wtorek, 5 lutego 2019

Nabożeństwo ratuje ludzi

Dobra na świecie wcale nie jest mało
Wielu ludzi pomaga innym , z narażeniem życia i zdrowia nawet
Czasem sposób pomagania bywa bardzo nietypowy
Jak w przypadku kościoła protestanckiego w Holandii


"Zakończyło się trwające blisko 97 dni nabożeństwo w protestanckim kościele w Hadze. Odprawiano je bez przerwy, by uniemożliwić deportację ormiańskiej rodziny. Finał historii okazuje się dla niej szczęśliwy – rząd zgodził się, by cała piątka pozostała w Holandii."


97 dni nabożeństwa

Piękne to i wzruszające

Ciekawa jestem, czy ja bym była zdolna do takiego poświęcenia...



PS. Dziękuję za moce.
Wygląda na to że dzieje się cud!!!


32 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślemy nadal MOCE!
    Niech cud się ziści!

    OdpowiedzUsuń
  3. Guiness sie cieszy.
    I jego ksiega.
    I Ormianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Guinesie nic nie wiem. Ale wiem że ludzie będą mogli żyć w pokoju. Dzięki innym dobrym ludziom

      Usuń
  4. Moce przesylam wierzac, ze dzialaja rowniez wstecz.:)
    ( to dla spoznialskich i nieogarniajacych jak ja )
    Nie wiem jak u was ale u nas z powodu epidemi grypy nastapilo czyste szlenstwo. Nigdy jeszcze nie bylo tylu ludzi na zwolnieniu. Ci co sie jeszcze trzymaja ( jak ja mja podwojna robote , dlatego nie ogarniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moce dla potrzebujących!
    U mnie też grypa szaleje..
    Młodsze się rozłożyło, gorączka wysoka.
    Ja zaapalikowalam sobie trochę leków i do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany
      Ja nie chce chorować
      Za tydzień na narty!!

      Usuń
  6. Kościół protestancki w Holandii ... i rząd się zgadza ... coś w tym przekazie się jest podejrzanego.

    Wiadomo bowiem, że luteranie są gorsi i jeśli ekumenizm, tzn. że my tym gorszym robimy łaskę i jeśli zjednoczenie tzn. powrót na łono Jedynego Prawdziwego Kościoła. Po drugie Holandia, Zgniły Zachód, narkotyki, aborcja, tam rząd podejmuje tylko złe decyzje, zupełnie inaczej niż Nasz Rząd w kraju otoczonym kordonem modlitewnym. Poza tym ... Ormianie? To oni pewnie tysz niekatolycy ... i imigranci na dodatek. Jak Ukraińcy.

    Och, rybenko, przepraszam Cię za ironizowanie, ale już wyobraziłam sobie ból czterech liter oddanych obrońców krzyża z pewnej strony internetowej.

    To zaiste dobra wiadomość. Szkoda, że nie z naszego podwórka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ironizowanie w tej sytuacji jest jak najbardziej na miejscu
      Niestety. .

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. wizytuje Aleje Zwycienstfa ?

      Usuń
    2. była dziś w UM, stoją już tylko znicze led

      Usuń
    3. a jaka jest teraz atmosfera w mieście?

      Usuń
    4. życie toczy się dalej...

      Usuń
    5. ale mnóstwo flag Gdańska i foty w oknach, szyldach

      Usuń
    6. Szkoda człowieka...
      Mam nadzieję że się o nim nie zapomni

      Usuń
  8. Pięknie jak się ludzie jednoczą i poświęcają w słusznej sprawie. Bardzo budujące.

    OdpowiedzUsuń
  9. a o tej mszy słyszałam, jak trwała ok miesiąca i wtedy byłam pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ormiańska rodzina mieszkała w Holandii od 2009 roku! Zmieniano decyzje ws pozwolenia na pobyt . Skorzystano więc z prawa, iż podczas nabożeństwa nie można wejść do świątyni. Czytałam, że były dyżury żeby co najmniej 3 wiernych przez cały czas było w kościele. Ciekawa historia

      Usuń
    2. Bardzo
      A szkoda że nie mogłam tego wspomóc
      Tylu ludzi zaangażowanych

      Usuń
    3. No nie muf że nie wierzysz że ojciec dyrektor by postąpił podobnie😉😁😆🤣🤣🤣

      Usuń
  10. Dziś na konferencji mojej ministry
    ( czytaj wróżki zębuszki) z mównicy odpadł orzeł. Biedny nie wytrzymał bredni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to go kocham
      Biedny
      A my jakie biedne
      Buuu

      Usuń
    2. Szkoda ze nie ministrze na łeb, może by się ocknela choć troszkę.

      Usuń
    3. Szponami mukby jej włosy powyrywać🤣🤣

      Czy to już nie jest mowa nienawiści🤤🤤🤤???

      Usuń