niedziela, 19 sierpnia 2018

no to jeszcze coś

jak się człowiek znajdzie w nowym pięknym miejscu to nic tylko by chodził i foty pstrykał
Austria to bardzo wdzięczne miejsce i fotogeniczne
inna sprawa, że komórka moja nie jest miszczem fotografii

ale kilka jeszcze Wam zdjątek zapodam przy niedzieli


bardzo dużo jest oznak religijności w Austrii, w tym zadbanych i przyozdobionych kapliczek


to taka kapliczka wykuta w skale, z 18go wieku


z przodu wychodzi na to, że ja jestem Matką Boską;))

 ale jak się człowiek bliżej przyjrzy;)))

a to stary dom, niestety, zdjęcie nie oddaje jego urody, na żywo - zachwycający

może jeszcze coś będzie o Austrii ale chyba czas skończyć z widokami;))

jak tam, kto już też po wakacjach?


77 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A duża kawa ze sreczkiem i cukierem w którym?

      Usuń
    2. piąty rząd;D.
      ja biorę z mleczkiem sreczkiem, ale bez cukera;P

      Usuń
  2. dzien dobry ide spac cos na kolorowe sny poprosze ,jest moze melisa?

    OdpowiedzUsuń
  3. widoki piekne, kiedys chcialam Tyrol zobaczyc ale nie udalo sie, slucham tylko tyrolskiej muzyki

    OdpowiedzUsuń
  4. I przy kapliczkach świeże kwiaty!!!
    A nie szkaradne, wypłowiałe plastiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, widokow juz dosyc. Teraz poprosimy autoportret Rybenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umowilyscie sie z Klarka na temat kapliczek? 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to som wakacje? ;)
    Nie żałuj nam tej Austrii,bo jest na co popatrzeć. Kapliczki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. wróciłam wczoraj, wyprałam rzeczy, posegregowałam kosmetyki, zrzuciłam zdjęcia, widziałam milion kapliczek, co dom to kapliczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kapliczki do kapliczki:))

      Ja jestem dopiero na etapie- upralam wszystko

      Usuń
    2. przyjechałam wczoraj;D
      Gzub od razu wlazł do morza.
      Najpierw dłuuuga rzomowa na temat bezpieczeństwa, prądów, czerwonej flagi , rozwagi itd

      Usuń
  9. Ale mam wygodne łóżko😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero przed :P Bo te lipcowe już dawno zapomniane :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne maja te stare domy, obrośniete kwieciem....super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam ani jednego bez tych oszałamiających kwiatów

      Usuń
  12. Ja juz po trzech. I koniec na ten rok. Buuu😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja po pierwszych morskich ale to daawno bylo a we wtorek Madera😊.

    OdpowiedzUsuń
  14. Austria, Wiedeń to był pierwszy kapitalistyczny kraj jaki odwiedziłam jeszcze w czasie trwania u nas komuny. I pamiętam właśnie drogę i te białe domy ukwiecone- we wszystkich oknach, na balustradach balkonów i tarasów pośród otaczającej zielni wzgórz- bajkowy krajobraz.

    No ja się wybieram wakacjować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowici są z tymi kwiatami na balustradach

      To niech się uda😘

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja dziś ostatni dzień wakacji buuu. Jutro jako opiekun na wyjeździe dzieciaków. Za tydzień do szkoły. Smutny i ciężki koniec wakacji ( wczoraj pożegnaliśmy kochaną Z.) Z wakacyjnych wyjazdów zostały wspomnienia ...

      Usuń
    2. Właśnie miałam zapytać o pogrzeb
      Pewnie było dużo ludzi
      Taka strata...

      Usuń
    3. Bardzo. Ponieważ opiekowała się naszym małym filialnym kościółkiem, tam była msza. Oczywiście większa część osób była przed. Przy kościele jest maleńki poniemiecki cmentarz z kilkoma starymi i kilkunastoma współczesnymi grobami. Leży sobie pod drzewami obok męża. Grób zasypany kwiatami plus 8 wiader z bukietami. Pogrzeb piękny , duzo ciepłych słów, pięknych pieśni,nawet niebo płakało ( podczas mszy ), a na cmentarzu świeciło słońce. Niezwykle serdeczna, ciepła, skromna osoba. Wielka strata. Kiedyś skomentowała datę śmierci naszego patrona kościoła i powiedziała: jak to trzeba załatwić żeby umrzeć 15 sierpnia ...Załatwiła 😭

      Usuń
    4. O masz!!

      A jej mąż długo nie żyje?

      Usuń
    5. Chyba 14 lat ( śmierć tragiczna). Oj nie miała łatwego życia... A nam nie będzie teraz łatwo bez NIEJ żyć 😭😭😭

      Usuń
    6. Miała 7 wnuczek i kolejne 2 ( synowe są w ciąży) w drodze. Ale się cieszyła...

      Usuń
    7. Marzycielko :( jakie to smutne
      A na jaki wyjazd teraz się szykujesz? I nie martw się, za rok następne wakacje

      Usuń
    8. Cieszy się nimi bardziej tam gdzieś...

      moja mamam odeszła jak byłam z jej 5 wnukiem w drodze...

      Usuń
    9. Zalew Koronowski krótki obóz zeglarsko- muzyczny dla dzieciakow z męża orkiestry. Praca bez kasy , ale to akurat najmniej ważne. Dzieciaki nic nie płacą bo to nagroda za granie i występy.

      Usuń
    10. Super Marzycielko :)
      Ja gdy jestem nad morzem i widzę dzieci na koloniach to zawsze mówię że nigdy nie podjęłabym się takiej pracy, za bardzo bym się bała

      Usuń
    11. jako wielokrotna kolonistka - uważam jak Mela:PP

      Usuń
    12. Całe szczęście, że to mniejsza grupa , tylko 5 dni i starsze i porządne dziwci. Opiekunów jest 1 więcej. Pracujemy za nocleg i jedzenie więc jedzie nas więcej, żeby było bezpiecznie. Na żagle i plaże mamy osobno instruktorów. I tak kicham w gacie ale ślubnemu nie mogłam odmówić.

      Usuń
    13. nie no, wiadomo
      swoją drogą wyobrażam sobie, że są jakieś jasne procedury, które sprawiają, że opiekun wie dokładnie, za co odpowiada

      choć moje dziecko na obozie agroturytystycznym ma b du zo swobody i się z tego cieszymy, bo to potrzebne nastolatkowi
      choć strach jest
      ale Boże drogi, ileż ja miałam swobody na wwakacjach na wsi, cud, że zyję!!!

      Usuń
    14. Ja też często zastanawiam się jak to się stało że przeżyłam dzieciństwo :P
      Marzycielko , rozumiem, to zupełnie co innego , znasz te dzieci i w ogóle ale taka kolonia to loteria. Trafia ci się łobuzy rodem z 6 a (ktoś jeszcze te klasę pamięta?:p)...boszzz co za horror

      Usuń
    15. Ja!!!
      Ja pamiętam szóstą A!!!

      Usuń
    16. Fiedziauam! Normalnie jakbyś tam uczyła prafie! 😉
      To powiem Ci że troje z 6a chodziło w tym roku do 7 kl z moim starszym (bo ich pomieszali) i wszyscy troje nie zdali do 8 klasy 😱
      A starszy ich lubił i mu szkoda że ich nie będzie

      Usuń
    17. Nasze orkiestrowe to takie wybrane dzieciaki , znam i lubię. Jadą z instrumentami , więc chwilę odpoczynku też będę mieć. Te dzieciaki są fajne . Ale i tak pilnować będę i koniec !

      Usuń
    18. Wiadomo, to duża odpowiedzialność. Ale skoro znasz i lubisz to będzie fajnie :))

      Usuń
  16. A na kracie wisi sobie tęczowa wstążeczka i zupełnie nikomu nie przeszkadza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Siedzę sobie na tarasie , jest miło i ciepło ale...jesienne już. Krótsze dni, już robi się ciemno. To niewiarygodne. A z drugiej strony w tym roku tyle było słońca i kąta że jest z ciebie cieszyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn było dużo słońca i lata i jest się z czego cieszyć

      Usuń
    2. Ale jakoś dusza by chciała żeby to lato trwało i trwało...

      Usuń
    3. Bardzo by chciała...Tak bardzo jak nigdy dotąd

      Usuń
    4. Rozumiem
      Ale
      Wiem
      Że przyjdą inne lata

      Usuń
  18. To trudne pytanie. Wygląda, jakbym była na wakacjach, ale nic bardziej mylnego :D

    OdpowiedzUsuń