poniedziałek, 25 marca 2019

Sztafeta dla życia

Relais pour la vie

Takie bardzo głośne w Lux wydarzenie organizowane przez fundację onkologiczną


Przez 25 godzin w hali sportowej tłumy ludzi biegną albo idą zmieniając się z kolegami co pół albo co godzinę
Sponsorzy płacą za to chodzenie



Dobrze, że zamazane, nie łamię rodo😉


Nigdy nie chciało mi sie w tym chodzić, no bo tak
Tym razem poszłam, spacerek godzinny z koleżanką Ormianką
Chyba cały kraj się tam zjechał;))

Na końcu zapalają świeczki wokół stadionu i układają jakiś napis. To sprzed kilku lat zdjęcie.


W tym roku jest napis SOUTENIR czyli wspieranie
Nie mam foty bo nie zostałam na te uroczystość
Bo tak




20 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ty!!
    A na co są przeznaczane zgromadzone środki? Na badania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też
      I na różne aktywności dla pacjentów onkologicznych

      Usuń
  3. Ale teraz juz bedziesz chodzic az wychodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. A w Polsce przeszedł po Warszawie marsz dla życia. Narodowy oczywiście. Nikomu nie pomogli, po prostu postulowali, żeby zakazać, bo oni tak chcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wolno. Dopóki ludzie od marszu nie zyskają większości. Wtedy będzie wolno tylko to i tylko temu, co i komu oni chcą. Bo to taki ich szczególny rodzaj "praedziwej" wolności.

      Usuń
  5. Piękna akcja .... aż się serducho cieszy :))
    Kochane dziewczyny a oddacie łapkę na Gacka od Lucynki ...?
    Pozdrawiam serdecznie
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaaardzo bardzo dziękuję
    posyłam milion serduszek :)))))
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A nic się już nie chce😏. Poniedziałek 😒

      Usuń
    2. Dziecko położyłam i zamierzam się obijać

      Usuń
    3. Ja mam łeb jak sklep
      Nic tylko myśli szaleją
      Domowe

      Usuń