wtorek, 13 listopada 2018

uroda rzecz względna

Milena Sadowska

zdjęcie ze strony DDTVN


w tym roku konkurs  Miss Polonia została 19stoletnia Milena Sadowska
w ogóle zapomniałam, że są takie konkursy, chyba sa już mało popularne, nie to co kiedyś, jak wszyscy z wypiekami na twarzy śledzili kto w tym roku oto zostanie tą najpiękniejszą

czy to najpiękniejsza Polka - nie mnie oceniać
rozbawiła mnie trochę w czasie rozmowy w tv
na pytanie kim chce zostać w życiu odpowiedziała - dziennikarKOM , prezenterKOM telewizyjNOM

kurtyna


91 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też to wkurza, jak ludzie tak mowia. A może to po fariatkowemu? Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę że pani od pewnej komisji mówi w ten sposób to raczej nie fariatka
      Ktoś kto wierzy w zamach smoleński raczej w tym gronie nie ma czego szukać

      Usuń
  3. Ten sposób mówienia KOM, OM, KOM jest zatrważająco powszechny wśród osób publicznych!
    Lata temu tylko pan Gucwiński w tv opowiadał co się stało z małom, białom foczkom
    A teraz co druga osoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blondynka i piwne oczy, to jest piekne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego wymagac od jakiegos pustaka zajetego wlasnOM urodOM? Jesli tak mowi przewodniczaca komisji sledczej, corka "poleglego" pod Smolenskiem, a nawet sam prezio, to nie ma sie co czepiac blondyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One obie z tego samego regionu są. Pardą. Som

      Usuń
    2. Anno, a dlaczego obrażasz dziewczynę piszac o niej cut. Jakiś pustak... Znasz ją, rozmawiałaś, zapytałaś o cokolwiek? Jeszcze błędna wymowa nie świadczy o człowieku. Brzydko, oj, brzydko. Cóż, zapewne Ty jesteś brzytwą w każdej kwestii.
      To była złośliwość z mojej strony i to zamierzona.

      Usuń
    3. Dziewczyna przede wszystkim była bardzo młoda. Tuż po maturze. Nie myślę żeby była bardziej głupia niż koleżanki w jej wieku. Czy ja w jej wieku nawet

      Usuń
    4. Jakos nie mam sympatii dla wystawiania sie w konkursach pieknosci, juz sam udzial w tym targowisku proznosci swiadczy o poziomie.

      Usuń
    5. Nie lubię takich konkursów, ale wisi mi czy ktoś bierze w nich udział. A obrażanie jej jest wstrętne!

      Usuń
  6. Właśnie wczoraj widziałam ją w DDTVN i trochę byłam zaskoczona że te konkursy jeszcze są i że to jest najpiękniejsza Polka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wszędzie występujący hejt jest najgorszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście
      Mam nadzieję że nie bierzesz tego posta jako hejt jakiś ?
      To bardzo młoda dziewczyna. Życzę jej jak najlepiej. Zastanawiam się co robi szkoła że nie potrafi nauczyć dzieci mówić poprawnie

      Usuń
    2. To nie tylko szkoła uczy. Przede wszystkim nauka powinna płynąć z domu. Dla mnie taka chamska ocena urody jest niedopuszczalna. Idziemy w takim kierunku gdy trzeba być odważnym publikując zdjęcia bez filtrów i makijaży. Tęsknię za czasami liceum kiedy w szkole malowała się jedna osoba i była wszechobecna naturalnosc.

      Usuń
    3. Znaczy że ja jej urodę chamsko oceniłam? Może można z kontekstu wywnioskować że nie jest dla mnie najładniejszą Polką. Ale nigdzie nie m napisałam że jest brzydka!!

      Usuń
    4. Jest ładna i bardzo zgrabna jeżeli chcesz znać moje zdanie.

      Usuń
    5. Do Tosi. A ja jak patrzę na zdjęcia klasowe z dawnych czasów w internecie, pamiętacie takie ustawiane na ławeczkach, to zawsze myślę sobie jak mozna bylo o siebie tak nie dbać, taka piekna mlodziez a wygladaja jak wymoczki. I zawsze, gdy natykam sie na takie zdjecie wydaje mi sie ze to moja klasa, bo wszyscy wygladaja tak samo :)
      Ella-5

      Usuń
    6. Ella
      ale w jakim sensie nie dbać?
      Bo ja jak patrzę, to widzę młodość, młodość, młodość, radość i beztroskę :) Ewentualnie w trochę niemodnych fryzurach i ciuchach, ale młodość i naturalność przebija wszystko :)

      Usuń
    7. Coś jest w tych klasowych zdjęciach:)

      Usuń
    8. Dopiero obecne czasy przyniosły różnorodność w ubiorze i na głowie, choć z tym na głowie, szczególnie u panów, to bywa różnie ;p
      A tak, jak paź modny, to połowa klasy, dzwony, rurki i czy inne. A pamiętacie jak pół Polski chodziło w dresach z kreszu? To był hit i do tego koszmarek ogromy ;p

      Usuń
    9. A ja tam wspominam mode z mojej mlodosci jako najfajniejsza,
      moda mini, kawalatek materialu i byla spodniczka a bylysmy biedne, ale na mniej niz pol metra kretonu zawsze sie gdzies grosz znalazl.

      Usuń
    10. a spódnice szyte z tetry i farbowane?
      och, ta kreatywność ;)

      Usuń
    11. a jak weszla moda midi to krawcowa uszyla mi spodnice ze starego plaszcza, cudna, rozpinana, jedyna

      Usuń
    12. ja miałam uszytą spódnicę z maminego płaszcza skórzanego, kupowanego w Pewexie, ech...
      i kochałam duże obszerne swetry, które podbierałam tacie...

      Usuń
    13. a ja kochalam chlopakow w duzych, rozciagnietych swetrach, mogly nawet byc z dziurami i jeszcze okularnikow

      Usuń
    14. tylko łysych nie lubiłam:p

      Usuń
  8. Dziewczyna zgłosiła się do konkursu i tym samym wystawiła się na ocenę, nie widzę powodu, by nie wyrazić własnego zdania,
    zresztą wszędzie jesteśmy oceniani i oceniamy,
    w internecie jest jakaś moda na poprawność (och, nie oceniajmy bo nie znamy) i myślę, że jest to hipokryzja
    dla mnie każda młoda dziewczyna jest ładna bo jest młoda, jeśli nie ma zmarszczek, przebarwień, nie wyłysiała, nie ma popękanych dłoni, żółtych krzywych zębów z okienkami, trzyma prosto ramiona i ładnie chodzi to już mi wystarczy
    do hejtu jestem przyzwyczajona a to co tu dziś to nie jest żaden hejt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.miałam na myśli wypowiedź rybenki

      Usuń
    2. zmieniłabyś zdanie...
      łyse młode też bywa piękne,
      naoglądałam się to wiem...

      Usuń
    3. Mnie też młode się podoba. Ale jedno bardziej drugie mniej
      Wybrałabym inną kandydatkę. Mam prawo do własnej oceny. Uroda to rzecz względna

      Usuń
    4. roksanno ja generalnie mam jakieś skrzywienie bo nie widzę i nie zapamiętuję czyjegoś wyglądu, potrafię spędzić z kimś godzinę czy dwie na rozmowie a potem nie umiem powiedzieć, jak ta osoba była ubrana, czy była niska czy wysoka, szczupła czy gruba, pamiętam natomiast doskonale co i jak mówiła, i emocje jej i swoje.

      Usuń
    5. Klarka ja też tak mam. I czasem się koleżanki obrażają bhp nagle któraś wyraźnie schudła A ja tego nie widzę

      Usuń
    6. ja nie dostrzegam starzenia się,
      serio,
      nie widzę zmarszczek, nie potrafię u nikogo określić wieku...

      Usuń
    7. Ja też!
      Napiszę o tym kiedyś
      Choć chyba nawet raz pisałam

      Usuń
    8. wiecie, co innego jest bliski z kimś kontakt, rozmowa, wtedy człowiek naprawdę nie zwraca uwagę na to jak ktoś wygląda, a co innego gapienie się na kogoś poprzez ekran telewizyjny i ewentualne go słuchanie, wtedy zapamiętujemy też wygląd.
      Choć znam kogoś, kto zawsze najpierw go ocenia, ale ta osoba ma fioła na punkcie starzenia się i żadnych innych problemów. W kontakcie z nią, zawsze mnie zaskakiwało, że widzi to, czego ja nie widzę... I no, męczące to jest, nawet się poróżniłyśmy przez takie podejście...

      Usuń
    9. Jak ktoś dostał właśnie koronę najpiękniejszej Polki to kusi wyrazić swoje zdanie 😉

      Ja też zazdroszczę tylko szczuplejszym😎

      Usuń
    10. Rybka ja zazdroszczę tylko znajomości języków. No dobra, jak ktoś jest szczupły to też troche, ale to bardziej na zasadzie: jak ma fajnie😁.

      Usuń
    11. no ja języków też,
      i w ogóle słuchu, bo lubię śpiewać, ale mnie słoń na ucho nadepną :(

      Usuń
    12. Wlasnie ostatnio docenilam ze znam angielski, ze moglam caly ten dlugi serial "Downton Abbey" ogladac w oryginale a jak sobie wyobrazilam barona i cala reszte mowiaca np po chinsku to juz zupelnie pusty smiech.

      Usuń
    13. Francuzi dubingują wszystko, i jak Clooney mówi głosem Francuza to już mi się tak nie podoba jak zwykle:p

      Usuń
  9. Dziewczyna zwyczajna. Wymowa może być regionalizmem. Powinno się starać to wyćwiczyć, ale w emocjach takie rzeczy będą wracać, to nie jej wina.
    Nazwanie jej "pustakiem" jest okropne, bo NAPRAWDĘ jej nie znamy i nieocenianie w takiej sytuacji, to żadna hipokryzja. No bo na jakich podstawach oceniać?
    Mojej koleżanki córka wyszła za piłkarza, a poza tym powiększyła sobie biust. I WSZYSCY na tej podstawie oceniali ją jako głupią, jako jakiś inny gatunek kobiety. A ona akurat skończyła dwa kierunki trudnych studiów, a jak wyjeżdżali za granicę na kontrakt piłkarski, korzystała z okazji, by na miejscu się dokształcać. Tak że można się pomylić.
    I jeszcze jedno - dla mnie nie tylko młodość jest ładna. Zmarszczki też bywają piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak!
      zmarszczki też!
      szczególnie na pogodnej z uśmiechniętymi oczami twarzy :)

      Usuń
    2. Aniu zgadzam się z Tobą. Wiele osób popełnia błędy językowe ze względu na miejsce pochodzenia. Oczywiście powinna starać się mówić ładnie. A czy jest ładna ? Kwestia gustu. Ładnym jest się " od środka.

      Usuń
  10. Ależ to nie był konkurs na najmądrzejszą czy na wymowę w poprawnej polszczyźnie, a uroda to rzecz względna- jednym się podoba, innym mniej. Sam fakt, że ktoś bierze udział w takim konkursie u niektórych uruchamia stereotyp, że zgłaszają się tylko "puste lale" - nic błędnego, bo przecież mamy przykłady miss, które w swoim życiu osiągnęły spory sukces.
    A co do wymowy, no dom i środowisko w jakim się obraca- nikt nie zwraca uwagi, że źle wymawia- ma większy wpływ niż szkoła. To trochę dziwne, ale tak często jest- w szkole poprawnie, na ocenę, w piśmie też, a w mowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej chodziło o jej brak świadomości. Skoro chce zostać dziennikarką powinna dużo słuchać i czytać. Ale jest młoda. Wszystko może nadgonić

      Usuń
    2. To prawda,
      ale zawsze można być dziennikarką tylko piszącą teksty ;)
      Wiem,
      ja tak ogólnie napisałam przeczytawszy i post, i wszystkie komentarze, więc się odniosłam do wszystkiego, co tu zostało napisane :)

      Usuń
    3. Ale ona najbardziej chce być prezenterką telewizyjną 😁

      Tak czy siak trzymam za nią kciuki

      Usuń
    4. no ja nie oglądałam, więc sobie tak dywaguję ;)

      Usuń
    5. Nigdzie nie twierdzę że głupio mówiła. Na pewno nie głupiej niż ja bym mówiła będąc w jej wieku. Tylko ta wymowa mnie razi

      Usuń
    6. Mnie rażą też wady wymowy. Niektórzy tak bełkoczą, seplenią, rerają, że uszy bolą. Logopeda się kłania.

      Usuń
    7. Taki sobie . U nas 900 uczniów jeden logopeda 😨

      Usuń
    8. U nas 3 osoby mają zrobioną logopedię ( 1 ma cały etat, 2 razem chyba pół etatu) na 500 dzieci. Ale ja miałam na myśli ludzi z tv , czasami trudno zrozumieć 😁

      Usuń
    9. Aaaa
      To prawda
      I popełniają błędy gramatyczne na potęgę . Moje zagraniczne czyści to widzą i to je razi

      Usuń
    10. U nas 6 osób ma logopedię ale tylko jedna ma godziny . Reszta dziewczyn z EW, mają swoje klasy

      Usuń
    11. Całe szczęście, że są czyści 😁😁😁padłam Rybeńko

      Usuń
    12. Ilość godzin zależy od samorządu
      ( wiadomo kasa!!!). A niestety coraz więcej dzieci z wadami wymowy😭

      Usuń
    13. Sama padłam 😨😆😉

      Ale chyba się trochę od Bogusi zaraziłam i trochę mało przytomna jestę

      Usuń
    14. Ciekawe dlaczego coraz więcej dzieci z wadami wymowy

      Usuń
    15. Taaa
      Sore to maj gardło!!

      Usuń
  11. U mnie leje, tak prawdziwie od nie wiem kiedy i zrobiło się typowo jesiennie- buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj czytalam krótko wywiad z 49 letnia panią dermatolog. Było zdjecie kobiety. Zrobiona na top top. Przerazilo mnie to co robi dla urody. Min od 29 roku życia ostrzykuje się botoksem (to mi się wbiło wręcz w mózg 😁 ). Żadnej innej nazwy nie zapamiętałam 😁 bo za trudne. Pisała o chodnikach, które miała, ale zlikwidowała, o cudach wiankach, które istnieją. Odpadłam po prostu. Ale poszłam do lustra sie obejrzeć: mam chomiki czy nie mam. I nie wiem😲😲. Tak się zastanawiam nad sobą i doszłam do wniosku, że prawie 20 lat nie nadrobię🤔.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad był krótki to i krótko czytałam😁. Nie panuję nad telefonem, który zmienia tekst.

      Usuń
    2. A już się zastanawiałam, czym zawiniły chodniki :)))

      Usuń
    3. Ania, chodników nie zauważyłam😁😁. Chomiki miało być. Masakra.

      Usuń
  13. Jesli chodzi o urode naszych miss to dla mnie piekna i z klasa byla i jest tylko pani Kreglicka. Pozostale zaliczam do kategorii "ladne ale bez tego czegos co tworzy piekno, a zwie sie szeroko pojeta inteligencja " Jako niedoszla absolwentke polonistyki razi mnie robienie bledow i nie przemawia do mnie ze robi to mloda osoba. Czym skrupka ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kręglicka rzeczywiście wygrywa w konkursie wszechczasów
      i w głowie jak miała i ma poukładane

      Usuń
  14. Dziwne, że w szkole nie nauczono jej prawidłowej odmiany. Być może w jej rodzinnym domu używa się tego regionalizmu i w stresie pomyliła narzędnik l.poj. z celownikiem l.mn. Bywa.
    Mnie strasznie irytuje "połykanie" głoski "ł" i wymowa "czytaem", "byem", "widziaam". O akcencie wyrazowym też już mało kto pamięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam uczennicę, która zamiast kę mówi kię. Za cholerę nie może się nauczyć . W domu nikt nie poprawia i kłopot.... Albo poszłem i przyszłem. Ile z tym walczymy....

      Usuń
    2. bo czasem nie tylko w domu ale i w całej okolicy ludzie mówią niepoprawnie

      Usuń
    3. Marzycielko! Poprawianie tego nieszczęsnego "poszłem" spowodowało, że niektóre dziewczynki zaczynały mówić "poszedłam".:-)

      Usuń
    4. nasz kolega jak go poprawiałyśmy (w czasach młodości) to mawiał, że "poszłem" to oznacza, że szybciej poszedł ;p

      Usuń
    5. szłem łonkom kwiaty pachły

      Usuń
    6. U mojej babci mówili
      Szed bez pole przez czapki

      Usuń