piątek, 18 stycznia 2019

Co ganić to ganić a co chwalić to chwalić...

Ogólnie to staram się przestrzegać tej zasady
Przecież nie ma ludzi tylko złych
Albo tylko dobrych
Doceniam, że PiS nie wystawia kandydata na prezydenta Gdańska
Dobre słowa, które z ich strony padają o Adamowiczu
Tylko, że ja im nie ufam
Człowiek stojący na czele rządzącej partii rozpoczął władanie od podzielenia ludzi na lepszy i gorszy sort
Kto należy do którego widać po tym, czy należy mu się minuta ciszy  ze strony prezesa czy nie


Nie jestem symetrystką
Dojście obecnej partii do władzy skutkuje podziałem i przyzwoleniem na obrzydliwe kłamstwo i nienawiść. I to się nie zmieni jutro. Przykład idzie z góry. A góra jest tylko jedna

Dobrze że piątek a miłościwy wszechmogący obdarzył nas winnymi gronami


77 komentarzy:

  1. Rybeńko,ja także im nie ufam....

    OdpowiedzUsuń
  2. co tam doceniać, to czysta kalkulacja, ten ktoś doskonale wie, że jego kandydat nie miałby tu najmniejszych szans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dali by np swojego komisarza

      Usuń
    2. Lucha mądrze gada.
      Jedyny który by miał to z po.. wiec przynajmniej wyjdą z twarzą
      i będą mówić o tym do końca świata i jeszcze dalej

      Usuń
    3. To same widzicie jak ja wierzę ludziom
      Jakam dobra

      Usuń
    4. Gdyby dali swojego komisarza to Gdańsk by się zbuntowal i byłaby jatka.

      Usuń
    5. A co to dla nich?
      Im gorzej tym lepiej

      Usuń
  3. ktoś tu zaspał... Olga!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha cha cha
      Dobre
      Mentalność wiadomej partii😁😁😁

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. i ziemniakiem i pszenicą i żytkiem i jęczmieniem i kukurydzą :P
    dziś jade do Chile :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry jeszcze raz 😊

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olguś, my jusz sfom kafe fcześniej wypiuy, c'nie ? :ppp

      Usuń
    2. Dzień dobry,
      jak dla mnie to nie było spóźnienia, przynajmniej wypiję świeżo zaparzoną;ppp

      Usuń
    3. Mam refleks szachisty😎

      Usuń
    4. Kawusię z mleczkiem biere,Olguś😘

      Usuń
    5. chce zakomunikować ze w mieścinie mej a wlasciwie wiosce /miasteczku roztwarli nową palarnie kawy , zarąbiste aromaty :)

      Usuń
    6. Miałam kiedyś dwie ulice dalej palarnię kawy, wiem o czym mówisz 😊
      Kiedy nadeszły czasy kawy na kartki, to wiadomo było że niedługo "rzucą" do sklepów 😊

      Usuń
    7. Ten zapach pewnie już wystarcza żeby poczuć rozkosz

      Usuń
    8. zwłaszcza ze palarnia jest koło biedry :) a w biedrze nie zawsze pachnie swiezym pieczywem :-P

      Usuń
  6. A ja mam poczucie, że brzydnieje nasze państwo, brzydniejemy my. Rozpada się na kawałki. W tej chwili Gdańsk z jego byłym prezydentem- we wspomnieniach- pokazuje jaki powinien być cały kraj. Biorąc pod uwagę ile nienawiści powoduje uśmiech, otwartość, życzliwość, pracowitość dla społeczeństwa, jak to tym z prawej przeszkadzało, jak pluli jadem...na człowieka. To wszystko jest chore, przerażajace. Zepsuli nam Polskę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie da się ująć tego co sama myślę.

      Usuń
  7. W rodzinie mamy wielkich zwolenników obecnej władzy. Wczoraj usłyszałam m.in.,że tak się przeżywa śmierć tego prezydenta, on nic takiego nie zrobił. Ten Gdańsk taki brzydki, zaniedbany.
    Brakuje słów....
    Mentalności ludzi się nie zmieni, oni mają klapki na oczach, dla nich wszystko, co mówią w tv publicznej to prawda.
    A mi tak zwyczajnie po ludzku przykro... Ze zginął człowiek... Ze Owsiak zrezygnował...ze nastały czasy obrzydliwych słów, pomówień, z którymi nic się nie robi....
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie byłam w Gdańsku, ale każdy kto był jest zachwycony miastem. Ale komu ja mam wierzyć, jak nie jego mieszkańcom, którzy wystawiają świadectwo swojemu miastu i Prezydentowi? No właśnie. To tak na logikę. Ale, żeby się nią posługiwać, to trzeba zacząć myśleć, a nie być ślepo wierzącym fanatykiem.

      Usuń
    2. jak to historia się powtarza, znów słychać głosy "ciszej nad tą trumną". znów pewnie ktoś demonstracyjnie nie pójdzie na pogrzeb,
      i przepraszam za patos
      coraz mniej Człowieka w człowieku

      Usuń
    3. Współczuję Martyna takich członków rodziny

      I nie trzeba być cicho
      Nie trzeba

      Usuń
    4. Świadectwo Gdańszczanek i Gdańszczan aż nadto jest wymowne! Czegóż trzeba więcej?

      Usuń
  8. Dzień dobry, u mnie nadal trochę siódma. Kawy i wina brak, woda z cytrynOM.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten komętasz zostau usunienty pszes ałtora

    OdpowiedzUsuń
  10. musiałam sprawdzić kto to symetrysta ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. no bo najprawdopodobniej nic to nie zmieni....arogancja i pogarda chociażby w przypadkowym spóźnieniu na minute ciszy mowia same za siebie …. rownia pochyla do dyktatury w której tlyko jednemu człowiekowi nalzey się chold szacunek honory etc..... jak pisze od niedzieli nadzieja w ludziach i przyszłych wyborach , naiwnie wierze ze po ost wydarzeniach niektoryzy odzyskają jeszcze rozum

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wystawił, bo wie, że by mu to zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wystawił bo w Gdańsku nikt z Pisu nie miałby szans
      Ela z Gdańska

      Usuń
    2. To samo mniej więcej mam na myśli.

      Usuń
    3. Ale mogliby trochę posaczyc jadu
      Tak dla zasady

      Usuń
    4. nie w tym momencie
      kiedy się spekuluje, że ktoś podpuścił w więzieniu podlegającym pis (celowo małe literki)
      ale też gdzieś trafiłam na komentarz, że musiał wiedzieć o ambergold i mógł być niewygodny
      uj wie, nieważna, ważne,że zamordowano mi Prezydenta, który nie bez powodu został wybrany 6 raz :)

      Usuń
    5. Komentarze są takie , że słabo się robi , jad i to z wielu stron.
      Tymczasem jest tak jak pisze Lucha zamordowano Ojca, Męża, Syna, Prezydenta... Gdyby był do kitu nie zostalby wybrany ! Okazuje się, że świat jest mały i dobry znajomy męża znal p. Prezydenta i współpracował z Nim i wyrażał się z wielkim !!! Szacunkiem. A ja jemu wierzę.

      Usuń
    6. I jeszcze jedna refleksja: politycy powinni brać przykład ze sposobu rządzenia Ś. P .
      Wtedy nie bali by się czy ich wybiorą na następną kadencję. Bo jeśli Jego wybrali 6 raz to o czymś świadczy.

      Usuń
    7. jestem pracownikiem samorządowym w GD ale za malutka na dyskusję;) ale czasem służbowo go widziałam, zawsze uśmiechnięty i na swój sposób dowcipny :p

      Usuń
    8. Mało tego J. uczestniczył w mszy pod przewodnictwem biskupa toruńskiego, który też znal P. Prezydenta. I biskup tez wyrażał się o Nim z wielkim szacunkiem.

      Usuń
    9. taki był
      https://www.facebook.com/136670877060892/videos/292773801430193/UzpfSTEwMDAwOTY1MTA3OTYxODo3OTgzNDAwNTM4MzEwMjM/?notif_id=1547652431427920&notif_t=feedback_reaction_generic

      Usuń
  13. I brakuje mi - w polityce - takiej prawdziwej lewicy. Kiedyś Unia Wolności miała szansę być taką, ale rozmyła się, wielu z jej polityków skręciło w prawo. PO w swoim programie to dla mnie zdecydowanie partia liberalno-centrowa.
    A w ogóle to jestem anarchistką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się
      Brakuje lewicy
      A anarchista jest mój syn
      He he

      Usuń
  14. Chłodna kalkulacja
    Czysta polityka

    OdpowiedzUsuń
  15. Fascynuje mnie ostatnie zdanie "..wszechmogacy obdarzyl nas winnymi gronami"

    OdpowiedzUsuń
  16. To wszystko sprawił grzech, że ludziom jest ze sobą źle
    Bo zamiast dobrem przegnać zło, dali się splątać jakąś grą

    To wszystko sprawił grzech, że ludziom jest ze sobą źle
    Więc zamiast w swojej dumie trwać, spytaj sumienia jak się ma

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam w mieście i wszędzie są flagi przewiązane kirem. Na budynkach, tramwajach, autobusach...
    tak bardzo chce się płakać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie to smutne
      Żal mi lutego którzy nawet teraz nie mają w sobie uczuć

      Usuń
  18. Adamowicz i Szczurek byli antagonistami, a jednak pojawił się i dobrze o nim mówi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych ludziach jest jeszcze człowiek

      Usuń
    2. Są takie człowieki, tylko o tym się za mało mówi. Medialne jest zło i przemoc. Niestety

      Usuń
  19. Dla mnie PiS i PO to jedno i to samo.

    To jednak nie wpływa na to, ze zginął niewinny człowiek i szaczunek Mu się należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę nic o PO nigdzie
      Tak dla jasności

      Usuń
    2. No i poza tym z całego serca się nie zgadzam

      Usuń
    3. Tez sie z calego serca nie zgadzam

      Usuń
  20. bardzo piękny gest prezydentów miast, którzy nieśli trumnę z p. Adamowiczem

    OdpowiedzUsuń