sobota, 26 stycznia 2019

frekwencja

jak na to, co oferuję swoim czytaczom mam zdumiewająco dużo wejść na bloga
bardzo mi miło oczywiście

ilość wejść się bardzo zwiększa, kiedy robi się aferka ( ech, teraz to już chyba żadnej szansy na takowom:P) albo gdy umiera jakaś blogowa koleżanka
rozumiem to

ale gdy został zamordowany pan Adamowicz też ta ilość wejść zrobiłą się nagle rekordowa
i tego trochę nie rozumiem

a przedwczoraj licznik pokazał bardzo ciekawą liczbę
i łądną
i podzielną przez 3




mam zdjęcie dzięki Gaguni, któa czuwała czuwała i wyczuwała

ale ja też łądną taką inaczej złapałam:))





127 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Już od lat wiadomo, że TEN blog to jakiś fenomen i że cuda są tu na porządku dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz tylko jeden cud mi potrzebny 🤐

      Usuń
    2. To w sprawie tego cudu moce przesyłam ❤❤💚

      Usuń
  3. I żadnych nagród z tej okazji!? 😄
    Gadze to się chociaż wycieczka do Czech należy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna liczba, ze tez przegapilam, moglam spokojnie upolowac, tak zwyczajnie, bo u mnie byl dzien.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś byłam zawsze w pierwszej dziesiątce w rankingu blogów (serio) i teraz mogę się powymądrzać pisząc na czym polega fenomen tego tu wymuszonego bloga:

    bo jesteście zajebiście fajne!

    (z powodu klęsk i nieszczęść przeklinam jak szewc)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz, Klarko, dziel się, to Ci ulży...

      Usuń
    2. niestety nie mogę pisać bo będzie jeszcze gorzej - zaraz telefony i maile i uwagi, i interpretacja (najczęściej nadinterpretacja) i generalnie musiałabym chyba wyprowadzić się za Ural, nie jesteśmy nauczeni odwagi, nie jesteśmy nauczeni tolerować kogoś, kto mówi, że król jest nagi. Rozłożyłam odpowiedzialność na wszystkich pisząc w liczbie mnogiej;). Jestem czarną owcą, choć w sumie nie wiem czy owcą, wszak barany chodzą stadami.

      Usuń
    3. To posylam ciepłe myśli...

      Usuń
    4. Klarka
      Nie należą Ci się te wszystkie problemy
      Dobrze że mąż Hanię 😊

      Usuń
    5. Klarko
      I ja ciepłe myśli posyłam
      Niech się wszystko wyprostuje!
      Niechaj Hania koi duszę :*

      Usuń
    6. Dołączam się do życzeń. Niech wreszcie wyjdzie u ciebie ta tęcza po burzy i niech się wszystko fajnie poukłada.

      Usuń
  6. Kto by pomyślał 😎
    Narodziny gwiazdy 😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pardą
      Jakie narodziny??
      Mam już pindziesiont lat gwiadorzenia!

      Usuń
  7. Rybka, oferujesz bardzo dużo jak dla mnie. Normalne życie, normalne tematy, ciepło. Ja tego potrzebuję i znajduję u Ciebie. Czasami trochę czasami mieszasz😁. No i fajna ekipa Dziewczyn jest. Nie dziw się więc, że zawsze wchodzę, zawsze czytam, ale nie komentuję zazwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. I dodam jeszcze: marzy mi się wspólne spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ oferujesz to co najważniejsze- swobodę wypowiedzi na każdy dowolny temat.( pod warunkiem dobrego podpięcia się 😜) Przez to szybko skraca się dystans i tworzy się więź. Tu są wspolne radości, smutki, żarty, moce, no po prostu magia przyjaznego życzliwego miejsca, które stworzylas, udostępniłaś i pozwoliłaś nam je tworzyć razem z Tobą.
    ❤️😍😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jestem rozpuszcxona
      Co ja mam odrzec??
      Dziękuję rolsano!!

      Usuń
  10. Wszystkich witasz ciepło, okazujesz nam, że jesteśmy tu też ważni. Dajesz nam pole do popisu i wygłupów. Stwarzasz przyjazna atmosferę i poruszasz przeróżne tematy. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i sama widzisz
      Wszystko dzięki moim cudownym czytaczom:))

      Usuń
  11. Raczej nie komentuję, ale czytam z wielką przyjemnością.
    Świetne miejsce, świetne Dziewczyny:)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tale wpisy robią mi ciepło na sercu.
      To o czym jutro napisać

      Usuń
    2. napisz wreście o seksie ! :p

      Usuń
    3. W niedzielę??
      To gszech!

      Usuń
    4. pot pierzynom nie grzech

      Usuń
    5. i pas cnoty
      a klucz gdzieś, rukfa, pszepat

      Usuń
    6. Jutro o sexie ? Wow !!! To nastawię budzik na piuntom !!! 😁😁😁

      Usuń
    7. No muwie że nie będzie!!

      Usuń
    8. To nie grzech , ja Ci to mówię. A troszku siem na grzeszeniu znam. Może być w niedzielem o sexie . 😁
      UWAGA!!!
      Ma być o sexie ?!
      Ja głosuje na tak !

      Usuń
    9. To ja siem z tego smutku zawiesiam 😢😭

      Usuń
    10. Ja też nie mam nic przeciwko seksie (seksowi? 🤔) w niedzielę. A co w niedzielę to tylko paciorek?

      Usuń
    11. Mela błagam. Ja wczoraj w czasie powrotu z ferii dostałam
      " prośbę " o pewne papiery ( szykuje się wizytacja z samej gory), najlepiej na zaraz! Niektóre informacje z 5 !!! Lat wstecz!!! Dokumenty mam w szkole i nie zamierzam do poniedziałku ruszyć palcem. Wiem, że oberwę, trudno, nie pierwszy i zapewne ostatni raz!

      Usuń
    12. Jeśli chodzi o porządek w dokumentach to delikatnie rzecz ujmując, leżę i kwiczę😨
      Jakbym ja dostała teraz taką "prośbę" to trupem bym padła 😜

      Usuń
  12. Ja też ZAWSZE czytam, ale bardzo rzadko zostawiam ślad.
    Jestem tu od lat.....
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstyd sie przyznac... tez czytam i nie komentuje... :(
    tak sobie akumulatorki laduje, mam nadzieje, ze nie odczuwasz braku pradu z powodu mojego podkradania.. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wstyd?
      Mnie nie przeszkadza że ktoś czyta i nie komentuje
      Nie piszę żeby czytać w komentarzach jak to ja fajnie piszę i jaka jestem mądra🤪🤔😉

      Bierz. Z dobrymi emocjami jest tak że jaki się dzielą to się mnożą:))

      Usuń
  14. Się zgadzam ze fszystkimi słowami komentujących na temat tego blogu❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię:)za niekonfliktowość i brak "nawiedzenia" w jakimkolwiek temacie.Za szacunek dla drugiego człowieka...to się czuje przez ekran:))
    Miłego weekendu wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  16. no to cza pomyśleć nat aferkom...

    coby namięszać :ppp

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Brawo Ty
      Ale za późno
      Chciałam się pokucić o kazała Głodzia ale teras chyba za puźno🤔

      Usuń
    2. Napisze tylko tyle ze zbuka nie wykluje się rajski ptak... Jestem wypoczęta, nawet śnieg widziałam i pokucić siem ani mi w głowie....😁😁❤❤❤

      Usuń
    3. Mnie wiem też nie idę
      Kucić
      Z takom miuom osobom zwuaszcza
      I wypoczentom😋

      Usuń
    4. Choć mój organizm guuuupi jezd i nie lubi górów....swinia jedna.
      No cusz takie życie...
      Dzienkuje za komplement 😁
      Cienszki czas przede mnom ( koniec feriów i zapowiadana wizytacja - szał ciał 😭😭😭).

      Usuń
    5. Oho
      To dobrze że masz naładowane akumulatory

      Usuń
    6. Naladowane, choć taka zmęczona po feriach jestem. Przydałby się jakiś odpoczynek 😁😁😉😁😁może w górach? Tylko te korki po drodze. Wczoraj w Zakopanem, Krakowie, Częstochowie ( 3 godziny w plecy)

      Usuń
  18. Posiedzimy... Pomyślimy... i aferka się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kryste !
    jaki serial se zapodałam !
    The Keepers
    trzeba go oglądać s przerwami...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wielbicielom seriali polecam Małą Doboszke (The little drummer girl).

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Twój blog, Rybko, z tych samych powodów, które już zostały napisane.
    Podczytuję jeszcze inne, ale tylko tu piszę (bo wpuszczasz anonimy :)
    A korzystając z okazji chciałam powiedzieć, że bardzo fajne babki są tutaj.
    I mocno trzymam kciuki za te, którym teraz nie sprzyja los!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne

      Dziękuję Martyna. Jesteś jedną z Nas/ nich:))

      Usuń
    2. Ja też tak uważam ,jak Dziewczyny.
      I za pogodę i za szacunek.
      Nie byłabym przeciwna aferce.

      Usuń
    3. Skont wezne jak nie mam??

      Usuń
    4. Ja też wpuszczam, heloł!:)

      Usuń
  22. A propos seksu to fajny jest też serial Kroniki Times Square.

    OdpowiedzUsuń
  23. To wszystko, co napisały Dziewczyny to prawda:) Twój blog to fenomen i naprawdę świetne miejsce. Cieszę się, że mogę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie 🤗

      Usuń
    2. Zaglądam od dawna bo to dobre miejsce. Dzięki Rybenko:). Nie komentuję bo nie bardzo umiem, no i niesmiala taka jestem. Pierwszy raz się odwazylam, moze mnie nie pogonicie...pozdrawiam wszystkich serdecznie, Justyna

      Usuń
    3. Pardą że tak późno odpisuję
      Ale na imprze byłam😁

      My nikogo nie poganiamy
      Ale uprzedzam
      Nas poganiajom
      Także tego;)))

      Serdecznie witam i dziękuję za komentarz

      Usuń
  24. Pamietam jak drzoncom rynkom napisałam pierwszego komcia. To było tak dawno ze aż dziw ze były już komputery 😝 A ty bardzo serdecznie odpowiedziałaś, potem dołączyła Gaga, Lucha miała maturę i tak się zaczęło. Mam panie piękne fspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja taka miua jestè;))

      No czasem nawet też sobie wspominam
      Np to że pisałaś bloga🤔

      Usuń
    2. Jak to pisałaś? Pisze! Dopiero co było 😄

      Usuń
    3. Ja też te czasy pamiętam....
      Mietek

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. sex mnie nie interesuje...
    jeszcze tak z tydzień;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio troche mnie mniej ale jestem i uwielbiam to miejsce, atmosfere i fariatki. Dobranoc 😃

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak miło że dzisiaj znów zajrzałam. Znów częściej czytam, co niezmiernie mnie cieszy😊
    Też pamiętam jak przeczytałam wszystkie wpisy ciurkiem😂 Teraz nie dałabym rady! Acha! I wymyśliłam że lecę do cia bo tanie bilety som!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bo u Rybci po fariacku jest! I tak niech trzyma; do końca świata i o jeden dzień dłużej.

    OdpowiedzUsuń