niedziela, 24 marca 2019

Zdarzyło się w Ameryce

Zwiedzaliśmy skansen pokazujący stare miasteczko amerykańskie
Czułam się jakbym występowała w westernie
Na jednej z uliczek siedział facet żywcem wyjęty z filmu o kowboyach
Zaczepił nas i poprosił, żeby podać mu daty urodzenia a  on nam opowie coś o nas
I muszę powiedzieć że szczęki nam poopadały
Każdego z nas precyzyjnie opisał łącznie z podaniem zawodu
Wiedział, że jestem inzynierką np

Nie uwierzyłam w numerologię ale jestem pewna, że spotkaliśmy niezwykłego człowieka, który umie "czytac" ludzi. Mentalistę

No i chętnie przyjął trochę dolarów;)))




38 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta cala numerologia jest zastanawiajaca, kiedys analizowalam sobie date urodzenia z internetow i tez wszystko sie zgadzalo co do joty. A wiesz przeciez, ze ja w zadne czary-mary, horoskopy i wrozby nie wierze, ale z ta numerologia to cos jest na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w to kompletnie nie wierzę.
      Choć oczywiście zdarzają mi się sytuacje podważające mój sceptycyzm
      No i mój znak zodiaku jest tak opisany że to cała ja😁

      Usuń
  3. Nie wierzę w horoskopy, wróżki, numerologię ani uroki rzucane przez babę 😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle się podpięłam 😌

      Usuń
    2. Nie no bardzo dobrze śpię podpielas
      Można podejrzewać nawet że przeczytałaś posta😆😆😆

      Usuń
    3. Że zrozumieniem nawet 🤣

      Usuń
    4. No aż tak daleko bym się nie posunela😄

      Usuń
    5. Maupy!
      Czytam przecież często, może nawet co drugi wpis! 😁

      Usuń
    6. Przypominam że dzisiaj niedziela. Nie wypada tak kłamać😁😆

      Usuń
    7. Ale przeca mówię prawdę! 😋

      Usuń
    8. A to która prawda wg Tischnera by była? Ta na g?😎😉

      Usuń
    9. No tak grzeszyc przy śfientej niedzieli🤤🤤🤤

      Usuń
    10. No tak nie ufać wiernej czytaczce...🤤🤤🤤

      Usuń
    11. Jaka wierna??
      Zdradza mnie na innych blogach😄😄😄

      Usuń
  4. Brat opowiadał ze gdzieś w barze w górach 😄 poznali faceta ktory patrząc na zdjęcie człowieka wymieniał jego choroby i wszystko się zgadzało. Nawet to ze jeden kolega miał jedno oko słabsze i ze powinien nosić okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny bardzo !!!! dziekuję za wczorajsze moce. Jest lepiej. Po prostu są dni kiedy wszystko wraca.
    O wczorajszym stanie mojego umysłu świadczy moja walizka. Uwaga wyjazd z mężem, dwa noclegi. W moim bagażu 10!!! par gaci, trzy pary rajstop, 3 koszule nocne, stare spodnie dresowe,8!!! bluzek, zimowa czapka i szpilki!!! Kuźwa kto mnie pakował? Dobrze, ze chociaż mam spodnie w których przyjechałam.
    Pozdrawiam z Rumii 😘
    Dziękuję, że jesteście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i jeszcze trzy grube książki i dwa katalogi firmy avon i oprócz mojej normalnej torebki jeszcze jedna , taka mała i kolorowa. 😁😁😁

      Usuń
    2. Marzycielko
      To nawet po pijaku byś się tak źle nie spakowała
      ♥️♥️♥️

      A torebek nigdy za dużo!

      Usuń
    3. Marzycielko bywa tak ze rozpacz wylacza myslenie na inne sprawy, pakowanie bylo tylko czynnoscia do wykonania, niewazne jak.

      Usuń