czwartek, 21 lutego 2019

Świetne warunki, świetna ja

Nie pamiętam, kiedy się tyle najezdzilam na nartach
Dobre warunki, płaskie stoki -nic tylko jeździć
I nawet bardzo mało wypadków, osobiście widziałam tylko jednego chłopaka z koszmarnie złamaną ręką

Ponieważ jako cienia jeżdżę przeważnie sama to na wyciągach spotykam ludzi z całej Europy
Z daleka nie można rozpoznać kto jest z jakiego kraju
Gdyby wszyscy zamilkli mogłoby się wydawać , że to jeden naród
Szkoda, że nie może tak być
Że nie ma podziałów na narody, plemiona, religie...

A już za tydzień chyba tłusty czwartek?




KOCIOKLIK

22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No nie powiem żebym się zmartwiła...
      Mam wręcz jakąś dziką radość 😁

      Usuń
    2. No i nie wiedziałam że tak łatwo obalić pomnik!

      Usuń
    3. nie jest to dla mnie przykry widok, ale zdecydowanie wolałabym, by zburzenie pomnika było decyzją władz i odbyło się w świetle kamer

      Usuń
  3. jak to "nie ma podziałów"?? co TY Rybka? podziały to podstawa bycia człowieka na tej planecie, bo tak se zrobił ten człowiek :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Roksanna, całym sercem z Tobą, tak mi przykro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sercem z Tobą Roksana
      Przytulam najcieplej
      :**

      Usuń
    2. Bardzo smutno :(
      A jednocześnie cieplo robi się na sercu na myśl jak wspaniałą rodzinę ma Roksana...Jak wszyscy są razem w tych trudnych chwilach. I te jej dzieci... jakie wspaniale ... jak opiekowały się babcią ❤️❤️❤️

      Roksanko ❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
    3. I ma też nas tutaj w rybnym. Wiem marne to pocieszenie ale ....

      Usuń
    4. Roksanno. Bardzo mi przykro. Całym serduchem z Tobą!

      Usuń
    5. Teraz doczytałam. Przytulam... To zawsze za wcześnie...

      Usuń
  5. A czy możesz polecić jakieś fajne miejsce gdzie są właśnie takie szerokie płaskie stoki z widokiem na fajne góry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham Włochy
      Najbardziej Livigno
      Ale też jest fajnie w Madonna di Campillgio
      Albo Minte Bondone

      Usuń