poniedziałek, 21 stycznia 2019

Ach te babcie

Fajny ten dzień babci
Nie każdy kraj świętuje te  cudne osoby
Oczywiście są też babcie wredne i niedobre po prostu
Ale większość jest dobra jak pomidorowa, którą serwują wnukom
Choć jak to słusznie zauważyła Klarka, współczesne babcie to często gęsto osoby młode duchem, pracujące,  mające przeróżne pasje, podróżujące,  noszą jeansy i skaczą ze spadochronem

Mnie do babciostwa jeszcze brakuje chwili.
Za to siostra będzie nią za chwilę
A młodsza!
Nie ma sprawiedliwości na tym świecie 🙄🧚‍♂️🤗



55 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcie niech nam żyją! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Gaguniu wstawaj ! Ja też wstaję ! Wszystkiego dobrego dla Babć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim Babcio, pięknego dnia!!🍀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz nie mam babc :( ale nadal mam perfun jaki dala mi babcia lata temu i tak mi ja przypomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też już dawno nie mam
      Ale obie są w mojej pamięci. Choć każda bardzo inaczej

      Usuń
    2. Nie miałam babci... buuu 😭😭😭

      Usuń
    3. Znaczyvsie miałam ale nie znałam 😭😭😭

      Usuń
    4. A już myślałam że jesteś sztucznom intelygencjom

      Usuń
  6. I wszystkiego najlepszego wszystkim Agnieszkom 🌷🌼🌻🌺🥀⚘

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Agusiuf ot gagusi STO LAT :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusie som fajne !!!! Sto lat 🌼🌻🌺💐🌸💮🏵🌹🥀⚘🌷

      Usuń
  8. Ja żadnej swojej babci nie poznałam :( ale wiele mi o nich opowiadano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno jest strata ten brak..

      Usuń
    2. Gdy byłam dzieckiem to było mi przykro. Wszyscy na święta do babci a ja w domu, nie wiem jakie to uczucie spędzić święta u dziedkow

      Usuń
    3. Ja akurat nie spędzałam świat u babci
      Mieszkała daleko w domu bez wygód i nie ciągnęło nas żeby tam siedząc zimowe dni

      Usuń
    4. Niekoniecznie musiałabym do niej jechać na święta - nawet milej by było gdyby była w święta i nas, zawsze weselej, więcej osób :)

      Usuń
    5. No wiem
      Bardzo Ci współczuję

      Usuń
  9. Agnieszkom i Babciom - szczęścia, zdrowia i luksusów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie jak przeczytałam tytuł to do mnie dotarło .... Wow..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jeszcze Babcię i Dziadka ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziadkowie moich dzieci brali czynny udział w ich życiu, a moi rodzice są bardzo im bliscy. To procentuje. Mam dziś zadzwoniła i mówię, że nie dzwoniłam rano, bo Misiu zadzwonił i zdał mi relacje, a moja Mam: jak tyś to dziecko wychowała, że takie jest dobre... Ech... wiem, powtarzam się, ale dla mnie to największy prezent, takie słowa.

    Wszystkim Babciom cudownego świętowania! I solenizantom również!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe słowa, zwłąszcza takie z serca płynące

      spotkałam się z sytuacją, kiedy każde dobre zachowanie wnuka było chwalone przez babcię z podkreśleniem, że to jej dziecko wychowywało wnuka, a każde złe zachowanie było zrzucane na małżonka, co to nie umie wychowywać

      Usuń
    2. bywa i tak...
      zresztą ja odpowiedziałam, że sam się wychował, ja tylko nie przeszkadzałam ;p a tak naprawdę wychowaliśmy go całą naszą rodziną. Mam odniosła się do mnie, bo kiedyś Misiek powiedział Dziadkom, że zrobiłam coś ważnego, bo nie nakazywałam i nie zmuszałam, tylko pokazywałam, że od niego samego zależy jaką drogę wybierze i to dzięki temu, on zrozumiał jak wiele od niego samego zależy. I kiedy ktoś (Dziadek, OM) chciał coś narzucić, to ja stawałam okoniem, tłumacząc... W domu rodzinnym OM nie było dyskusji, tak jak w moim, więc musiał się tego nauczyć w rodzinie którą stworzyliśmy razem, że dzieci też mają głos.
      A tak swoją drogą, Misiek ma wiele z charakteru swojego taty. OM jest dobrym i wrażliwym człowiekiem dla innych, zawsze lubił dzieci, lgną do niego wszystkie z rodziny i znajomych, i zawsze miał szacunek (czas i pomoc)do starszych. (Dla Pańcia dido jest najważniejszy! zaraz po rodzicach i siostrze). To są wzorce zżycia wzięte. Dzieci są jego obserwatorami i naśladują. Nawet jeśli coś się złego dzieje w rodzinie, to kiedy nie zamiata się tego pod dywan, tylko rozwiązuje, tłumaczy, to dziecko wie jak się zachować, potem w dorosłym życiu. Tak sobie to tłumaczę.

      Usuń
    3. Do wychowania jednego dziecka potrzeba całej wioski
      Mam trochę wyrzuty że odebrałam moim dzieciom tę wioskę ...

      Usuń
    4. Ale dałaś im w zamian coś innego, otwartość, tolerancję i wiele innych doświadczeń 😊

      Usuń
    5. Oj tak
      No i ze względów rodzinnych- lepiej że nie mieszkaliśmy w Polsce. .

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego solenizantom i Babciom!
    Moje dzieci mają już tylko jednych dziadków:(
    I jeszcze jednych pradziadków.
    smutny dzień dzisiaj dla mnie, pierwszy Dzień babci bez mojej mamy:( ciężko:(
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzycielka
    Apropos Głodzia i kazania jego
    Czy zauważyłaś że witając ważne osoby na pogrzebie pominął Tuska?
    Nie mówił o WOŚP
    Ten człowiek ciągle jest przepełniony nienawiścią . Nic ta śmierć go nie zmieniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam
      Czasem ważniejsze jest to czego się nie powie niż to co się powie
      Wymowne do bólu

      Usuń
  15. Jakby ktoś chciał poznać kulisy TVP od strony pracującego tam dziennikarza, obecnie zwolnionego to KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego dla Babć 😍.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero teraz mogę usiąść do kompa. W imieniu Agnieszek dziękuję bardzo za życzenia. Na Babcię sie na razie nie zanosi:)

    OdpowiedzUsuń