sobota, 19 stycznia 2019

Pogrzeb

Nie mogę się oprzeć
brzmią mi w głowie słowa wiersza Baczyńskiego

Jak to dobrze że nie przyjdzie tego dożyć
Kiedy pomnik ci wystawią bohaterze
A morderca na twym grobie kwiaty złoży

Pogrzeb ma prowadzić Głódź
Ten sam, który wręczył pierścień Inki Kurskiemu, którego telewizja judziła, szczuła i bezpodstawnie oskarżyła Adamowicza
....

Przypomniała mi się blogerka na D
Jej guru była s.cz Stankiewicz
jakieś monstrum pseudo dziennikarskie
Oskarżyła  Owsiaka  o śmierć Adamowicza
Jak sobie pomyślę, że kolegowałam się kiedyś z kimś,  kto teraz w łapki klaszcze z radości, że jej ulubienica tak pięknie nienawidzi to mi niedobrze

Chyba strasznie marudzę
Chyba powinnam szerzyć lepsze słowo
Ale mam dość od jakiegoś czasu
Bardzo dość


139 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa żony i córek Pana Adamowicza
    Dużo tam o miłości
    O żalu
    O braku nienawiści
    I tego się trzymajmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się trzymajmy!
      Piękne listy.
      Wsłuchałam się w wczorajsze kazanie i zamierzam wysłuchać dzisiejszego.

      Usuń
    2. Co poradzę że nie mogę słuchać Głodzia?
      Zła kobieta jezdem

      Usuń
    3. Przewodniczył mszy ale kazania nie mówił.

      Usuń
    4. Aha
      Szkoda że nie pozwolił Wiśniewskiwmu wygłosić...

      Usuń
    5. Dziś O.Wiśniewski mocno mówił
      I nie tylko on

      Usuń
    6. Niestety akurat po kazaniu musiałam iść do teściowej pomoc. Ale doczytam w necie..

      Usuń
  3. Hmm, ale rodzina chyba mogła sie na Głódzia nie zgodzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, jak nie zgodziła się na przemówienie PAD. I choć nam może się to wydawać trochę niezrozumiałe, to ja wierzę, że miała swoje powody, że nie zaprotestowała. Mój syn mi powiedział, mamuś nie można być takim jak tamci i toczyć wojenki z każdym i na każdym froncie, to taki moment, gdzie spokój i miłość do drugiego człowieka musi zwyciężyć. Myślę, że brak zgody bardzo odbiłby się głośnym echem- w złym kontekście dla rodziny. A tak, biskup mówi tylko dobrze o Ś.P. , co wprawia w zdumienie twardy elektorat pisu.

      Usuń
    2. Proszę przekaż Synowi gratulacje z powodu wielkiej mądrości. I Tobie gratuluję Syna !

      Usuń
    3. Roksana, o to mi szło, rodzina mogła się nie zgodzić a skoro się zgodziła to nie nam oceniać. Syna mądra, ile ma lat? Moje dziecka tez często mówią „two wrongs don’t make a right”.
      Chociaż jeśli mój pogrzeb będzie chciał wyprawić Rydzyk to proszę interweniować 😝

      Usuń
    4. Syna dorosła, w marcu skończy 27 lat, a niedawno był taki malutki 😍

      Usuń
    5. To naprawdę mały dzidziuś 😄
      Za szybko te dzieci rosną!

      Usuń
  4. Flaszka - Głódż?
    O tempora, o mores!

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże....ten alkoholik ma prowadzić mszę....
    Cyrk.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć nie zgodził show na to żeby ojciec Wiśniewski wygłosił kazanie. Nie wiem czy to prawda. Bo chyba rodzina decyduje

      Usuń
    2. Kazanie mowil Biskup pomocniczy archidiecezji gdańskiej Zdzisław Zieliński. Mnie się podobało

      Usuń
    3. A to nie chodzi i dzisiaj z tym Wiśniewskim?

      Marzycielka
      Nie gniewaj się że ja jestem tak źle nastawiona do niektórych biskupów. Głódź jest absolutnie jednym z najgorszych szkodników. Popiera telewizję która szczuła na Adamowicza a teraz udaje najlepszego przyjaciela
      Niedobrze mi

      Usuń
    4. Ja się nie gniewam ( i nawet nie dziwię) . Mam nadzieję, że dzisiejsze kazanie bedxie mówił ktoś odpowiedni.

      Usuń
    5. Rybka,
      ś.p. Prezydent miał stały kontakt z biskupem, nie był on łatwy, ale współpracowali. Na pewno najbliżsi mają większą wiedzę o tych relacjach niż my. Trudno spekulować o powodach takiej a nie innej decyzji, trzeba zwyczajnie zaufać rodzinie. To tez wymowny symbol, przecież patrzeć z drugiej strony- biskup mógł odmówić lub nie chcieć...

      Usuń
    6. Ja po prostu jestem wściekła na tę instytucję
      Dopóki otwarcie nie skrytykują tej ohydnej propagandowej telewizji i nie poprą głośno WOŚP są dla mnie zerowym autorytetem
      To minimum

      Usuń
    7. Wiem,
      nie mniej i ja jestem wściekła.
      Wczoraj, siedząc na fotelu przy Mam( przysypiała) a ja w ciszy dzwonów oglądałam transmisję TVN 24 z przejazdu konduktu pogrzebowego do Bazyliki. Uduchowiona chwila niczym nie zakłócona... i coś mnie tknęło, chciałam zobaczyć, czy na żywo transmituje to info- i owszem, zakłócając to bezsensowną gadką nic nie znaczących komentatorów. Każdy katolik i nie katolik, mając te dwa obrazy przekazu, tak wymowne, od razu powinien wiedzieć, gdzie jest profesjonalne dziennikarstwo...

      Usuń
    8. roksanno - miałam tak samo - aż mi się zrobiło nieprzyjemnie na taką..nieprzyzwoitość, bo szedł kondukt a komentator opowiadał o mordercy, co za brak wyczucia!

      Usuń
  6. półtora roku temu pisałam o cioci w hospicjum, umarła tam
    to było hospicjum im. ks. Dutkiewicza
    zbieram się, by wrzucić cosik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym,co pisze Hołownia.
    Nie słucham kazań z zasady:),a zwłaszcza wygłaszanych przez hipokrytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój father Ed tak mówi że byś go słuchała z zapartym tchem . Zwłaszcza że krótko

      Usuń
    2. W tym przypadku,dla tego biskupa to zaszczyt.
      Ale pewnie też może rodzina w jakiś sposób była zobligowana,tak jak pisze Roksana,nie wiemy wszystkiego..

      Usuń
    3. źle się podpięłam,proszę o wybaczenie:))

      Usuń
    4. Ja- Ewa nie wszyscy są hipokrytami. A ja właśnie słucham żebym umiała udowodnić, że albo są hipokrytami albo mądrymi kapłanami

      Usuń
    5. Marzycielko,ja nie czuję takiej potrzeby.W moim odczuciu można być człowiekiem dobrym,madrym i empatycznym,mimo kościoła i religii.I na odwrót:)Od tego mamy wrażliwość serce i sumienie.

      Usuń
    6. Rozumiem, że nie czujesz potrzeby. Każdy robi tak jak uważa i mi to nie przeszkadza. Ja nie lubię uogólnien, źli nauczyciele , lekarze, księża itp Jeśli wśród wszystkich choćby kilku było pożadnych to niefajnie tak mówić. Nieważne o jakiej profesji.

      Usuń
    7. Mrzycielko, a gdzie ja piszę o tych wszystkich "złych"???
      czy kiedykolwiek się wypowiadałam w ten sposób?
      Akurat jestem jak najdalej od uogólniania,wrzucania do "jednego wora".:))
      Tu, w kontekście posta i komentarzy - wiadomo było o kim mowa...tak myślę:)

      Usuń
    8. Przepraszam jestem nauczycielką więc " czepiam" się słów. Jeśli chodziło Ci o " niego" to trzeba było napisać hipokrytę A nie hipokrytów. Ja zrozumiałam to w szerokim kontekście a nie tej konkretnej postaci.

      Usuń
  8. Ja też mam już bardzo dość tego wszystkiego co się dzieje. Miotam się między nienawiścią a rozsądkiem, który podpowiada że nie wolno tak myśleć. Bardzo siebie takiej nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem, doprawdy co o tym wszystkim sądzić.
    Pogrzeb to grzebanie zwłok w ziemi. To raczej pochówek.
    Ale nie jestem pewna, czy chowanie zwłok w świątyni to dobry pomysł. Kiedyś Jezus przepędził stamtąd kupców. Ciekawe, jakby zareagował dziś...

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja mam mętlik w głowie i smutek i złość, i masę różnych emocji, których nie potrafię nazwać. Przygniotła mnie ta sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myslę, że tak działa na człowieka trawienie tego wszystkiego przez media. Nie dajmy się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja poproszę o modlitwę za mojego cudownego Chrzestnego, za Prezydenta Adamowicza i za Tych, którzy w naszych myślach.

    Cały czas powtarzam sobie: ZŁO DOBREM ZWYCIĘŻAJ.

    OdpowiedzUsuń
  13. żałuję, że nie byłam w środku Bazyliki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może łatwiej byłoby przeżyć taką tragedię

      Usuń
    2. pierwsze ateistka do Bazyliki!!! :)
      ja byłam na Targu Węglowym (to tam gdzie kupiłam kocie kolczyki) dalej nawet nie próbowałam się pchać, w dodatku na obrzeżach i paczałam, ludzie podchodzili, niektórzy odchodzili, z wózkami i pomyślałam, że Prezydent byłby zadowolony z takiego ruchu w Śródmieściu :) i że muszę częściej bywać

      Usuń
    3. nie zostałam do końca, bo zimno i w doopie łupie, tylko odszukałam żółtych wolontariuszy :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja niestety jestem daleko od telewizji dzisiaj
      Choć może to i dobrze?

      Usuń
    2. Ogladam. Piękna msza. Szacunek dla zmarłego.

      Usuń
    3. Piękna msza i dla mnie ! piękne kazanie. Zryczałam się

      Usuń
    4. I tu się zdziwisz Głódź. Wsluchiwałam się bardzo dokładnie. Dał piękne świadectwo dobrego człowieka, katolika i prezydenta. Opowiadał o kontaktach, o ostatnim telefonie od prezydenta. I takie różne....Dla mnie piękne kazanie.

      Usuń
    5. Mocne słowa o. Wiśniewskiego i wielki!!!! szacunek dla żony!!!

      Usuń
    6. Przepraszam
      Nie mam żadnego uznania dla Głodzia

      Usuń
    7. Głódź nie omieszkał w kazaniu wytknąć, że Kościół jest rugowany z życia publicznego !!!
      wstrętny człowiek

      Usuń
    8. Niestety zgadzam się z Gaga

      Usuń
    9. A prezydent miał, bo wynikało z kazania , że mieli dobry kontakt. W grudniu prezydent zadzwonił z życzeniami ( ze Stanow), kiedyś odwiedził Głodzia w szpitalu itd ...

      Usuń
    10. Dziewczyny przepraszam tylko to jedno zdanie wam utkwiło? Kosciol jest wyrzucany z życia publicznego ...to prawda ...jednak na własne życzenie!!!! To jedno zdanie ma przekreślić całe kazanie które było hołdem? A gdyby ktoś inny je wygłosił to byłoby Super? Nie muszę kogoś lubić czy szanować ale jeśli chociaż jeden raz coś zrobi dobrze pochwalę. A nie mnie zgadywać i oceniać jego intencje.

      Usuń
    11. Bo to był dobry Człowiek i szukał porozumienia ze wszystkimi, ale współpracownicy mówili, że to nie były łatwe relacje, a konieczne. Przyzwoity człowiek na urzędzie, więc potrafił się zachować wobec metropolity swojego miasta... Można mieć uznanie dla Głódzia za jego zachowanie w ostatnich dniach, ale to wszystko; ten biskup ma sporo za uszami... i jedno kazanie tego nie wymiarze. Być może to szczera przemiana, ale trudno tu tak od razu zaufać. Zobaczymy.

      Usuń
    12. byłoby świetnie, gdyby to Głódź przyznał, że na własne życzenie !

      Usuń
    13. Rybeńko z kazania wynikało że G z prezydentem byli blisko siebie. Ci,którzy oglądali pogrzeb z pewnością mogą stwierdzić że osoby uczestniczace we mszy i ci którzy mieli przemowę byli wybrani zgodnie z wolą rodziny. Prezydent i premier nie zostali dopuszczeni do głosu.

      Usuń
    14. Ja tylko pochwaliłam kazanie G. ! Za nic więcej go nie chwalę !! !

      Usuń
    15. Może mu ktoś napisał :P

      Usuń
    16. Marzycielka
      Nie znam kazania to się nie wypowiem
      Ale mojego zdania z posta Noire zmieniam
      Kilka tygodni temu chwalił Kurskiego i jego telewizję pod niebiosa
      Telewizję ktora szczula na Adamowicza
      To hipokryzja w czystej postaci

      Usuń
    17. Marzycielko, tak sobie myślę, że problem jest w tym, że nawet jeśli kazanie było piękne, a wygłosił go brzydki wewnętrznie człowiek, to kazdy przyzwoity człowiek czuje dysonans. Tak po prostu.

      Usuń
    18. Ciekawa jestem czy wdowa miała coś do powiedzenia , kto będzie mówił kazanie. Może ktoś powinien pomyśleć i nie dopuścić tego człowieka do głosu. Cholera nie wiem.

      Usuń
    19. Z mojej strony w tej dyskusji nie oceniam czy powinien, czy nie zabierać głos, bo ufam decyzji rodziny... Ale trudno nie mieć subiektywnych odczuć wobec samego biskupa, nie ceremonii, bo ta akurat była w całości bardzo podniosła i piękna... Ludzie oddali cześć i szacunek... oprócz spóźnialskich trójcy w Sejmie, małych ludzi z TVP, hejterów, wszyscy stanęli na wysokości zadania w tych dniach.

      Usuń
    20. I to miałam na myśli. Może czasami nie umiem tego ubrać w słowa.

      Usuń
  15. Ty nie marudzisz... Niestety nadal podsycasz źle emocje. Po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam w sobie dużo złości
      Niezgody na taka rzeczywistość
      Pewnie powinnam okazać się lepsza niż jestem
      Cóż
      Widać do świętości mi bardzo daleko

      Usuń
    2. Myślę, że dziś !!! Powinniśmy pewne rzeczy zostawić z boku. Zostawić język nienawiści, pochylić głowę, pomyśleć ciepło czy pomodlić się. I spytać się swojego sumienia jaka jestem . Wziąć do serca słowa z dzisiejszej mszy ( nie tylko z kazania ). I pomyśleć o wszystkich , których dotknęła ta tragedia. ❤

      Usuń
    3. W niektórych sprawach nie można milczeć
      Jest też przewina zaniechania

      Usuń
    4. Nie widzę tu podsycania złych emocji, ani trochę. A złość nie jest złą emocją, żadna emocja nie jest.

      Usuń
    5. Niestety
      Myślę jak Olga
      Ciągle uważam żeby nikogo nie obrazić
      Koniec

      Usuń
    6. Dziś zostawić!!! Taka dyskusja nad pewnymi sprawami nad trumną jest nie na miejscu. Współpracowali, wygłosił piękne świadectwo prezydentowi i koniec !
      Przed zaniechaniem ostrzegała żona.

      Usuń
    7. Anka
      Dziękuję
      Twoje zdanie o słowie jest dla mnie ważne

      Usuń
  16. To Glodz zasłynął stwierdzeniem, że molestowanie 15 latki to nie pedofilia. I ukrywał proboszcza,który się tego dopuścił
    Miałabym słuchać kogoś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żeby się nawrócił
      Przeprosił
      Zrozumiał

      Usuń
    2. A prezydent z nim współpracował, dzwonił, odwiedzał, żartował ... Wiele razy razem! Cholera... Tylko służbowo?

      Usuń
    3. Polityka rządzi się swoimi prawami
      Ja jestem zwykły człowiek
      I jestem zła

      Usuń
    4. Ja też i to jak cholera !!! W takim razie polityka to hipokryzja !!!! I jakbym mogla to bym udusila niektorych. Ja tylko mowilam o kazaniu. Jeśli mu ktoś to napisał, czy zrobił to bo musiał trudno. Padły ważne słowa, które były hołdem . Takie moje zdanie

      Usuń
    5. Do Ja Ewa....
      "flaszka"to profanacja duchownego,skąd takie pseudo?Czyżby od nadmiernego nadużywania trunków?....
      Ma niezłą posiadłosć,pławi się w luksusie,warto poczytac i obejrzeć filmik...
      Dla mnie to DNO..
      Profanacja wiary...
      Piękne kazanie mógl sobie przygotować.a jakże....
      Niczego to kompletnie nie zmiena w moim nastawieniu...

      Usuń
    6. Marzycielko,to nie do Ciebie,każdy ma prawo do swojego zdania,moje jest takie jak napisalam wyżej😊

      Usuń
    7. Owocku w moim nastawieniu do niego też. Cieszę się tylko że w odpowiedni sposób oddał hołd ( jak go zobaczyłam to się trochę zatrwozylam co powie).

      Usuń
    8. Może za mało wypił i dlatego sensowniej przygotował kazanie😉

      Usuń
  17. Jurek Owsiak powraca na funkcję Prezesa WOŚP!!!!!! Sam mówi na stronie FB ♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty nie marudzisz...Niepotrzebnie dalej dzielisz. Po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dzieli,
      wyraża swoje zdanie na własnym blogu, gdzie wszyscy jesteśmy zaprzyjaźnieni i potrafi mimo czadem różnic ze sobą dyskutować i wymieniać swoje poglądy.
      Podział dokonał już się dawno...

      Usuń
    2. Bo warto mówić TAK TAK NIE NIE
      Prawda?

      Usuń
    3. Nie czuje się podzielona!
      I nie trzeba wcale takich opinii zamiatać pod dywan. Głosy o Jankowskim wyszły na jaw po jego śmierci przez takie właśnie zamiatanie.

      Usuń
    4. Nie przyszłoby mi do głowy że dzielę
      Choć sama od razu po dojściu pisu zostałam oddzielona
      Przez prezesa
      Jestem tym gorszym sortem
      Ale tylko dla niego
      I jedno wyznawców
      Dla tego tam na górze jestem kimś ważnym
      I tylko na tel opinii mi zależy

      Usuń
    5. Od kiedy wyrażenie swojej opinii jest jakimkolwiek dzieleniem🤔...
      To jest Rybki blog i ma prawo pisać o czym chce,ile chce i jak chce..komuś coś nie pasi,to nie musi tutaj zagladac...

      Usuń
    6. I jeszcze nie wywala 😁😁😁

      Usuń
    7. Nigdy
      Nikogo
      Nie
      Wywaliłam

      I oby tak dalej

      Mnie wywaliło wiele blogerek
      Niech im Internet lekkim będzie

      Usuń
    8. No właśnie to napisałam , że nie wywalasz 😁😁😁 I oby tak dalej
      ( to troszku złowróżebnie zabrzmiało 😂😂😊😊🤣🤣)

      Usuń
  19. Kazanie było rzeczywiście złożeniem świadectwa o dobrym, uczciwym Człowieku,
    o prawdziwym Patriocie;
    A może to właśnie super , że te pochwały musiał wyartykułować TEN biskup,
    może dla ludzi wierzących w kłamliwe pomówienia , zarzuty i nagonkę medialną
    staną się tym bardziej godne zastanowienia. Może jeden czy drugi zauważy , że coś tutaj nie gra. Może przejrzy na oczy.
    Myślę, że gdyby takie kazanie wygłosił ks. Boniecki czy o. Paweł Gużyński , to dla
    tych wszystkich popierających bezkrytycznie dobrą zmianę , nie miałoby to najmniejszego znaczenia.
    A może rzeczywiście Gdańsk ponownie rozpali ludzi , może przynajmniej część weźmie sobie do serca postanowienie, że trzeba zacząć od siebie , że zła złem się nie zwycięży a tylko nakręci spiralę niechęci i nienawiści.
    Dla Pana Prezydenta Adamowicza sama niniejszym to czynię starając się nikogo nie obrazić przy pisaniu tego komentarza (a paluszki swędziały)
    Zazdroszczę Gdańskowi , że mieliście takiego Prezydenta!
    ajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było Ajda
      Oby
      Ja jestem człowiekiem małej wiary
      Ale kto wie jakimi drogami prowadzi nad pan Bóg

      O jak duże Cię widzieć nawet w przebraniu
      ❤❤❤

      Usuń
    2. Ajda piękne słowa ❤❤❤

      Usuń
    3. Ajda! Gdzie się podziewałas??
      Słyszałaś ze masz sobie załadować aplikacje Google Chrome. Ja tym sposobem odzyskałam i imię i twarz i głos na wymuszonym ;)

      Usuń
    4. Nie, w ogóle nie wiem jakim cudem mi się opublikowało :-OOo
      Tylko miałam problem z weryfikacją- przerastają mnie te obrazki ::pp

      Usuń
  20. Pozwolę sobie na małą zmianę tematu. Właśnie byłam na filmie Glass, przestrzegam: nie idźcie 😐

    OdpowiedzUsuń
  21. Rybenko, zgadzam się, nie można udawać, że Głódź to dobry człowiek.Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Mam poczucie że wyroslam z udawania
      A z drugiej strony czuję że muszę walczyć o swoje...

      Usuń
    2. Nie zauważyłam na blogu stwierdzenia , że G. Jest dobrym człowiekiem... coś mnie ominęło ?

      Usuń
    3. Sto milionów rzeczy Marzycielki
      Jak każdemu z nas 😁

      Usuń
    4. Marzycielka
      Ja Cię rozumiem chyba dużo lepiej niż inni
      Ja dobrze witam co chcesz powiedzieć
      I trochę też tak myślę
      Chociaż
      Ty jesteś o niebo lepsza
      Ode mnie
      Ale zwłaszcza od takich G
      Zawsze
      Zawsze
      Znajdziesz w człowieku dobro
      Ja już tak nie umiem...

      Usuń
    5. Marzycielko, rzeczywiście, nikt tego dosłownie nie napisał, odniosłam się tylko do słów Gospodyni, proszę nie brac wszystkiego do siebie, bo stąd wynikają nieporozumienia;)
      Dorota

      Usuń
    6. Nie czuję się i nie jestem lepsza !!! A może jestem po prostu łatwowierna i naiwna.
      Wiem, że jeden malutki dobry gest nie zmazuje!!!! win . Ale to że ten gest jest nie daje mi zwariować. Mówię tak ogólnie, nie o G. Kiedyś pracowała że mną pewna B. ( nie fszystkie B. są zue). Małpa jakich mało. Kiedy zmarla moja córka, ona mnie przytuliła i płakała razem ze mną . Mogła nic nie zrobić.
      Dziś ryczę podwójnie- w wypadku zginął fajny młody człowiek, byly uczeń, rodzina moich sąsiadów. Za rok miał brać slub. Wielka tragedia.

      Usuń
    7. Dorotko nie wzięłam, tylko myślałam, że nie doczytałam. Boziuniu daj mi dar pisania, bo te moje wypociny różnie są odbierane. I ja uczę w szkole ? Jakim cudem ...

      Usuń
  22. A wieta wszystkie wy że Owsiak wraca ? Huraaaaaa i niech se to wyglafa jak wyglada ja mówię huraaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. A Wy kobiety to kiedyś śpicie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się tylko na chwilkę przebudzilam😊

    OdpowiedzUsuń
  25. a moze tak zaczac od siebie, a nie ciagle oceniac postepowanie innych ...

    OdpowiedzUsuń