sobota, 9 lutego 2019

macham ze Starsburga

tak sobie wyskoczyliśmy na jedną noc
żeby się oderwać, żeby się zresetować
w domu nie ma to tamto - zawsze człowiek mysli o przyziemnościach
nie uznajemy urlopów w domu, nawet jak brakowało pieniędzy znajdowaliśmy tanie sposoby wyjazdów, teraz się cieszę, że w namiocie juz nie muszę spać
a to mi przypomniało kolegę, który jest tak skąpy, że mimo, ze ma pieniądze to jak pojechał do Paryża to nielegalnie spał w parku pod namiotem, choć jego nowo poślubiona żona błagała go, żeby poszli do hostelu, który bardzo niewiele wtedy kosztował
i spokojnie było go na to stać

Nie lubię takich skąpiradeł



Katedra nocą



71 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie!
    Resetuj się więc i odpoczywaj :) niech pogoda sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. syna kiedyś prosto z Woodstok pojechała se do Niemcuf z równowartościom 7 euro w banku; spał gdzies pod kościołem... tydzień tak zaliczył:) skąpiradło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfoja syna jest szalona to wiadomo
      Ja nie byłam szalona a też za młodu spałam na peronach i takie tam😉

      Usuń
    2. moja syna zdała ostatni egzamin i od tygodnia jedzie do domu :/

      Usuń
    3. Może zabawie u koleżanki jakiej?

      Usuń
  4. Fajnie jezd muc wyjechać

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam akurat byłam i podobało mi się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą wszystko wygląda gorzej ale to ładne miasto i tak

      Usuń
  6. Obiema recami sie podpisuje pod tym co napisałaś😄 i jestem pewna ze zlapiecie oddech😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynać grać w tę grę cukerkowom czy lepiej nie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. graj, bendziesz mi życia potsyuać :ppp

      Usuń
    2. Jesooo
      Gaga
      Tu mi już tymi puzlami życie skruciuaś!!

      Usuń
    3. puclami zaraziua mie Barbarella :p

      Usuń
    4. nie!!!!
      i jeszcze ras NIE!!!!!

      Usuń
    5. Graj, graj. Tylko pamiętaj, że raczej będziesz lekko uzależniona (ja jestem😔).

      Usuń
    6. lekko? teras na imprezie zamiast iść do kibla, by wejść na bloga, będzie rżnęła w cukerki!!!!

      Usuń
    7. Sto procent faktu!!
      Ja mam charakter hazardzisty🤯

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. można zapomnieć o życiu rodzinnym, efektywności w prac, gotowaniu... itp :)

      Usuń
    10. Ja się jeszcze czymie!!

      Usuń
    11. czym się,czym, bo będzie apokalipsa :D

      Usuń
    12. Dzięki Lucha za wsparcie!!

      Usuń
    13. jak żyć, jak nie ma żyć ? :ppp

      Usuń
    14. uff:D naprawde zdradziecka gra

      Usuń
    15. Bez życia nie ma życia

      Usuń
    16. jednej rypki mi brakuo, JEDNEJ !!!!

      Usuń
    17. Nie może być!!!🤤🤣

      Usuń
    18. i siem mi zrobiua pszymusowa pszerwa :(

      Usuń
    19. Ufff
      Może się uwolnisz ze szponuf hazardu!

      Usuń
  8. Ciekawe na co gość zaoszczędził.

    OdpowiedzUsuń
  9. hyhy to miał bardzo dobrą żoneczkę bo ja bym poszła do hotelu a on niech sobie śpi w tym namiocie sam jak tak chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Ale u mnie to mąż jest bardziej rozrzutny.

      Usuń
    2. To żona katotalibska taka raczej
      Erę, u mnie to samo!
      Czasem wręcz unikam chodzenia z nim na zakupy, bo kupuję rzeczy których nigdy sama bym za taką cenę nie kupiła!!

      Usuń
    3. Ja bym z tym namiotem znając plany nie wyjechała 😄 Albo ja albo namiot

      Usuń
    4. Cóż
      To taki miesiąc miodowy. Zakochana to ten tego

      Usuń
    5. No nie! I to miesiąc miodowy!

      Usuń
    6. Taka namiastka
      Kolega w życiu by się nie wykosztował na prawdziwy:pp

      Usuń
    7. Znajomi znajomych wyjechali na miesiąc miodowy na Syberię (pomysł mężczyzny, zapalonego podróżnika). Nie wiem gdzie nocowali, ale to wyprawa dość hardkorowa była i zdaje się małżeństwo nie przetrwało (albo bliskie tego było)
      Ella-5

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jusz? A ile godzin taka podróż?

      Usuń
    2. 2
      Z kilkoma minutami
      Taki był plan że to wyjazd na dobę

      Usuń
    3. O! Piękna odległość
      I co? Fajne miasto?

      Usuń
    4. Bardzo!
      Mimo takiej aury lutowej urzeka!

      Usuń
  11. No nie! Oszczędność oszczędnością ale żeby policja kazała w try miga zwijać namiot a może jeszcze kary płacić?! Później pewnie maja piękne wspomnienia 😝 ale ja jednak nou senkju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza że to dotyczyło już nie nastolatków...

      Usuń
    2. Może tak się odmładzał 😝

      Usuń
    3. Generalnie bardzo trudny człowiek
      Kontaktów unikamy
      Ktoś, kto wierzy w zamach smoleński nie bardzo wpisuje się w nasze towarzystwo🤪

      Usuń
    4. Aaa, to stan umysłu taki!

      Usuń
  12. A Wy Rybeńko pojechaliscie zwiedzac miasto czy w innych celach?🤪🤪🤪

    OdpowiedzUsuń
  13. a teras spiepszyu mi siem netflix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ostatnio manny tak że musimy wyłączyć telewizor z gniazdka. A potem już netflix działa
      I jutro będzie znowu tak samo
      Nie wiem O co cho

      Usuń