piątek, 14 grudnia 2018

Z cyklu rozmowy samochodowe

Dialog
Ja- dziecko czy możesz coś dla mnie zrobić
Dziecko- mogę
-a wiesz że mogłam powiedzieć - Ty gowówarzu masz to zrobić i już!
- to wtedy bym nie zrobił
- To bym Cię zbiła
- to bym to zgłosił
- to byś poszedł do domu dziecka
 - A Ty do więzienia
- na pewno bym nie poszła
- zaraz. Czy Ty chcesz żebym Ci pomagał jak będziesz stara? Bo to już bardzo niedługo!

A TU GŁOSUJEMY NA KOTANGENS COBY KOTOM POMAGAĆ 

Trzeba być zalogowanym na FB

A to zdjęcia i podpisy od Luchy która kazała to umieścić co by zmiękczyć serca wasze😁




rudy i czarnula prosto z fundacji trafily do mnie, Mauom wysterylizowali zanim do mnie trafiła


tej piąteczce dałam dom tymczasowy, wszystkim fundacja znalazła domy

Łapki w ruch i głosujemy



59 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowane!
    Poproście rodzinę i znajomych, koty dostaną pyszne jedzonko na zimę!
    Pamiętacie jak nam cudnie szło z głosowaniem na Kobierzyn?
    Powtórzmy ten sukces! :)

    Cały "Rybny" niech głosuje,
    Kotek karmy potrzebuje
    Tu nie liczą się dyplomy
    Kotek chce być najedzony!
    I nie jeden, lecz bez liku!
    Róbmy szybko kliku, kliku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Olga!
      Brak Mucha!
      I wszystkie ludziach o dobrych sercach.klikac codziennie!
      Tomek głosuję,choć nie na FB!
      Mogą wszyscy,codziennie

      Usuń
    2. Brawo Lucha miało byc!!!
      Srajfon hak Meli😁

      Usuń
    3. Tutaj ! I też by chciała zagłosować ale jak kiedy nie ma FB?
      Można? Lucha mówi że czeba być zalogowanym na fb . Miska jak Tomek flosuje??

      Usuń
    4. Jak ją znam to flosujom że ho ho ho!!

      Usuń
    5. Jak znam ich oboje to flosujom ze ho ho ho !!!

      Usuń
    6. na pewno flosujom!! :D

      Usuń
    7. Meluś!pokazałam Tomkowi gdzie ma wejsc i tam klika

      Usuń
    8. Jakkolwiek to brzmi!!!!

      Link podświetlony

      Usuń
    9. No wiesz Miśka ! Myślę, że Tomek sam , bez pokazywania, wie gdzie ma wejśći klikać! 😁😁😁

      Usuń
  3. A dziecko jak zawsze, wymiata :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci to cfaniaki jakich malo. Gdzie oni sie tego ucza? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a serduszka fruwają w powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) raz dziennie można

    co do rozmowy, to ja bym jebua, ale nie wiem, czy ze smiechu, czy gówniarza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się pilnować choćby w to dżewo nie palnonć

      Usuń
    2. Szkoła, lekcja z klasą 5: mówię do ucznia : mów głośniej słoneczko, stara jestem i słabo słyszę. Uczeń na to : może i stara ale jara!

      Usuń
    3. U mojej corki w klasie. Pani widzi ze chlopak sciaga wiec sie na niego patrzy a on na to: prosze pani, ja wiem ze ja jestem przystojny, ale zeby tak na mnie patrzec ?

      Usuń
    4. Dziewczyny🤣🤣🤣🤣

      Usuń
  7. nie żeby ten, ale każda zakupiona butelka wina COTE przyczynia się do zwiększenie ilości jedzonka :)))P

    OdpowiedzUsuń
  8. W zasadzie dziecko nie musi słuchać rodzica, w zasadzie też rodzic nie musi wychowywać dziecka, może je po prostu oddać i mieć z głowy. Życie jest prostsze niż sądzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sądzimy że nie jest proste to chyba nie jest

      Usuń
    2. A ja z doświadczenia szkolnego wiem, że niektórzy nigdy nie powinni być rodzicami☹

      Usuń
  9. fb każe dodać mi znajomych...

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosujmy ludkowie!!!
    Mamy dużo do nadrobienia, żeby wygrać!
    To też wielka prośba do cichych czytaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem na fb.Może kupię to wino COTE o którym pisze Lucha , tylko gdzie je kupić.Normalnie w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka twierdzi że nie musi się być na fb

      Usuń
    2. Trzeba kliknąć w podany link,potem kliknąć na reklamę,która się pojawi,a potem wybrać kotka,pierwszy obrazek od góry po lewej stronie- głosuj😁
      Zrobiłam tak rano jadąc pociągiem,na konorce.da się

      Usuń
    3. Hmm,dziś Tomek z komórki nie może bo mu pokazuje,że ma się zalogować na FB.chyba założę mu konto😁😁😁

      Usuń
  12. ale prawda, ze koteły mi się trafiły cudne? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te Wasze dialogi! ;D :D
    Rozbrajają mnie! :)

    OdpowiedzUsuń