czwartek, 21 marca 2019

Ręce opadają

Rozmowa

Moja interlokutorka zawsze wszystko wie najlepiej
Niektórzy pamiętają, jak mi chowała rzeczy w domu, żeby licznie odwiedzający mój dom pod moją nieobecność  sąsiedzi w moim domu nie mogli sobie herbaty zagotować...

A oto dialog

- W tej Warszawie to jest okropnie, na nic pieniędzy nie ma a  teraz też tylko pedałom będą dawać
- Jakim pedałom?
- no, jakąś tam kartę podpisali
- na litość, co ty za straszne bzdury opowiadasz, to w ogóle nie o to chodzi!!
- A co Ty kurwa myślisz, że ja to głupia jestem??.

Kurtyna


22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej płakać, niż się śmiać...
    I na tej niewiedzy żerują politycy

    OdpowiedzUsuń
  3. Co gorsze, tak mysli naprawde wielka grupa, o ile nie wiekszosc. Pisalam juz, ze mnie spytano, dlaczego chce uczyc Malvine masturbacji? Mnie to dopiero rece opadli, a nawet wszystko inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jestem pewna że żadne tłumaczenie nie pomaga. Przecież kurwa oni nie są głupi!😡

      Usuń
    2. Sa glupsi od cepow, ktorymi tak biegle operuje Morawiecki junior.

      Usuń
    3. Nieszczęście bycia głupim polega niestety na tym.,ze nie wie że jest głupi 😫

      Usuń
    4. No przecież k. nie som☹

      Usuń
  4. dosyć że ograniczona to chamska :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem
      Ogólnie była wkurzona bo nie podzielam jej okropnego zdania o mojej kochanej bratowej.

      Usuń
  5. I tak jest z wieloma sprawami, nie przeczytali, nie zobaczyli, nie rozumieja, a krytykuja, wiedza najlepiej. A ci na gorze ten fakt wykorzystuja:( A najgorsze, ze z takimi nie da sie dyskutowac (znam taka, uczylysmy b.dlugo w jednej szkole, chodzilysmy razem z kijkami, ale ostatnio nie mam juz sily... ona zrobila sie fanatyczka "dobrej zmiany". Kobieta wyksztalcona, 2 fakultety, a tak jej "sie porobilo"!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One poglądy mi mnie przeszkadzają. Ale fanatyzm bardziej niż bardzo . Moja marna mnie nauczyła że nie ma nic gorszego.

      Usuń
    2. Rybka, czy Mela czasami nie oddala Ci swego telefonu?:-)

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100 %. Fanatyzm jakikolwiek, czy polityczny, religijny, po prostu każdy, jest złem.

      Usuń
    4. Iza
      Podejrzewam to już od wczoraj co najmniej😡

      Lidka
      Dokładnie tak ..

      Usuń
    5. Iza, w życiu!
      Ja msm mnóstwo zdjęć Olka w tel, jakbym mogła go oddać!? 😱

      Usuń
    6. To sprzedałaś mi wirusa!!!

      Usuń
  6. Wprawdzie w otoczeniu nie mam zwolenników „dobrej zmiany”, ale taki typ nie jest mi obcy, co to wie najlepiej i żadne argumenty nie docierają, a dotyczy to różnych spraw. Wtedy sobie myślę, jak dobrze, że nie muszę z taką osobą przebywać na co dzień. I nawet nie chodzi o zmianę poglądów, ale poziom dyskusji, który mniej więcej wyglada tak, jak u naszych polityków, gdy jedna ze stron jak mantrę powtarza przekaz dnia. Bez refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rynka, mogę trochę prywaty???
    Choć po złotówce od każdej z nas Dziewczyny.
    https://www.siepomaga.pl/pani-stanislawa

    OdpowiedzUsuń