niedziela, 18 listopada 2018

O owockach

He he

Takich prawdziwych
Koleżanka mnie zaprosiła na obiad do fajnej knajpki. W zestawie na deser były lody. Podziękowałam panu za nie. Pan się bardzo zdziwił bo przecież są w cenie zestawu. To mu odważnie wyznałam że nie jem cukru . A pan na to- to dany pani owoce
I dali
Ale jakie ładnie podane były!!





owocnej niedzieli mili moi

Ps. Aż nie do wiary co mi przysłała moja cicha czytaczka  Michalina


Dodam że zrobiła to bez konsultacji że mną i z  blogiem😁



106 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Byłam już najedzona ale wcisłam

      Usuń
    2. Ja dzis piłam taka dobrą herbatę i ze szklanek wystawały owoce. I wyglądało i smakowało super. I mam zdjęcie...

      Usuń
    3. O już jest i zdjęcie 😁

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I trzy rodzaje jabłka!
      A że sami zaproponowali to szok

      Usuń
    2. Uwielbiam owoce! Nr 1 to czereśnie 😁

      Usuń
    3. Matko, gdzie ja się pofpielam, pod pogodę 😋😂 żebym tylko nie wyleciała przez to z bloga!

      Usuń
    4. To kochana czeko Cię dużo czekania

      Usuń
    5. Rany
      Złe podpinanie plus pogoda😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨

      Usuń
    6. Bywajom mieszanki fybuchowe
      Czasem nawet można nie zdonzyc sie potpionć a i tak wylecisz!

      Usuń
    7. Czasem nawet o pogodzie nie zdonżysz napisać i bum!
      Jak ze stanem wojennym
      Budzisz się rano i nie ma teleranka 😂

      Usuń
    8. Idealne porównanie!
      I zaraz mi się Lola przypomniała 😂


      Swojom drogom...gdzie łona?

      Usuń
    9. No ona dostała bana
      Sam Internet jom banuje
      Nie może u mnie noc komentować
      Buuuuu

      Usuń
    10. Jak to jest mozliwe???

      A Ruda? Też dostała bana?🤔

      Usuń
    11. A teraz nawet +8. Ale za to silny wiatr( dowód na zdjeciu). Mąż na spacerze mocno mnie trzymał za rękę żebym nie odfrunęła. Dobrze, że gabaryty mam słuszne bo kto wie...😁

      Usuń
  4. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że Głodny Owoc ma urodziny...

    OdpowiedzUsuń
  5. trudno, można posypać cukrem, zalać spirytusem i poczekać jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale w owocach też jest mnóstwo cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lol😁myślałam że to post o mnie😎😂
    Niestety w owocach tysz cukier,jeno zdrowsze od lodów😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kcesz to napiszę o tobie
      Jeno temat daj😉

      Usuń
    2. Hmmmm....to trudne Rybko😁

      Usuń
    3. No to się nie dziw że o innych owockach piszę a o tobie nie😉😁

      Usuń
    4. To idem do pifnicy pic w samotnosci fino

      Usuń
    5. F samo południe??!!😨😨😨😁

      Usuń
    6. F samo i fe fieczór tesz😎

      Usuń
  8. Coś pięknego! Już lubię tego pana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie jest tak dbac o klientow/gosci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mela wyzej napisalam ze jej nr 1 to czeresnie,
    ja mam nr 1 maliny, jem wolno, celebruje,
    moze zabawimy sie w nr 1 owoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł!
      Ciekawe czy ktoś wskaże czarnomorskiego porzeczkę!😱😨😨😨

      Usuń
    2. Mela ja bym wybrala czarna porzeczke, ale tutaj trudno dostac, tylko raz jadlam od 1989 roku.

      Usuń
    3. Mariola, nie żartuj! 😂😂😂

      Usuń
    4. Mela nie zartuje, czarne porzeczki poznalam pozno, w Polsce, mialam juz 24lata, rozpoczelam pierwsza prace i kolezanka z pracy zaprosila mnie na dzialke jej ciotki i tam przypielam sie do krzaczka czarnej porzeczki i jadlam tak dlugo az mnie kolezanka przywolala do porzadku ze juz wystarczy.

      Usuń
    5. Mój nr 1 to arbuz🍉🍉🍉🍉A później cała reszta 😁

      Usuń
    6. Jedyny owoc którego z całego serca nie cierpię to czarnomorska porzeczka

      Usuń
    7. Rybenka, a lubisz duriana?

      Usuń
    8. Wyskoczylam z durianem jak zobaczylam ze jedyny niecierpiacy to czarna porzeczka, bo prawie jestem pewna ze durian by przebil porzeczke, durian ma zapach ze wiekszosc ludzi wytrzymac nie moze.
      Jak zjesz ten owoc przed podroza samolotem, to jest szansa ze nie polecisz, bo pachniesz durianem.

      Usuń
    9. To nawet się nie zbliżę 😨😨😨

      Usuń
    10. Bardzo lubię czarne porzeczki,a nalewka jest najlepsza. I czereśnie i maliny i to i tamto, nie wiem jak można wybrać najulubieńszy owoc :D

      Usuń
    11. U mnie top 1 nie ma. Uszy mi się trzęsą na wiele owoców. Malina borówka jeżyny poziomki truskawki czereśnie porzeczki śliwki. Jabłka mniej lub wcale. Euforii brak. Banan awokado pomarańcza kaki. 😍😍😍😍😍🤗🍒🍊🍌🥑🍇🍐🍑🍒

      Usuń
    12. Ja najbardziej lubię polskie letnie owoce

      Usuń
    13. Może dlatego że ich niea cały rok. Bo nie mówię o plastikowych truskawkach.

      Usuń
    14. A tu czeka się na prawdziwe pachnące i świeże.

      Usuń
  11. Owoce to też cukier. Cukier prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier jest też w warzywach
      Oczywiście można przestać w ogóle jeść
      Ja wybrałam formę łagodną
      Nie jem słodyczy.

      Usuń
    2. Smaczna ta forma łagodna.

      Usuń
    3. Anoreksja to nie dla mnie😉

      Usuń
    4. Owoców nigdy sobie nie odmowie. Kocham najbardziej zaraz po cieplym obiedzie.

      Usuń
    5. Rybka, dla mnie też 😁. Do anorektyczki daleko mi, oj daleko.

      Usuń
    6. Pocieszę Cię, mi dalej 😁😁😁

      Usuń
    7. Anoreksja jest przereklamowana 😉

      Usuń
    8. Rybka, dzięki za wsparcie 😍.

      Usuń
  12. skandal !!!
    śniek pada !!!!! :(((

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa buuuuuuu ! Szkoda ale rzeczywiście dziś coś nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie dobre owoce bez cukru. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Moderacja jezd? No popacz, dawno mię jednak nie byo

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też coś napiszę, nawet jeśli nikt już nie przeczyta:))
    Lubię owoce, ale przeważnie są dla mnie niewskazane. Kocham arbuza, bo chyba nigdy po nim nie chorowałam!

    OdpowiedzUsuń