękny prezent dostałaś od dzieci:)))

      Kolejnych 30stu w miłości i radości♥️♥️♥️

      Usuń
  6. A u Klarko się dowiedziałam od trolla że się lansuje na zapracowaną matkę bo wychowałam troje dzieci
    Życie potrafi zaskakiwać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi przykro, z doświadczenia wiem, że jeśli usunę to troll nie da spokoju ani Tobie ani mnie, najgorszą karą dla trolla jest całkowita ignorancja dlatego nie reagowałam ale jeśli chcesz to wywalę ten komentarz

      Usuń
    2. Coś Ty
      Mnie to naprawdę nie rusza
      Powinnam może zignorować, ale aktualnie jestem wkurzona na męża który całe życie na mnie tyra i sobie wywaliłam frustrację 🤨😀🤪

      Usuń
    3. Jak możesz? Chłop tyra całe życie, a Ty frustracja ? Mój Boże jak to siem w głowach przewraca ludziom niektórym 😁

      Usuń
    4. No muwie Ci
      Ja taka zarobiona po prostu jestę
      A on nic tylko tyra i tyra

      Usuń
    5. trole jakoś nigdy nie potrafią mi zrobić przykrości.To jak małe , zajadłe kundelki(nie obrażając kundelków)które ujadają, żeby zwrócić na siebie uwagę.Bidule
      Ale zawsze można się pośmiać;D

      Usuń
    6. Trolami się nie przejmuj
      Szkoda zdrowia
      ♥️♥️♥️

      Usuń
  7. A ja ponawiam wczorajsze pytanie, dlaczego czujesz się niepotrzebna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo coraz mniej osobuf tu się wpisuje

      Usuń
    2. Ja chyba wiem, dlaczego.

      Usuń
    3. Ja też nie wiem o co chodzi. Zrób listę obecności, bo jak to tak może być? 😁

      Usuń
    4. zmęczenie i stres związany z przeprowadzką, i ten jadowity komentarz u mnie to była kropla, rybenko wiesz że jesteśmy z Tobą i nie ma dnia, nawet gdy jest bardzo ciężki, żebym tu nie wchodziła myśląc "co tam w rybnym", każdy ma prawo do gorszych dni, zawsze będę po Twojej stronie :*

      Usuń
    5. kropla która spowodowała, że się przelało

      Usuń
    6. Rybko ja bez Rybnego żyć nie mogę ❤❤❤

      Usuń
    7. i nawet kiedy jadę z tyrki utyrana to zaglądam co w rybnym!

      Usuń
    8. No ja się nawet jakimś cudem zalogowałam, żeby z telefonu móc komentować, a tu jakieś podejrzenia som. No!
      😘

      Usuń
    9. Rybeńko! A co ja mam powiedzieć:(((
      U mnie w ogóle tylko kilka osób komentuje;(
      Buuu,
      Chyba czas siem zamknonć

      Usuń
    10. Nie czas na zamykanie!
      To miejsce potrzebne i niezbędne wręcz!
      Czasem przychodzi takie zmęczenie materiału, ale przemija przecież ♥️

      Usuń
    11. Jejku
      Ale mnie wzruszyłyście!!!

      Kocham was!!

      Usuń
    12. Jestem na wakacjach , czasu mało na komentarze i ale... Niech was buk broni żeby mi tu coś zamykać.Zamknac sie każdy moze ,trochę lepiej lub gorzej:)
      Nie przejmuj się Rybenko statystykami , rób swoje kochana Ściskam wszystkie wariatki, te opatrzone, te swietujące i wszyskie inne .
      Pozdrowienia

      Usuń
    13. Majówka minie, wrócą tłumy. Ryby są zawsze w modzie! 😀

      Usuń
    14. Rybenka! No coś ty! Przecież ty piszesz dla siebie! 😄😄 A poza tym ten blog jest ludziom potrzebny!

      Usuń
    15. Jejku
      Teraz mi głupio
      Obiecuje że będę miła i nie będę gadać gupot!!!

      Usuń