niedziela, 14 października 2018

piersi, piersi, piersi


BARDZO CIEKAWY WRTYKUŁ PRZECZYTAŁAM O PIERSIACH KLIK

ja wiem, że bardzo mało kobiet na świecie samosobiebada piersi
a szkoda, szkoda

myślę, że nie jest to takie łatwe, na jakie wygląda, ale trening czyni mistrza
wiele wykrytych nowotworów to te, które sobie panie same znalazły
np ja:))

i potwierdzam to, co przeczytacie w artykule - piersi są większe niż się wydaje!
Jak znalazłam swój guz, myślałam, że to już nie pierś, tak to było wysoko
a jednak

nie lekceważcie swoich cudownych kobiecych przydatków:)))




Tak mogą wyglądać objawy raka piersi (fot. mat. prasowe / knowyourlemons.com)



73 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam! Samobadanie jest bardzo ważne!
    Ja też swój guzek znalazłam sama, moja Mama też!
    I zaraz pognałyśmy do lekarza, nie chowając głowy w piasek
    Badajmy się!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez sama wymacałam sobie guzek. I już za dwa dni byłam na usg. Nie wiem czy dobrze badam sobie piersi ale chyba ważne żebyśmy robiły to skutecznie. A wszystko co nas niepokoi konsultowały. I cycki w górę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ania, od macania :))), ale jednak w innym kontekście... Tak mi się głupio skojarzyło.

      Usuń
    2. Oj, niejeden maz wymacal brzydkie guzki.

      Usuń
    3. Wiem Aniu. Napisałabym coś jeszcze, ale mi przykro:(.

      Usuń
    4. Anonimowa ❤❤❤

      Fakt że panowie mogą mieć swój udział w profilaktyce

      Usuń
    5. I nie zapominajmy, że rak piersi może też dotyczyć panów!

      Usuń
  5. Oraz wszystkiego najlepszego wszystkim nauczycielom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Wszystkim pracownikom edukacji najlepsze życzenia!!!

      Usuń
    2. Dziękuję i dołączam się do życzeń :*

      Usuń
    3. Dziękuję i dołączam się do życzeń ❤

      Usuń
  6. Idę się kąpać, to się sprawdzę. Wiem, że trzeba, wiem, że powinnam. Zwłaszcza, że Babcia zmarła na raka piersi, ciocia ( Mamy siostra ) miała raka piersi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego wszystkim, którzy mają ŚWIĘTO.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczycielom i pracownikom szkół życzę zdrowia,cierpliwości i mądrych rodziców swych podopiecznych

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w temacie...
    Polecam gorąco film "Reversing Roe" na Netflixie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj rak piersi nie byl namacalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa
      Jak już się namaca to znaczy że jest dość duży

      Usuń
    2. w piersi bylo odrobinke, rak szalal w wezlach chlonnych.

      Usuń
    3. To rzadki przypadek. Ale i tak się zdarza. Dobrze że jest jak jest!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardoz mi się podobał
      Bardzo
      Aktorsko doskonały
      i to film o ludziach, owszem, niektórzy są w koloratkach, ale to film o ludziach

      Bardzo dobry

      Usuń
    2. Film po prostu powala i rozwala. I nie jest to film tylko o klerze i pedofilii w kościele.

      Usuń
    3. absolutnie

      to jest o ludziach, o świecie, o cierpieniu

      Usuń
    4. jak słyszę,czytam, że szkoda kasy na kino, bo i tak wszystko wiadomo, że to nagonka, że film nudnawy, to jest mi smutno, bo to znaczy, że kompletnie go nie zrozumieli, nie docenili
      szkoda...

      Usuń
    5. Ja bardzo lubię kino Smarzowskiego
      Dla mnie to żadna nagonka. Chore myśleć tak jak się nie widziało filmu

      A jak czytam że 500 duchownych dopisało się do rejestru wyborców w ostatnich 2 tygodniach w Krakowie to chce mi się zostać ateistką
      A film za słaby...

      Usuń
    6. żartujesz...
      o dopisywaniu i weryfikacji słyszałam, ale że to duchowni to już nie. Nic się nie zmieni jeśli wciąż będą silne powiązania (finansowe) KK z władzą.

      Usuń
    7. nie żartuję
      jak znajdę link to podeślę

      Usuń
    8. https://krknews.pl/tylko-u-nas-duchowni-wplyna-na-wyniki-wyborow-w-krakowie-masowo-dopisuja-sie-do-list/

      Usuń
    9. no,
      może opaść wszystko,
      wiara w uczciwe wybory również

      Usuń
    10. mieszkając jednakowoż w innym kraju
      ale mmam poczucie
      że to się na pewno odwróci przeciw i tej władzy i kościołowi
      to piszę ja
      praktykująca katoliczka
      ale mój proposzcz ( IRL) w życiu by nie pozwolił na takie politykowanie
      są tacy księża
      ale
      mój Boże
      jak mnie wkurwia, że wtej sytuacji episkopat milczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      to nie jest MÓJ kościół

      Usuń
    11. a ja powoli tracę wiarę w ludzi,
      w ich rozum, odczuwanie,
      bo zauważam, że bliższa koszula ciału, a reszta... niech się dzieje, co chce...
      a Episkopat, cóż od niego wymagać, jeśli chodzi o kasę: zobacz, że nawet jak jest mocny głos potępiający pazerność, pijaństwo, pedofilię, to już mięknie, jeśli chodzi o zadośćuczynienie przez Kościół ofiarom... wszystko się sprowadza do kasy

      Usuń
    12. ależ masz rację!
      To, co się zadziało w Kościele, co się dzieje w różnych patlogiach - to robią ludzie
      nie ma zanazenia wyznanie, ma znaczenie powiązanie!!!

      Usuń
  12. Marnie mi idzie to samobadanie, ale się nie poddaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laila, ja wiem, że to nie jest łątwe, nawet dla osób doświadczonych
      ale nie poddajmy się:)))

      Usuń
    2. ja tak często zresztą bywam u specjalistuf, że każe się obmacywać
      profesjonalnie:p

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. monsz
      po jego jękach nie zachenca mię:(

      Usuń
    2. Jęczy ? Przepraszam swinia jestem : a napewno mecz ma włączony? 😁Sorki jesli to Cię nie śmieszy opiórkaj mnie( bo przeca nie skasujesz, bo nie kasujesz😁)

      Usuń
    3. A gdzie Mela z pytaniem : jaki mecz i kto gra?😁

      Usuń
    4. Piję wino z okazji święta 😁

      Usuń
    5. Nie ja piję ( piłam wczoraj 😁) A Mela pije ...

      Usuń
    6. heeee?????
      nie nadanżam:pppp

      Usuń
    7. No Mela pije i Jej tu nie ma. A ja piłam wczoraj 😁

      Usuń
    8. tak było
      miauaś pić wczoraj
      biaue wino:))

      Usuń
    9. Wino z okazji Dnia Nauczyciela wypite! Mecz się skończył ( wynik-jak zawsze). Oj Melunia, Melunia 😍

      Usuń